poniedziałek, 2 marca 2020

Ze złotem

Dziś kontynuuję temat decoupage, poprzednio było lekko shabby, romantycznie i pastelowo, dziś coś z ciemniejszych kolorów...
Today I'd like to continue decoupage, last time it was a bit shabby, romantic and light, today something in darker colours...


Praca łączy w sobie aż cztery różne papiery (trzy ryżowe oraz jeden tradycyjny). Wszystkie pochodzą od ITD Collection.
There are three kinds of rice paper and one classic paper. All of them come from ITD Collection.




Pudełko 'ubrane' jest w trzy papiery:
1. Wieczko to twórczość A. Muchy, wzór pochodzi z >>>tego papieru.
2. >>Miedź - papier ryżowy w środku.
3. >>Złoto - papier ryżowy na zewnątrz.
4. >>Malachit - papier ryżowy na brzegach wieczka.

I used four different papers to decoupage:
1. On the lid it's A. Mucha's paining, from >>>here.
2. >>Copper - rice paper inside.
3. >>Gold - rice paper outside.
4. >>Malachite - rice paper outside on the lid.

Przy ostatnim etapie pracy dodałam złotą pastę - rozcierałam ją po brzegach pudełka. Po raz pierwszy korzystałam z czegoś takiego i jestem zadowolona z efektów 😉 Później nałożyłam lakier, a pasta nie straciła blasku. Zwykle używałam złotej farby akrylowej, ale taka pasta ma więcej 'głębi'.
I added some gold antique paste at the end of my work. I rubbed it and spread it on the edges. I'd used it for the first time and I was satisfied with the effects. Later I varnished it and the paste was still shiny. I used to apply gold acrylic paint, but this paste has more 'depth' in it.













Kończę na dziś...
Jakoś nie mogę się ostatnio pozbierać, mnóstwo projektów czeka, tylko czasu brak, albo to ja nie umiem się zorganizować... 😔

21 komentarzy:

  1. Wow! Ale cudo. Te kolory i wzór przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudo! I wnętrze tak idealnie zgrane z motywem na zewnątrz. Jestem oczarowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Alfons Mucha zapłaciłby grube pieniądze za swój obraz na Twojej szkatułce :) Wyszło niesamowicie. Pomysł ze złotą pastą był strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co zrobisz jest po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca, u Ciebie zawsze wszystko takie pieknie dopracowane, wykończone i eleganckie :) Z przyjemnością zawsze oglądam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko jesteś mistrzynią w pudełeczkach. Jest cudowne, wszystko do siebie idealnie pasuje. Mimo że to trzy papiery wyglądają jak by to była jedna całość.
    Gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię twórczość A. Muchy:) a Twoje pudełko zachwyca
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko pudełeczko jest cudowne, kolejna przepiękna, pełna elegancji praca :) Zachwycająca, na takie śliczności z ogromną przyjemnością się patrzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko przepiękne pudełko!!! Te papiery ryżowe razem połączone dały świetny efekt! Cudo jak zawsze! Ja też ostatnio mam kłopot z organizacją :(. Może więc „coś w powietrzu wisi". Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Motyw znam i zawsze mnie zachwyca twórczość tego artysty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią przesuwam myszką po ekranie i oglądam kolejne zdjęcia twojej pracy. Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pudełko, zachwycające w każdym szczególe!!! Twórczość Muchy jest wyjątkowa, a Ty pięknie to wykorzystałaś! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny papier i piękne pudełko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, wspaniała praca - połączenie papierów bardzo trafione - dało świetny efekt. Ja zakochałam się w "Pierrocie" ale seria "Kamienie szlachetne" też ma swój niepowtarzalny urok. Swoją pracą zmotywowałaś mnie do sięgnięcia po nie, więc kolejna praca już z pewnością powstanie z użyciem tychże właśnie papierów.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pudełko, bardzo klimatyczne :) Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło genialnie :)ma swój urok.Podobają mi się również Twoje zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...