wtorek, 17 lipca 2018

Kawa smakuje lepiej z Muchą

Zestaw podkładek inspirowanych twórczością A. Muchy. Uwielbiam jego prace, te płynne linie, ciepłe kolory... :)
A set of coasters inspired by A. Mucha's works. I love his art, the flowing lines, the warm colours... :)

Trzy lata temu nie przepadałam za kawą, byłam zdecydowanie bardziej "herbaciana". Dużo się zmieniło odkąd mamy ekspres do kawy :) Teraz jestem i "herbaciana" i "kawowa", codziennie piję zarówno kawkę jak i herbatkę.
Three years ago I didn't like coffee, I was more a tea drinker. It has changed since we got a coffeemaker :) Now I'm both - a coffee and tea drinker. I drink both tea and coffee every day.

Podkładki powstały na wyzwanie Szuflady - temat "od cyrkla". Szczegóły poniżej.








Papiery pochodzą z ITD Collection.
Wszystkie podkładki zabezpieczone są lakierem 3V3 do blatów kuchennych. O tym lakierze wspominałam już nie raz; na początku używałam go tylko do prac mających kontakt z żywnością albo z wysoką temperaturą. Ale teraz wykańczam nim wszystkie prace :) Jak dla mnie jest po prostu doskonały.
The papers come from ITD Collection.
All the coasters are covered with a special varnish for kitchen counters. I've mentioned this varnish several times. At the beginning I used it only for works meant to e.g. store food, or for works intended for hot mugs or cups. Now I use it for everything :) For me it's perfect.






Motywów w żaden sposób nie "upiększałam" - nie dodawałam przecierek, patyny czy szablonów. Twórczość A. Muchy jest - jak dla mnie - doskonała - i nie wymaga dodatków.
I didn't add anything to the motifs - I didn't use sandpaper, patina or stencils. A. Mucha's art is - for me - perfect - and doesn't need any additions.



Szuflada zmotywowała mnie do działania i to tam posyłam swój zestaw. Banerek prowadzi do strony wyzwania:
https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-lipcowe.html


Do zobaczenia :)
See you :)

22 komentarze:

  1. Ale piękne!!! Idealnie wyszły :) Na takich podkładkach to i kawa lepiej smakuje. Masz rację, twórczość Muchy jest niesamowita i nie wymaga upiększeń. Super wzory wybrałaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkładki wyglądają fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie je wykonałaś. Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko przepiękne są te podkładki , ta grafika jest niezwykle oryginalna i cudowna.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne podkładki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki wyszły genialnie! Są naprawdę piękne. Właśnie zastanawiałam się ostatnio, jakiego lakieru użyć do kontaktu z ciepłymi rzeczami - Twój post spadł mi z nieba :D Wygląda na to, że muszę wszystkie nurtujące mnie pytania wysyłać w eter :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Unas imágenes preciosas.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Kawka z pewnością smakuje lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Uwielbiam twórczość Muchy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kierunki przepiękne się prezentują podkładki! Powodzenia w wyzwaniu😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam tego twórcę. Piękne podkładki. Pa :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, po prostu nie wierzę :-) u Ciebie podkładki a u mnie powstaje kolejny zegar z Muchą z myślą o Szufladowym wyzwaniu - też uwielbiam twórczość tego Artysty - jak dla mnie jest doskonała pod każdym względem :-) Podkładki wyszły rewelacyjnie - powodzenia w wyzwaniu :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podkładki, nawet ja, raczej mało "kawowa" skusiłabym się na kawusie w takim towarzystwie:-) Pozwodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem miłośniczką (w sensie, że nie interesuję się jakoś specjalnie) malarstwa, ale Mucha i Klimt tworzą w szczególnym klimacie i stylu, który do mnie trafia. Podkładki wyszły przepięknie!
    Dzięki za podpowiedź w sprawie lakieru, ja wciąż szukam idealnego, dla mnie najważniejszą kwestią jest, żeby nie dawał żółtego odcienia, bo strasznie psuje efekt na zimnych barwach i bieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona, perfekcyjne wykonanie i secesja to zdecydowanie moja epoka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne podkładki! takie klimatyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkładki super! Wystraszyłam się tytułem posta, a niepotrzebnie - taką kawą z muchą to bym chętnie się uraczyła ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...