czwartek, 14 czerwca 2018

Ćwiczę akwarelowanie

Dawno nie publikowałam nic z akwareli - ale to nie oznacza, że nie ćwiczę. Ćwiczę :) tyle że nie zawsze uważam, że warto pokazywać moje próby.
Zebrałam takie prace, które uważam za przyzwoite ;) jest to zbiór z ostatnich trzech miesięcy.
I haven't published anything connected with watercolours - but it doesn't mean I don't practise. I do :) the thing is - I believe my works are not always worth showing.
I've collected watercolors that I consider to be decent ;) it's a collection from last three months.


Jeszcze dwie rzeczy w ramach wstępu:
1.Jak widać - blog ma nowy szablon. Akwarelki są moje :) a wszystko poukładałam dzięki blogowi Gosi - Blonparia. Wspaniałe źródło wiedzy na temat tworzenia szablonów :)
2. Dołączyłam do akcji na Allegro dla Lili - banerek i link po prawej stronie. Zachęcam do odwiedzin, można kupić wspaniałe rękodzieło, np. ręcznie robioną biżuterię :)
There are two things to be put at the beginning:
1. As you can see - my blog has a new template. Watercolors are mine :) and thanks to Gosia's blog - Blonparia - my website got the makeover. Her blog is a great source of knowledge about creating templates :)
2. I've joined a charity action at Allegro - for Lila. You can see the link and auctions on the right. I encourage you to visit it, you can buy great handmade things e.g. jewellery :)




Kwieceń / April

W kwietniu powstały dwie prace. Poza tym ćwiczyłam takie wieńce jak widać w nagłówku bloga.
Pierwsza praca - prosty pejzaż. Użyłam trzech kolorów. Inspirację znalazam tutaj - na Pinterest.
In April I created two works. Besides, I practised wreaths - like the one in the header.
The first watercolour - a simple landscape. I used three colours. The inspiration is here - on Pinterest.



Druga praca - latarnia morska - oryginał także pochodzi z Pinterest (tutaj).
Zauroczyły mnie kolory zachodzącego słońca... :)
The second work - the lighthouse - you can find the original painting  also on Pinterest (here).
I was attracted to the colours of the sunset :)


Maj / May

W maju powstał taki anioł - tym razem narysowałam go sama.
In May I painted this angel. This time I sketched it myself.


Zaczęłam malowanie ten dziewczyny w maju, skończyłam w czerwcu. Inspiracja jest tutaj (także Pinterest).
I, oczywiście, ćwiczyłam wieńce... :)
I started this girl as well and I finished the picture in June. The original is here (also Pinterest).
And, of course... I practised wreaths :)



Czerwiec / June

...I udało mi się stworzyć wieniec który mi się podobał. Jego pierwsza wersja (poniżej) była czymś w rodzaju "rozgrzewki".
Paleta barw bardzo mi się spodobała dlatego na "szybko" powstała jeszcze taka dziewczyna ;)
...and finally I created a wreath that I liked. Its first version (below) was a kind of "warm-up".
I loved the colours so I painted this girl :)



Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze, i witam nowych obserwujących :)
Thank you for all your visits, commets, and I say "Hi!" to new followers :)

20 komentarzy:

  1. Piękne akwarelki Justynko. Świetnie sobie z nimi radzisz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ;) Latarnia morska - naj naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) ostatnia dziewczyna jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale sobie radzisz z akwarelą - latarnia morska i pejzaż - cudo :-) Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy talent! Piękne prace! Jestem pod wrażeniem wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne akwarelki i wyjątkowy, niepowtarzalny szablon bloga.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne prace, cudowne! Wszystkie mi się podobają, kolory dobierasz zjawiskowo. Każda praca posiada unikalny klimat, a nawet magię. Bardzo jesteś utalentowana. Ewidentnie widać, że kochasz to, co robisz. Podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Que maravilla del manejo del color y de las técnicas.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam każdego kto potrafi malować- Twoje prace są wyjątkowe, portrety wręcz zachwycają:)
    Z serducha dziękujemy za ofiarowane prace i pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko kochana... ależ radość w moich oczach. Piękne akwarelki ci wychodzą... a u mnie ostatnio akryl...
    Kochana maluj dużo, to jest świetny kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace! Naprawdę cudowne, tak miło się je ogląda :) Masz talent w ręku! Widać od razu że każda praca kosztowała wiele czasu, pracy i cierpliwości (ja bym jej nie miała do małych szczegółów) :) Czy tworzysz coś może na zamówienie? :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się to, co robię :) Zdarza mi się tworzyć coś na zamówienie - jeśli jesteś zainteresowana, proszę o kontakt e-mailem mgr.justyna@gmail.com
      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Jesteś niezwykłą osobą . Twoje prace są piękne . Latarnia wspaniała i pozostałe rzeczy też. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, pięknie Ci to wychodzi, jeżeli to są "tylko" ćwiczeni to już nie mogę się doczekać dalszego ciągu. Z talentem do malowania to trzeba się jednak urodzić, ale przyznam, że i sama mam czasem ochotę spróbować, może kiedyś...;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich akwareli! Masz do tego rękę ;) Trudno wybrać najładniejszą pracę, ale chyba mam dwie - latarnia morska i anioł! ;) Ćwicz dalej i chwal się postępami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę cierpliwości :-) Jakiś czas temu wzięłam akwarele do ręki i próbowałam, ale to chyba jeszcze nie był mój czas, dlatego tym bardziej, z wielką ciekawością obserwuję Twoje postępy. Widoki/pejzaże mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,สวัสดีครับ agent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...