wtorek, 22 września 2020

Ostatnie chwile

 ...Ostatnie chwile lata... spędziłam przy karteczkach...

...Ostatnie chwile słońca - łapałam ostatnie promienie podczas robienia zdjęć...

...Ostatnie chwile, kiedy jest nas trójka 😉

The last moments of summer - I spent this time making cards. And the last moments of sun - I caught the last sunrays while I was taking the photos. And the last moments when there are three of us ;)

Synuś się w ogóle nie spieszy.

Kiedy byłam w ciąży z Ewunią wszystko wydarzyło  się tak szybko - ponad 2 tygodnie przed terminem - że nie miałam czasu, żeby się zestresować. 

Our Son doesn't hurry. When I was pregnant with Eve everything happened so fast - more than 2 weeks before the due date - that I didn't have time to get stressed.

 

Teraz termin mam na najbliższą sobotę, ale - nauczona doświadczeniem - jestem w gotowości już od dwóch tygodni 😉 W związku z sytuacją jestem dość niestabilna emocjonalnie 😆 Raz się wściekam, latam po domu z mopem i wszystko sprzątam, za chwilę mam ochotę płakać...

Jak już pisałam we wcześniejszych postach: w uspokojeniu nerwów pomaga klejenie, wycinanie, malowanie...

The due date is in a few days, but - owing to my past experience - I've been alert for about two weeks ;)  Because of this situation I'm a bit emotionally unstable ;) Sometimes I'm angry, I tidy up and run around my house with a mop and then suddenly I want to cry...

As I mentioned before: cutting, painting, gluing and creating help soothe my nerves...


Te karteczki to właśnie efekt takiej 'terapii' 😊

Wszystkie łączy to, że mają materiały od ITD: nowe tekturki, papier ryżowy, starsze scrapbookingowe kolekcje. 

These cards are an effect of such a therapy ;) They're all connected - they're made with materials from ITD Colleciton: new chipboards, rice paper, older scrapbooking collections.


Te nowe tekturki dają wiele możliwości... Możemy korzystać z samych rameczek a możemy mieć także bazę plus rameczkę, albo samą bazę. Świetnie sprawdzą się zarówno w scrapbookingu jak i decoupage (wkrótce pokażę moje prace z tekturkami w decoupage).

The new chipboards are really interesting... You can use only the frames, you can have a base plus a frame or a base only. You can use them in decoupage and scrapbooking/cardmaking. Soon I'll show something in decu - of course with the chipboards. I recommend watching >>a video about the chipboards on ITD official channel.

Polecam oficjalny 👉👉 >>filmik ITD na You Tube 

Tam zobaczycie dokładnie jak można pracować z tekturkami.

W przygotowaniu wszystkich tekturek przydało się >>białe gesso Cadence oraz >>biała farba hybrydowa Cadence (świetna farba, wkrótce napiszę o niej więcej 👍).

I prepared the chipboards with >>white gesso (Cadence) and >>white hybrid paint (Cadence); they're both really good :)

Do klejenia papierów ryżowych do tekturek korzystałam z  >>kleju z werniksem od Pentartu.

When I stick rice papers I always use    >>glue and varnish from  Pentart.

Pod każdą karteczką podaję szczegóły 'techniczne'.  I add technical details to each card (below):


- tekturka okrągła: >>tutaj / round >>chipboard

- papier ryżowy: fragment arkusza A3 (>>tutaj cały arkusz) - czyż nie będą to wspaniałe wzory np na Dzień Mamy? 😊 / rice paper >>size A3, these designs will be perfect for Mother's Day :)

- kolekcja >>Rosy summertime / scrapbooking >>Rosy summertime

- brzegi papieru przybrudzone >>farbą kredową Pentart / the edges are painted with >>Pentart  chalk paint

- serwetka >>papierowa  / paper >>doilies.




- zestaw >>tekturek / a set of >>chipboards

- >>wykrojnik z kwiatami / die >>flowers

- obrazek vintage z >>arkusza A4 / a vintage picture - from >>A4 sheet

- zestaw papierów >>Evening time / scrapbooking >>Evening time

- brzegi papierów pomalowane farbą kredową / the paper edges are painted with chalk paint

- dodałam także >>złoty wosk Cadence / Cadence >>gold wax





- zestaw >>tekturek / a set of >>chipboards

- miś z >>papieru ryżowego / a teddy bear from >>A4 rice paper sheet

- scrapbooking collection  >>Christmas toys / scrapbooking >>Christmas toys

- wykrojnik z >>gałązką / a >>branch die

- >>gałązki z zestawu wykrojników / branches from a >>die set

- brzegi papierów pomalowane farbą kredową / the paper edges are painted with chalk paint

- dodałam także >>złoty wosk Cadence / Cadence >>gold wax



- tekturka >>bombka / a >>Christmas ball chipboard

- miś z arkusza >>ryżowca A3 / a teddy bear from >>A3 rice paper

- brzegi papieru pomalowane białą farbą / the paper edges are painted with white chalk paint

- scrapbooking collection  >>Christmas toys / scrapbooking >>Christmas toys

 - serwetka >>papierowa  / paper >>doilies

 



- zestaw >>tekturek / a set of >>chipboards

-  chłopiec-marynarz z >>papieru ryżowego / a boy-sailor from >>rice paper

- kolekcja >>Żeglarska przygoda / scrapbooking >>Seafaring adventure

- guziki >>drewniane wooden >>buttons

- brzegi papieru przybrudzone >>farbą kredową Pentart / the edges are painted with >>Pentart  chalk paint




Szczerze mówiąc wena ostatnio mi dopisuje, naprawdę mogłabym tworzyć na okrągło...

Szkoda tylko, że doba taka krótka 😉😉

To be honest, I've been feeling inspired all the time recently, I could create and create... If only days were longer ;)


Dziękuję za wszystkie odwiedziny, pozdrawiam... i do napisania 😀

31 komentarzy:

  1. Niezwykle podoba mi się dodawanie do takich karteczek starych "vintage" zdjęć. Mają one wtedy taki czarujący klimat. Podziwiam Cię, że uspokajasz się w ten sposób. Ja nigdy nie miałam cierpliwości do wszelkich klejanek, potrafiły mnie szybko zirytować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się powiedzieć... a Ty jeszcze z brzuchem chodzisz :-) Ale na pocieszenie Ci powiem że chłopaki to się specjalnie na świat nie spieszą . Podoba mi się Twój sposób na stres. Szkoda że ja chodząc w ciąży rękodziełem się jeszcze nie zajmowałam. Efekt tego odstresowania jest niesamowity. Te kartki są cudowne, a wykorzystanie tekturek genialne!!
    Justynko trzymam za Was kciuki, oby wszystko poszło szybki i bezboleśnie. Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za tyle pozytywnych słów :) sposób na uspokojenie bardzo skuteczny, wręcz uzależniający, bo jak codziennie nie sięgnę po robótki to wariuję ;);)

      Usuń
  3. Piękne kartki, najbardziej podobają mi się te z bazą przypominającą drewno, wspaniałe:D Dobrze, że możesz się przy nich odstresować, życzę zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kompozycje! Trzymam kciuki za wspaniałe "pierwsze chwile":-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wizycie U Ciebie Zawsze mam ochotę coś zrobić:) Kartki są przepiękne:)
    Powodzenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się maleństwo urodzi juz nie bedzie czasu na taki relaksik, wiec życze Ci żeby maluszek sie zdrowo chował i dawał tez mamusi odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) po ciuchu liczę że dzieciaczki pozwolą mi na odpoczynek i kreatywne robótki ;)

      Usuń
  7. Justyno terapia tobie służy. Ty spokojna, karteczki piękne. Trzymam kciuki za szczęśliwy poród 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny efekt relaksu :). Dla mnie magia, bo ja bym nie wiedziała co z tymi tekturkami zrobić. Ale jak oglądam takie prześliczne rzeczy, to mam ochotę spróbować, zagłębić się bardziej w temat i spróbować stworzyć takie małe cudne coś! W jakiejś wolniejszej chwili pooglądam te wszystkie filmiki i kto wie...
    Trzymam kciuki, żeby wszystko dobrze poszło, duużo zdrówka dla Ciebie i maluszka!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):)
      ostrzegam tylko że jak się już raz człowiek wciągnie w te papierki, tekturki, kwiatuszki, wycinanki... to się nie wyciągnie ;) kiedyś mówiłam że nigdy nie będę robić karteczek, a wyszło...jak widać ;)

      Usuń
  9. Śliczności Justynko, a najbardziej podoba mi się kartka z dwoma miśkami na niebieskim tle.:) Trzymam za Was kciuki, żeby wszystko poszło dobrze. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja Cię doskonale rozumiem:) A karteczki zachwycają, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki. Uwielbiam takie elementy retro. Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justyno, zachwycająco klimatyczne te karteczki. Super użyłaś tych rameczek. Będzie dobrze, trzymam mocno kciuki i przesyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko chłopaki tak mają, nie śpieszy im się :)). Moje łobuziaki też po terminie urodzili się. Po prostu jest im dobrze w mamusinym brzuszku :). Karteczki piękne!!! Bardzo nastrojowe. Te miśki są cudowne. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka właśnie z tymi misiowymi papierami :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):)
      Oj tak, Synuś w brzuszku musi czuć się bardzo dobrze;)
      Miśki też mam w większej wersji, zamierzam umieścić je na jakimś pudełeczku :)
      Buziaki

      Usuń
  14. Cudowne kartki, świetne kompozycje i kolorystyka:) podobno chłopcy tak mają, ale nie wiem, moje wszystkie trzy córy urodziły sie przed czasem;) zamiast sie stresować, dbaj o siebie i odpoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak słyszałam, że chłopaki się nie spieszą ;)

      Usuń
  15. Piękno które Ciebie otacza i jest teraz w Tobie przelewasz w swoje prace. Karteczki są cudowne. Cierpliwości i spokoju życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki stworzyłaś; podziwiam:)
    Przesyłam pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki! Twórz ich jak najwięcej i relaksuj się :)) Mocno trzymam kciuki i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojojoj fantastycznie się odstresowujesz. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie. Karteczki są rewelacyjne i jeśli to jest Twój sposób na stres to ja Cię proszę rób ich jak najwięcej. Tobie pomoże w odzyskaniu spokoju a ja popatrzę na te cuda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE WASZE KOMENTARZE:) dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i moc pozytywnej energii :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. No masz uciekł mi komentarz😊 Piękne torby a kot rewelacja. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne kartki, świetnie skomponowane i perfekcyjnie wykonane. Dobrze, że mamy nasze pasje, które są najlepszą terapią na wszystka, także i na te "nerwy" Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki!!
    Chłopcy tak mają, że im się nie spieszy :) Mam trzech synów i każdy po terminie się urodził :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne karteczki Justynko! szczęśliwego rozwiązania:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale się bawisz, a przy tym wspaniałe są efekty tejże zabawy. Podziwiam Twój zmysł artystyczny, piękne kompozycje i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne retro ❤️ Mega ❤️ Jestem zachwycona ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...