niedziela, 20 sierpnia 2017

W nadmorskim klimacie

Oto i pudełeczko inspirowane tematami związanymi z morzem... :)


Niestety... wakacje powoli się kończą... znowu nie wiem jak i kiedy nagle zrobiła się końcówka sierpnia :(



Ostatnio na wielu blogach widziałam motywy morskie i plażowe - muszle, latarnie morskie, statki, rozgwiazdy, koniki morskie... I sama nabrałam ochoty na taki klimacik :)
Uznałam, że póki jest czas - póki mamy letnią aurę - trzeba wziąć się do pracy...


Na wieczku jest klasyczny papier do decoupage, do tego dodałam ramkę z beermaty. Pomalowałam ją farbami akrylowymi w kolorach bejcy.


Boki pudełka to bejca; na nią nałożyłam delikatną warstwę farby kredowej i zrobiłam przecierki.


Od dawna miałam także ochotę na szablon z napisami - taki niby list. Widziałam wiele pudełeczek właśnie z tym wzorem, i od dawna miałam ochotę dołożyć taki napis do którejś ze swoich prac :)


Całość jest zabezpieczona lakierem półmatowym.


Środek to także bejca, ale już bez dodatku farb.
Ponieważ wnętrze wyszło trochę ciemne, dodałam dekor z beermaty z naklejonym pomniejszonym głównym motywem. Podobnie robiłam z innymi pudełkami - np. z lawendą (TUTAJ) albo z latawcami (TUTAJ). To jest trzecie pudełko, w którym dodałam ramkę z beermaty i dekor z beermaty w środku.
Jak nakleiłam dekorek to stwierdziłam, że jeszcze przydałoby się coś do "rozweselenia".i rozjaśnienia..


.... I dlatego postanowiłam dokleić biały naturalny sznurek :) Tutaj zainspirował mnie blog od A do Zet (ale o tym niżej).


Ten papier mnie oczarował... :) Wszystko mi się w nim podoba - dobór kolorów, kompozycja elementów, i to tło - otwarte okno z widokiem na morze... Jestem po prostu zachwycona tym obrazkiem :) Wiedziałam od początku, jak tylko wpadł w moje łapki, że MUSZĘ go wykorzystać i dodać do niego przetarcia, trochę szarości, bieli i błękitu... Te kolory zawsze kojarzyły mi się z morzem.

Pudełko posyłam na kilka wyzwań... Na wakacyjne bingo na blogu od A do Zet - to właśnie ta plansza zainspirowała mnie do użycia sznurka :)
Myślę, że moja praca może być uwzględniona jako: "inspiracja nie-kartkowa + coś okrągłego + napis", lub "kolory lata+ sznurek + coś okrągłego".
Szczegóły wyzwania po kliknięciu w banerek:
http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-23.html

Pudełeczko wysyłam także do Eko Deco (banerek prowadzi do wpisu z wyzwaniem):
http://eko--deco.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-wakacje.html


Oraz do Art-Piaskownicy (Banerek odsyła do strony zabawy):

https://art-piaskownica.blogspot.com/2017/08/podroze-mae-i-duze-hawaje-edycja.html

Pozdrawiam serdecznie :)

44 komentarze:

  1. zauroczona jestem ta skrzyneczką , faktycznie ten obrazek jest cudny,a pomysł z miniaturką w środku genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, jesteś mistrzynią w klimatycznych pudełeczkach! kolejne cudeńko!bardzo podobają mi się Twoje przecierki i kolorystyka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, naprawdę wakacyjne pudełeczko! Cudne plażowo-muszelkowe klimaciki! Sam motyw jest uroczy a Twojej aranżacji jeszcze zyskał na urodzie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że dodatki pasują do motywu :)

      Usuń
  4. Bardzo piękne pudełeczko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE!!!
    Całkowicie perfekcyjne!
    Zachwycające!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D bardzo mi miło, że tak je odbierasz :)

      Usuń
  7. Śliczne, romantyczne, urocze... tak jak Ty sama :)
    Kolejny raz oglądam cudo które wyszło spod Twoich rąk.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny dobór kolorów, piękna grafika - mogę spytać gdzie znalazłaś ten papier? Coraz bardziej ciekawi mnie ta beermata ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Papier kupiłam przez Facebooka - tylko tam można kupić zakupy u pani Ireny z Ukrainy, strona nazywa się "Craft Skrynia", jeśli jesteś na FB to na pewno znajdziesz ją bez problemu :)
      Beermatę polecam gorąco, sprawdza się w wielu projektach, można ją ciąć według uznania, co bardzo pomaga przy dekorkach :) a przy tym jest sztywna i nie faluje po nałożeniu kleju / farb / lakierów.

      Usuń
  9. Kolejne cudeńko! Pięknie wychodzą Ci dekupażowe tworki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowa z charakterem pracą. Super motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) motyw zdecydowanie gra tutaj główną rolę ;) gdyby nie on, nie byłoby tak fajnie ;)

      Usuń
  12. Masz rację!! Ten obrazek jest urzekający!!! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fanie wychodzą Ci przetarcia! No i baardzo lubię takie "przelotne" napisy. Całość klimatyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cu-do-wne! Chcę takie chcę! :-))) nie widziałam chyba nigdy tego motywu, poza tym już miałam się zapytać gdzie dostałaś takie pudełko z ramką z to znowu beermata ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję!
      Motyw pochodzi z Craft Skryni - sklepu z Ukrainy, można zamawiać papiery przez Facebook, inaczej się chyba nie da :)

      Usuń
  15. pudełeczko jest przecudne, a obrazek mnie totalnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Praca jak najbardziej spełnia warunki wyzwania :)
    Cudne to pudełeczko. Idealne na wakacyjne skarby!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczko jest przepiękne! Cudowny klimat stworzyłaś! Moc serdecznych pozdrowień i dobrej energii posyłam 💙

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne pudełeczko. Takie z klimatem :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo klimatyczne i pełne wakacyjnych wspomnień pudełeczko - kompozycja jest cudowna. Justynko, życzę powodzenia w wyzwaniach i przesyłam pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne pudełeczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bardzo żałuję, że lada moment będzie po wakacjach. Piękne pudełko stworzyłaś - z charakterem, pełne ciepła, a nawet bym powiedziała, że i romantyzmu. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne pudełko, ta bejca i kredówka dały świetny efekt, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNE!!! Śliczny motyw wybrałaś i cudnie wykończony dół!! Bardzo, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco.
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka klimatyczna. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne! Świetny pomysł z tą ramką! Muszę koniecznie wypróbować! Trzymam kciuki! Pozdrawiam. Lucyna z EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymałabym w niej same skarby z wakacji :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Klimatyczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kolorki Ci wyszły w połączeniu bejcy i farby :) Genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...