sobota, 7 stycznia 2017

Ardua prima via est

Gdy musiałam się uczyć łaciny - w liceum i na studiach - nie byłam tym zachwycona... Ardua prima via est jest jedną z niewielu sentencji (bo o gramatyce nie wspominam), którą zapamiętałam. Początki są trudne.
Gdy patrzę na to, jak zaczynała się moja przygoda z decoupage, przypominam sobie to zdanie.
Żeby zilustrować tę sentencję pokazuję zdjęcia z mojego archiwum (zdjęcia można powiększyć):
Zdjęcia znalazłam w swoich zbiorach - pierwsze ramki przed 2008 r.
Te same ramki + jedna dodatkowa - rok 2014.



Wieszak - źle dobrane kolory, wzór nie wtapia się w tło...

Ten sam wieszak - ozdobiony ponownie w 2014 roku.

Ardua prima via est... Przypominam sobie tę sentencję za każdym razem, gdy zabieram się za coś nowego i gdy nie wychodzi tak jak bym chciała ;)

2 komentarze:

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...