środa, 21 lipca 2021

Lipcowe motyle

Lipcowe kartki - a każda z motylem 😉
My July cards - and each with a butterfly ;)



1. Kartka Dla Marty
Kolekcja >>Loveland (mój zestaw to starsza edycja)






2. Kartka na rocznicę ślubu
Kilka arkuszy od ITD, wymieszałam różne kolekcje.
Kwiaty to głównie >>Dolina Elfów








3. Karteczki do zabawy mapkowej u Ani
Mapki poniżej a lipcowa odsłona >>tutaj.






I jeszcze jedno - na górze dodałam nowy dział: >>do pobrania.
Będę chciała dodawać tam napisy do karteczek (dobieranie czcionek sprawia mi dużo frajdy) 😊
Na razie dostępny jest jeden arkusz A4, wkrótce będzie ich więcej.
A w przyszłości może przygotuję jeszcze inne materiały, nie tylko napisy.

Jeśli macie jakieś sugestie co do napisów - czy w ogóle są potrzebne? A może przygotować jakieś konkretne teksty?

Pozdrawiam serdecznie


17 komentarzy:

  1. Piękna motylowa kolekcja, wszystkie mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne , uważam ,że takie napisy są potrzebne, i nie wiadomo kiedy , który się przyda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać motyle pasują na każdą okazje :)wspaniałe prace, lekkie i zwiewne :) z digi napisów chetnie kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze kartki genialne. Podziwiam Twoją precyzję w wycinaniu. Moje ulubione formaty to DL i kwadrat !! Bardzo mi się też podoba pomysł z wyklejeniem środka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wszystkie, są prześliczne! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki, ten niebieskozielonych motyl najpiękniejszy❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) tym bardziej mi miło, bo sama zaprojektowałam tego motyla dla ITD Collection :) malowałam akwarelami i teraz jest dostępny w papierze ryżowym i scrapowym :) akwarelę pokazywałam przy okazji pudełka z tym motywem :)

      Usuń
  7. Twoje prace są fantastyczne :) Piękne kartki i piękne motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne motyle karteczki Justynko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki Justynko, oj nie potrafiłabym wybrać najładniejszej. Dziękuję za napisy. Nie wiem czy wrócę do robienia kartek, ale jako typowy chomik pobrałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Motylki są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne i świadczą o Twoim talencie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, delikatne, idealnie skomponowane ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, piękne, delikatne idealnie skomponowane i bardzo Twoje. Uwielbiam podziwiać Twoje kartki, jak i inne prace, bo to sama przyjemność :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są :) Moja przyjaciółka Marta byłaby zachwycona, gdyby otrzymała taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...