poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Akwarelki

 ...Nie umiem skupić się na jednej dziedzinie rękodzieła.

Jak dużo czasu spędzam przy scrapie to muszę usiąść do decu... Jak jest dużo decu, muszę popracować z farbami, i tak dalej😀

I can't focus on one area of crafting. If I spend lots of time with scrapbooking I must sit and decoupage... If there's lots of decu, I must work with paints... and so on...

 


Oto takie mini akwarelki, mogą posłużyć jako zakładki 😉 Here are some mini watercolours, they can be bookmarks ;)

Z tej piątki to latarnia morska jest moim "top 1" 😀

Here in this set the lighthouse is my "top 1" :D


Pozostałe to moje próby malowania takich "luźnych" roślinek i kwiatów. 

In the others you can see my attempts to paint some loose flowers.

Taki styl ogromnie mi się podoba, ale... wcale nie jest taki łatwy jak się wydaje 😉 Jeszcze muszę dużo poćwiczyć.

I like this style a lot, but... it's not as easy as it may seem... ;) I must practice more.

Przy niektórych akwarelkach przydały się bardzo moje nowe >>cienkopisy - są doskonałe jako dodatek do farb lub do scrapu.

In some of the watercolours I found my new >>gelly roll pens very useful - they are perfect for paints as well as scrapbooking.

 









Czy ktoś wie co dzieje się z kwietniem?? 

Nie dość, że pogoda kiepska to jeszcze mija tak szybko, tak bardzo szybko... nie mam pojęcia jak to się stało... że zaraz połowa kwietnia?? 😉

Does anyone know what is happening with April? The weather is terrible... it's almost half of April! How?... When?...

Dziękuję, że do mnie zaglądacie, pozdrawiam 😊

13 komentarzy:

  1. Piękne są te Twoje zakładki, ale białe kwiatuchy na zielonym tle skradły mi serce bez reszty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje akwarelowe prace, sa magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rewelacja, zachwycające, ten biały kwiatuszek - wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko to i tak dobrze że masz tylko dwie techniki. Ja to mam dopiero problem. Tym bardziej że szybko sie nudzę jedną . Więc głowa do góry wcale nie jesteś odosobniona:-)
    A moją faworytka jest ta akwarelka na zielonym tle po prawej stronie. Te kwiaty na tle tych traw są cudne!! A kwiecień no cóż byłe Święta , więc nie ma się co dziwić, że tak szybko ucieka. Bardziej mnie smuci ta pogoda zimowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są te zakładkowe akwarelki - moja faworytka to też te kwiaty:)
    A kwiecień to w tym roku chyba zgodny z przysłowiem:) Szybko mija - może to lepiej, bo jest nadzieja, że zabierze ze sobą przynajmniej duuuużo panującej nam zarazy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko ja mam tak samo :)). Jak za dużo szyję,to później sięgam po coś innego, a na skarpety to patrzeć nie mogę :)). I tak w kółko :)). Ale dzięki temu jest ciekawiej. Akwarelki są piękne! Rzeczywiście latarnia morska wymiata! Aż zatęskniłam za takim widokiem :)). Co do kwietnia to jakiś koszmarny jest w tym roku. Wczoraj u mnie było 20 stopni, a dziś deszcz ze śniegiem :(.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne akwarelki, Fajnie że masz chęci sięgnąć po różne techniki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace. Najważniejsze, że się nie potrafisz nudzić i zawsze znajdziesz czas na pasje. Przepiękne małe dzieła. Każda ma w sobie wiele uroku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zakładki. Twoje prace są takie delikatne i mają niepowtarzalny styl. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. inne techniki, ale wszystkie prace wychodzą Ci przepięknie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...