sobota, 2 stycznia 2021

Niech będzie czekoladowo

 Cześć w 2021 😉Niech ten rok będzie bardziej czekoladowy... słodszy i przyjemniejszy... niż 2020😉

Na Waszych blogach składaliście piękne życzenia... o bliskości, normalności, zdrowiu...

Ja jeszcze chciałam dorzucić: miejmy czas na swoje pasje, na przyjemności, miejmy dużo inspiracji, niech ciągle będzie twórczo i kreatywnie 💗💗💗

Welcome in 2021, I wish you plenty of chocolate ;)  Let's hope this year will be sweeter and more pleasant than 2020 ;) I wish you time for your hobbies... May inspiration and creativity always be with us :)

Poprzedni post był mocno czekoladowy; dziś dorzucam jeszcze jeden czekoladownik (ten był tak naprawdę prototypem 😉) oraz mini-album.

In my previous post there was lots of chocolate; today I'm adding another chocolate box (this one was the first in fact ;)) and a mini album.

Album będzie jedną z trzech aukcji WOŚP, które planuję na ten rok.

I'm going to put the album on a charity auction for WOŚP; I'll have three auctions altogether this year.

Wszystkie papiery to ITD Collection: >>French Chic, >>The Elven Valley.

Bazy: >>czekoladownik craft, >>mini album (odcięłam oryginalne sznurki, dodałam wstążkę)

Wykrojniki i dziurkacze: >>ozdobne ramki, >>małe i >>większe motylki, >>małe i >>większe kwiatki, >>dziurkacz brzegowy.

Do stworzenia napisu na czekoladowniku przydały się moje ukochane >>banerki i >>stempelki z polskimi napisami.

Pojawiły się też wycinanki od Agnieszki 😘😘

All the papers come from ITD Collection, >>French Chic, >>The Elven Valley.

Other supplies: >>craft box, >>album (I cut off the original thread and added a ribbon). I used some dies: >>frames, >>banners and some craft punches: >>small and >>bigger butterflies, >>small and >>bigger flowers.















Dziękuję za wszystkie wizyty, pozdrawiam 😀

16 komentarzy:

  1. Justynko piękne prace i na pewno niezłą cenę osiągną na WOŚP. Zawsze podziwiam Twoją staranność w wykonaniu. To jest zawsze perfekcyjne, piękne papiery i genialne skomponowane. Poza tym bardzo lubię takie wpisy z linkami do przedmiotów, zawsze coś ciekawego wypatrzę.
    Cieszę się, że mogę od czasu do czasu podziwiać twoje dzieła.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace stworzyłaś , no i piękna oprawa zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje! Wszystkiego najlepszego w 2021 roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko przepiekne prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik jest uroczy :) Uwielbiam Twoje prace , zawsze mi sie buzia uśmiecha :) czekoladownik słodziak :) twórczego Nowego roku Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są wszystkie Twoje prace, dopieszczone, pięknie skomponowane, urocze i eleganckie. Czysty, destylowany zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Albumik i czekoladownik świetne. Twoje prace są takie subtelne :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe czekoladowniki!!! Albumik jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Ciebie za te piękne prace. Wszystkiego najlepszego w Nowym Rorku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponownie śliczne cuda, album jest nieziemski:D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie niezwykłe prace :)
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jestem za tym aby ten rok był czekoladowy :). Przynajmniej będzie słodko!:)) Justynko dla Ciebie również najlepsze życzenia noworoczne! A prace jak zawsze zachwycające! Przepiękny i czekoladownik i album. Mam nadzieję, że zostanie za wysoką kwotę zlicytowany :). WOŚP to piękny cel!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekoladowy?! Jak najbardziej!!!
    Piękne prace i mam nadzieję, że mocno wesprą działania WOŚP!
    Doskonałe kompozycje i zestawienia kolorystyczne. Bardzo podobają mi się papiery, których użyłaś, musze rozejrzeć się za nimi, bo takie właśnie uwielbiam.
    Wszystkiego dobrego i bardzo czekoladowego w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace- a album wręcz zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace i piękne życzenia! Choć za cukier podziękuję, bo za dużo go w mojej diecie, ale resztę przyjmuję i odwzajemniam z całego serca:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...