środa, 23 czerwca 2021

Tworzę, bo kocham

 A dziś takie pudełeczko...

...Które powstało po prostu dlatego, że spodobały mi się te papiery 😉

Today... a box... I decoupaged it just because I liked the papers ;)








Pracę posyłam do Zielonych Kotów, na wyzwanie "Tworzę, bo kocham"... >>tutaj link.

Moje uzasadnienie?... Decoupage to moja ulubiona dziedzina rękodzieła. Uwielbiam farby kredowe, przecieranie ich, wtapianie wzorów w tło, dobieranie kolorów do papierów i serwetek... 

I'm sending my box to an art challenge "I craft, because I love it" - decoupage is my favourite field of crafting. I love chalk paints, this 'shabby' look, 'melting' the papers into the background, looking for best colours... 



Wszystkie wzory to papiery ryżowe ITD.

Tutaj kolaż użytych przeze mnie papierów:


A tu linki...

>>drewniane tło, dziewczynka jest z >>tego mini-zestawu, ramka z >>tego zestawu, a >>tu nagietki.

There's a collage above - you can see all the papers I used; they're rice papers from ITD Collection.

>>wooden background, the girl comes from >>this set, the frame from >>this set, and >>flowers.


I jeszcze kilka zdjęć...

And more photos...

Uwielbiam robić zdjęcia, nic na to nie poradzę 😄😄

I love taking photos... I can't help it :D






Tak, tworzę bo kocham...

...Bo nie umiem inaczej - jeśli nie działam, jeśli jestem zmuszona nie zajmować się moim hobby... zaczynam denerwować się i być denerwująca dla innych 😉

Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. oj piękne to pudełeczko, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko Justynko. Cudownie tworzysz! Widać, że to kochasz. Zdjęcia robisz niezwykłe... maja niesamowity klimat. Uwielbiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko pięknie Ci wyszło to pudełeczko i faktycznie musisz to kochać bo to widać na odległość. Wszystko dopieszczone w najmniejszych detalach. Fajnie też że podajesz linki do materiałów. Co prawda tak pięknie to mi na pewno nie wyjdzie ale warto mieć taki wzorzec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to pudełko. Lubię ten klimat śliczne papiery,

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne jest, cudna ta dziewuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze pudełko, jak zawsze u Ciebie dopieszczone I bardzo inspirujące. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Es preciosa, muy vintage!!!
    SALUDOS

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko! Urokliwe te papiery :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała jest ta szkatułka, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pudełko, to wspaniałe, że możesz robić to, co kochasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pudełeczko!!! Uwielbiam tą dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne!. Wspaniale wykorzystałaś te piękne papiery. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne!! Justynko nie przestawaj działać, wszystkie Twoje prace zachwycają, a w decu jesteś mistrzynią:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...