sobota, 28 listopada 2020

Być kobietą

Czasem tak jest, że widzę jakiś wzór... i wiem, po prostu wiem, że muszę go wykorzystać w swojej pracy...

Tak było z tym motywem - zobaczyłam go na papierze ryżowym i wiedziałam, że muszę koniecznie użyć go w jakimś pudełeczku.

Sometimes I see a decoupage paper... and I know I MUST use it in my artwork... It happened with this picture - I saw this rice paper and I knew I had to use it on a box.

 

 

Papiery ryżowe (te na zewnątrz i w środku) od są ITD Collection.  Szczegóły poniżej.

The rice papers (from inside and outside) come from ITD Collection. Details below.










>>Tutaj papier (A3) z motywem z wieczka i z tekturki w środku; są to obrazy autorstwa Joanny Szewczyk.

>>Tekturka także od ITD - zestaw tych kwadratowych ramek wykorzystałam na dwa sposoby. Część z kwadratów stała się bazą dla obrazka w środku, a ponieważ zewnętrzna część tego tekturkowego zestawu ma rozmiar 16 cm x 16 cm, idealnie zmieściła się jako rameczka na wieko 😃 

Kiedyś wycinałam takie ramki sama, trwało to dość długo, a tu - voilà! - w zestawie tekturek mam gotową rameczkę 😁

Papiery w środku i na zewnątrz to także ITD (>>tutaj papier z wnętrza, a >>tu papier, który jest na zewnątrz).

>>Here is the paper (A3) with the paintings (the artist is Joanna Szewczyk).   I used >>chipboards from ITD. I used the set in two ways - some of the squares were the base for the picture inside. And the outside part of the set became the frame around the main motif. This part is exactly 16cm x 16cm so it fits in the lid perfectly. I used to make such frames myself, it took some time... and here - voilà! - in this set I have a ready frame ;)

The papers outside and inside are from ITD as well (>>here inside, a >>here outside).




Miejsca pod papier pomalowałam >>białą farbą hybrydową, później kleiłam wszystkie wzory (jak zwykle >>klejem i werniksem Pentartu), a dopiero później malowałam (korzystałam z >>farb kredowych Pentartu). Całość polakierowałam i dodatkowo wycieniowałam. Ramkę przykleiłam na podkolorowany wzór. Na koniec całą pracę przetarłam >>złotym woskiem i nałożyłam kilka warstw lakieru...

First I painted the surface for the papers (with  >>white hybrid paint), then I used >>glue and varnish to stick the papers. Then I painted the box with >>chalk paints. I varnished the box and gently painted again. I glued the frame. At the end I used  >>gold wax and varnished again...





To kobiece pudełko posyłam na wyzwanie w Zielonych Kotach... szczegóły >>TUTAJ<<, a tu banerek:

 


To tyle na dziś; dziękuję za wszystkie odwiedziny! 😊



13 komentarzy:

  1. Wow, każdy klimat potrafisz wyczarować :) cudowna kobieca praca, jak dla mnie wygrałas to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Kobiecość odzwierciedlona idealnie!!:)
    Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopracowałaś pudełko w każdym calu - piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Kapitalne pudełeczko!! Cudnie to wszystko wymyśliłaś!!! Efektowne pudełeczko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko piękne w każdym szczególe.Ornamencik na zewnątrz jest taki delikatny. Wspaniale osiągnęłaś ten efekt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo!!!!jestem nim zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie Justynko wygraną masz w kieszeni. Pudełeczko jest bardzo kobiece i cudowne. A tą ramką na wieczku to się nieźle nabrałam bo myślałam, że to pudełko było takie w oryginale. Świetne są te twoje pudełeczka . Chyba musze się zaopatrzyć w kolorowe woski bo widać że sie bardzo przedają nie koniecznie do mix mediów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, kobieca szkatułka. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie piękny motyw i niesamowicie go wykorzystałaś, wszystkie dobrane elementy i zdobienia tworzą unikalną całość:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego, niesamowite wykonanie, piękne wzory :) Jestem oczarowana i zachwycona Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...