piątek, 21 grudnia 2018

Śnieg... śnieg...

Na naszą równinę - śnieg.
Na każdą mieścinę - śnieg.
Na tłoczek przed kinem
Na ładną dziewczynę - śnieg... śnieg.

To fragment jednej z moich ulubionych polskich zimowy piosenek :) W wykonaniu Anny Marii Jopek i Jeremiego Przybory. Kto nie słyszał niech pędzi na You Tube >>tutaj :)
 The lines come from lyrics of one of my favourite Polish winter songs :) Anna Maria Jopek and Jeremi Przybora sing it together, I recommend to listen to it, eg on You Tube <<here.

Od dawna miałam ochotę ozdobić takie sklejki-zawieszki z ramką; z tematyką typowo bożnonarodzeniową trochę mi nie po drodze ;) i dlatego zdecydowałam się na coś zimowego.
I've wanted to decorate such pieces of plywood with frames for a very long time. I'm not really fond of typical Christmas motifs and that's why I decided to use some winter landscapes.





Widoczki pochodzą z papierów od ITD Collection.
Całość wykończyłam farbami kredowymi.
Tym razem ze względu na stylistykę nie dążyłam do mojej typowej gładkości w pracach decu, pozwoliłam zostać kilku nierównościom.
The landscapes come from papers from ITD Collection.
I decorated everything with chalk paints.
This time because of the style I didn't want to achieve my typical decu-smoothness. I let some irregularities stay.





Ach, i gdzie ten śnieg?
Popadało, popadało...
I znów zrobiło się ciepło, wszystko już stopniało.
Pomimo tego, że zdecydowanie wolę ciepło, lubię śnieg - dodaje takiej przytulności, kiedy dni są krótkie, a noce zbyt długie... i przykrywa smutne nagie drzewa i rozświetla dominującą szarość.

And well... where's the snow?
I snowed a little...
And again it got warm, everything has melted.
Despite the fact that I really prefer warmth, I like snow - it adds some coziness when  the days are short and nights too long... it covers sad bare trees and lightens the dominant grey.








Moje zimowe dekoracje posyłam do: / I sent my winter decorations to:
Zielonych Kotów
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/12/wyzwanie-sniegiem-przysypao.html

oraz do Art Piaskownicy
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/12/podroze-mae-i-duze-laponia.html


W ostatnich dniach dotarły do mnie kolejne cudowności...
Olu, dziękuję za karteczkę :)

Aniu, aniołek i serduszko są prześliczne!! :)
Na ten zimowy świąteczny czas przesyłam Wam życzenia...

 Wszystkiego, co dobre i piękne,
Światła - takiego wewnętrznego, które rozświetla i otula serce i duszę,
Spokoju, odpoczynku,
 Mnóstwo dobrej energii, radości, zdrowia
   ...i Miłości!!! :)

Pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

  1. Cudowne prace!!! Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , zimowe zawieszki :))
    Spokojnych i rodzinnych świąt życzę *

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki są przepiękne! Cudownych świąt Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zawieszki! Szczerze mówiąc też czuję przesyt typowo świątecznymi dekoracjami i kolorystyką, więc Twoja propozycja przypadła mi do gustu :). Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te zawieszki, są bardzo klimatyczne :)
    A śnieg? Jest u nas - mogę oddać jakby co :)))
    Również życzę zdrowych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zawieszki, bardzo w moim stylu:) Przyprószył śnieg na Twoim blogu:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko są cudne te zawieszki , całkiem w moich klimatach, więc podobaja mi się podwójnie :-)
    Pozdrawiam i życzę pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby i będą zdobić dom nie tylko na święta. Pozdrawiam życząc magi w te Święta :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznaję piękne zimowe widoczki - zakochana jestem w tych papierach a Ty dodałaś im dodatkowej magii poprzez cudowną oprawę w zimowym klimacie - cudeńka :-)))
    Justynko, dziękuję za życzenia i również Tobie oraz Twoim Bliskim przesyłam najcudowniejsze życzenia, magicznych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, niech nie opuszcza Was dobry humor a wspólnie spędzony czas będzie wyjątkowy pod każdym względem :-) Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zawieszki, cudne, podobają mi się bardzo, bardzo, są takie trochę magiczne :-)
    Dziękuję, za życzenia i również dla Ciebie życzę wszystkiego najlepszego i magicznego w Święta i nie tylko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko magiczna kobieto <3
    Cudnie jest w Twoim Trzecim Pokoju... zawsze mnie ucieszysz, urzekniesz, oczarujesz :)
    Wesołych Świąt dla Ciebie i rodzinki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, ile w tym świątecznej magi i uroku. Bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne.. ja tez zdecydowanie bardziej w tematyce zimowej teraz, nie bożonarodzeniowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zawieszki, takie fajne retro :) Radosnych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przydałyby się dziś takie piękne, śnieżne widoczki za oknem, ale do wieczora jeszcze chwila, wiec może życzenie się spełni:-)
    Pięknych Świąt Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola Justyna! A mí también me gustan mucho las imágenes de invierno para hacer decoraciones navideñas, te quedaron unos trabajos preciosos! El marco le da un aspecto rústico muy bonito y el efecto del salpicado me gusta mucho!
    Te dejo mis mejores deseos para estos días, Feliz Navidad!
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknych Świąt!!! Cudowne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty dostałaś, a Twoje zawieszki cudowne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale i elegancko udekorowałaś bombeczki! Są świetna dekoracją!
    Poświątecznie wszystkiego dobrego życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, te zawieszki są rewelacyjne! Napatrzeć się na nie nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zawieszki! Są bajkową Laponią... Dziękujemy za dołączenie do zabawy Atr-piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Замечательные работы! Зимние, заснеженные! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zawieszki <3 Bardzo sie cieszę, że dołączyłas do naszego Art - Piaskownicowego Teamu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...