niedziela, 30 kwietnia 2017

Słodko i kolorowo

Odkąd zaczęłam blogować, zauważyłam, że chętniej próbuję nowych rzeczy, eksperymentuję, staram się robić rzeczy, których do tej pory nie robiłam... :)

Oto jedna z takich prac - czekoladownik. W dalszej części wpisu - więcej zdjęć i lista składników.
W moje rączki wpadło ostatnio kilka takich pustych, surowych czekoladowników. Wiem, że są one głównie przeznaczone do scrapbookingu, ale pomyślałam - czemu by nie spróbować czegoś innego? Tym bardziej, że nie posiadam materiałów do scrapbookingu; postanowiłam skorzystać z tego, co miałam pod ręką.



Cały, rozłożony na płasko, pomalowałam farbami akwarelowymi, w kolorowe paski. Później skleiłam.

 

Kółka, które są na wierzchu są wycięte z beermaty, na nie nakleiłam kawałki serwetek (decoupage). Do tego wstążki, żeby móc ładnie zamknąć czekoladownik - wszystko klejone oczywiście na klej Magic :)


... Już mam w głowie kolejne pomysły :) Fajne jest to, że taka praca nie wymaga tyle lakierowania i szlifowania co np. drewno.
Taki czekoladownik może być świetnym dodatkiem do prezentów.

Swoją pracę zgłaszam na kwietniowe wyzwanie w Szufladzie - temat: Feeria barw. Szczegóły w TYM poście.


7 komentarzy:

  1. fantastyczny i prześlicznie ozdobiony! nikt nie powiedział, że można ozdabiać tylko scrapowo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, po prostu cudo i wcale nie musisz do ozdabiania używać materiałów scrapowych, decu też wygląda rewelacyjnie, wszystko zależy od kreatywności a ona nie ogranicza i nie sprowadza się tylko do jednej techniki. Czasem warto popróbować czegoś nowego, innego - i fajnie że właśnie w ten sposób podeszłaś do tematu, jest oryginalnie i bardzo ładnie a fanką czekolady jestem również ja :-))) Pozdrawiam słodko i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczye czekoladownik.Swietna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywna jak zawsze :) Fajne kolory, dobra energia i wspaniały pomysł. Wspaniałe są prezenty z odrobiną siebie i swojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,kolorowy,słodziutki.Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń