niedziela, 31 maja 2020

Pudełka ze specjalną zawartością

Maj jest kolejnym miesiącem, który... minął, a ja nie wiem kiedy to się stało.
Jak co roku mam wrażenie, że za mało cieszyłam się tym czasem.
...I jak co roku obiecuję sobie, że następnym razem będzie inaczej 😉
May is another month that has passed and... I don't know how and when it happened. Every year I feel I haven't enjoyed the time as much as I could have. Every year I promise myself next May will be different. 


Dziś pokazuję pudełko, w którym główną rolę grają papiery ITD (>>tło, >>duża grafika na wieczku, >>małe aniołki). Dodałam także >>folię złotą ITD.
To pudełko to moja próba zmierzenia się z nowym tematem 😀 Bo najczęściej sięgam po motywy kwiatowe, albo coś z motywami roślinnymi.
Today I'm posting a box in which ITD papers play main roles ( >>the background>>the picture on the lid>>the picture inside). I added >>gold plating foil from ITD. The box was my attempt to try to do something different- because usually I choose floral motifs, leaves and etc :)



Czy moja próba zmierzenia się z czymś nowym była udana?
Nie wiem 😉 Wiem, że było to fajną przygodą i przyjemnym zajęciem czasu i myśli.
 Was my attempt successful? I don't know ;) I know it was an adventure and working on it let my mind rest pleasantly ;)




Zdarzają się chwile, że każdy z nas musi się odłączyć...
Szkoda mi osób, które nie mają hobby, pasji, zainteresowań...
Wydaje mi się, że ktoś, kto nie ma pomysłu na czas wolny, zbiera w sobie dużo negatywnej energii. Bo jakaś pasja albo hobby pomagają oczyszczać się ze stresu i zmartwień (tych większych i tych mniejszych).
There are moments everyone has to... tune the world out.
It's sad there are people who don't have interests, passions, hobbies...
It seems to me someone who doesn't know how to spend their free time collects lots of negative energy. I believe a hobby helps us to get rid of stress and worries (these little ones and the biggers ones as well).




Dla zainteresowanych szczegóły techniczne pudełka:
- Pudełko jest z MDF, więc pierwszym etapem pracy było pomalowanie całości białym podkładem.
- Po bokach użyłam spękań jednoskładnikowych.
- Malowałam farbami kredowymi.
- Na wieczku i w środku jest rameczka ze sklejki.
- Folię termoton kleiłam na klej Magic.
- Przed ostatecznym lakierowaniem nałożyłam trochę patyny w płynie.
For those who are interested I present some technical details:
- The box is made of MDF so first I had to use white primer to paint it.
- On the sides I used one-step crackle.
- I used chalk paints.
- On the lid and inside there are frames made of wood.
- I glued the gold pating foil with Magic glue.
- Before the final varnishing I used some liquid patina.



Obecnie w pudełku trzymam wycinanki, które przysłała mi >>Agnieszka 😀 Otrzymałam je w ramach wymianki (ja wysłałam jej trochę różnych papierów decu i serwetek).
O takiej różnorodności wykrojników jaką ma Agnieszka mogę tylko pomarzyć 😉
Oprócz tego w paczuszce znalazły się: śliczne pudełko dla Ewy, niezwykłe kolorowanki, i karteczka dla mnie 😊 Same cudowności 😀








Dziewczynka na pudełku przypomina Ewunię 😉 Obie mają takie same włosy i są tak samo słodkie 😉

Ostatnio trudno mi znaleźć czas na moje kreatywne zajęcia... i na blogowanie...
Urządzamy nasz nowy domek (co wcale nie jest takie łatwe, mamy wiele nieprzyjemnych opóźnień, w domu nadal nie wolno mieszkać, choć jest gotowy technicznie 😟😟 rzecz w tym, że urzędnicy uznali nagle, że trzeba zmienić nazwę-typ budynku... cyrk straszny...), mój Brzuszek rośnie i coraz trudniej mi się poruszać (już wiemy, że Ewa będzie miała braciszka 😃 ); jedynie fakt, że kończy mi się praca (kursy językowe, które prowadzę) być może sprawi, że będę miała troszkę więcej czasu na moje przyjemności... 😉

17 komentarzy:

  1. Everything looking very nice! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojej anielskiej skrzyneczki. Nie sądziłam, ze wycinanki ode mnie zamieszkają w takim pałacu :) Dziękuję jeszcze raz za świetną wymianke i życze szybkiego zakwaterowania w nowym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko jest doskonałe, wszystkie użyte elementy i zdobienia pięknie pasują:-).
    Powodzenia w urzędowych potyczkach! Kiedyś się to wszystko skończy, a Wy będziecie mieli czas, by cieszyć się własnym domem i Rodziną:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycająca szkatułka! Justynko, każda jedna wyjątkowa i piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko dużo u Ciebie się dzieje, ale to dobrze. Przynajmniej czas szybciej pędzi i nie rozmyślamy o głupotach. Do tego dochodzą pasje i jest już dobrze :)). Ale fajnie, że będziesz miała synka :)). Jestem mamą dwóch i to moje największe skarby!! A pudełeczko śliczne, poradziłaś sobie świetnie. I wspaniała wymianka z Agą :)!! Pudełko podziwiałam przed chwilką u niej na blogu :). Buziaki dla Ciebie i Ewuni z okazji Dnia Dziecka :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne pudełko, a to dla córeczki to idealnie się wpasowało, jaki cudny uśmiech córeczki. Gratulacje, to się Ewunia pewnie cieszy, że będzie mieć braciszka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest genialne, bardzo, ale to bardzo mi się ono podoba. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko po prawdzie nie wiem od czego zacząć :-)
    Przed momentem byłam u Agnieszki i podziwiałam jej cudne prezenty dla Ciebie i Ewuni. Jej uśmiech bezcenna radość dziecka !! A twoje pudełeczko wg nowych pomysłów rewelacyjne , spokojnie możesz takie złocone robić :-) cudnie jest.
    Co do tego hobby zgadzam sie z Tobą w 100%. Mam taki przykład u siebie w domu. Najbliższy mi człowiek nie ma pasji i hobby i chodzi tak strasznie nabuzowany, że mam wrażenie że kiedyś normalnie wybuchnie i rozleci się na kawałeczki :-)
    Buziaczki i dużo zdrówka i szczęśliwego rozwiązania , oby to było juz w nowym domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo piękne pudełko. Anielski motyw wyjątkowo mi się podoba. Sama radość Cię czeka i ja też się cieszę gdy życie się układa komuś innemu .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowe pudełeczko, zupełnie jakby z innej epoki! Fantastycznie je zaprojektowałaś, te wszystkie detale tworzą wyjątkową całość :).
    Życzę Ci spokoju i radości, niech się wszystko dobrze ułoży!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniałości nam tu pokazałaś! Życzę powodzenia i samych radości :) Uważaj na siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne pudułko stworzyłaś, widać, że powstało z pasji bo uśmiecham się do tych zdjęć intuicyjnie. Prezenty dostałyście śliczne. Dbaj o Siebie i wszystkiego dobrego dla Maleństwa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, urocze, eleganckie. Ja takiego ładnego nigdy nie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zatkało...pudełko jest nie tylko piękne, ale cudowne!kolorystyka, motyw, wykonanie jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, teraz dopiero doczytałam jakie zmiany u Ciebie:))) Nie tylko z domkiem:))) Gratuluję!
    Ależ gapa ze mnie.
    Szkatułka jest cudna. Wszystko tak pięknie połączyłaś. Dziękuję, że opisujesz co i jak użyłaś. Sama dopiero gromadzę dekupażowe przydasie, a mam ogromną ochotę zacząć nową przygodę.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko pudełeczko rewelacyjne, cudowne i jeszcze raz cudowne :) Jesteś mistrzynią w tym co robisz, naprawdę :) Super wiadomość, że Ewunia będzie mieć braciszka, taka będzie dumna jako starsza siostra :)
    Zgadzam się z Tobą i też mi jest żal ludzi bez pasji i zainteresowań, którzy marnują czas przed TV i marudzą, że w domu same nudy. Człowiek z pomysłem na siebie i realizujący się w tym co kocha, to człowiek szczęśliwy i spełniony. Piszę to co ja czuję, a ja się realizuję w tym co jest moim życiem oczywiście poza rodziną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...