wtorek, 26 listopada 2019

Pozytywne zamieszanie

To pudełko ma dla mnie szczególne znaczenie...
Bo... miałam przyjemność współpracować przy tworzeniu tego papieru ryżowego :)
This box is especially important to me, because I could help with designing this rice paper, and I did it with pleasure :)



Moje akwarele zostały częścią 'powietrznej' kolekcji w ITD Collection :)
W dalszej części możecie zobaczyć oryginały.
My watercolours became a part of 'air' collection in ITD :)
In the post I'll show the original artwork.



Listopad zaraz się skończy.
A ja nie wiem... jak? kiedy?
Na nudę nie mogę narzekać :) Każdą minutę mam czymś zapełnioną.
November will be over soon.
And I don't know... how? when?
I can't complain that I can get bored ;)
Pomiędzy pracą, byciem mamą, obowiązkami domowymi a różnymi drobnymi zamówieniami szykuję się do aukcji charytatywnych (m. in. WOŚP).
Mogę to nazwać takim pozytywnym zamieszaniem ;)
Among my job, being a mum, my chores and some minor commissions I'm working on some projects for charity auctions.
I can call this a very positive mess ;)






W środku także jest papier ryżowy >>>tło R1437.
Inside there's rice paper too >>>background R1437.
Uważam, że takie tapetowe tła są świetne jako właśnie sposób na wykończenie środka pudełka :)
I think these 'background' papers are great to be used inside boxes :)

Na zewnątrz dodałam wzór z szablonu (też ITD >>>link tutaj). Odbiłam go za pomocą >>>pasty strukturalnej Cadence.
On the lid I used a stencil (from ITD >>>link here). I used >>>a relief paste from Cadence.






 A oto i "mój" papier ryżowy :)
Oba motyle malowałam akwarelami.
Ważka z tego papieru też jest "moja" ;)
Link bezpośrednio do ITD Collection >>>tutaj.
And here's 'my' rice paper :)
I painted the butterflies with watercolours.
The dragonfly from this rice paper is 'mine' as well :)
Here's the direct >>>link to ITD Collection.




Pudełko jest jedną z inspiracji w wyzwaniu Art-Piaskownicy, temat to po prostu >>>FARBY. Uznałam, że ten wzór nadaje się idealnie - w końcu wzór pierwotny był malowany akwarelami, a pudełko wykończyłam farbami kredowymi ;)
The box is one of inspirational artwork in Art-Piaskownica, the subject is >>>PAINTS. I thought this butterfly would suit it perfectly - the original design was in watercolours after all ;) later I used chalk paints to decorate it.

I w Art-Piaskownicy trwa nabór do DT. Po szczegóły zaglądajcie >>>tutaj.
In Art-Piaskownica there's a DT call. To see details click >>>here.

Mało mam czasu na blogowanie...
Mam nadzieję wkrótce nadrobić trochę zaległości na Waszych blogach ;)
pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. Gratuluję Justynko i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, pudełko piękne. Papier z Twoimi motylami cudowny! Gratuluję!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko jest bajeczne :) Piękne kolory :) Przesyłam pozdorowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te papiery z motylami, mam takie :) Szkatułka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl jest przepiękny! Bardzo udana współpraca:)
    Szkatułka wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, gratuluję!!!! Nic dziwnego, że Twoje cudne, bajkowe motyle w końcu znalazły się na papierze ryżowym. Są tak magiczne, że niech fruwają po świecie :). Piękne pudełeczko kochana!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Powietrzna kolekcja jakby dla Ciebie była stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje motyle są przepiękne, a dzięki ITD Col. każda fanka Twojej twórczości i decoupage może zdobić nimi swoje prace:-) Bardzo korzystna współpraca, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba mieć jednak bardzi dużo cierpliwości, aby coś takiego stworzyć. Gratuluję. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratulacje - Twój papier ryżowy jest rewelacyjny :) Pudełko wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko przed wszystkim gratuluję współtworzenia dla ITD. Przepiękny jest ten papier ryżowy z Twoimi akwarelami. A pudełeczko jak zawsze pierwsza klasa. Doskonały pomysł z wyklejeniem środka. Muszę koniecznie zapamiętać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, gratuluję wydania tak pięknych motyli! a pudełko jak zawsze piękne i niepowtarzalne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna skrzyneczka! Pięknie wykonana, cudowny ten motylek, świetne użycie szablonu. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Cudownie sobie radzisz ze wszystkim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję takiej owocnej współpracy, a pudełeczko wprost prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Gratuluję! To już prawdziwy profesjonalizm! Przypuszczam, że za chwilę na papierach będą Twoje kolejne wzory? Motyle Twoje uwielbiam, papier jest cudowny, na pewno będzie miał duże powodzenie wśród kupujących :). No i pudełeczko oczywiście śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pudełeczko wyszykowałaś! Gratuluję Ci talentu do malowania i sukcesu w tworzeniu wszelakich wzorów. Cieszę się, że powstał Twój papier ryżowy. Uściski przesyłam dla takiej Artystki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super. Piękne papiery powstały, bo piękny był pierwowzór. Gratuluję i niezmiennie podziwiam Twoje prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne połączenie motywów, wzorów i faktur - pudełko jest zbalansowane doskonale. A za papier to szacun ogromniasty!!! Trzymam kciuki, by to nie było jednorazowe wydarzenie, i żebyśmy mogli odnaleźć inne Twoje piękne pomysły na kolejnych papierach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 1. To wielka przyjemność gdy ktoś zauważy i zainspiruje się naszym talenemt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko pięknie, serdecznie Ci gratuluję, jesteś tak zdolna, że brak słów. Piękne są te motywy, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...