czwartek, 5 sierpnia 2021

Znowu motyle

 Tak, znowu motyle 😉 Często pojawiają się w moich pracach...

Tutaj albumik z motylami. Wykonałam na zamówienie.

Tworzyłam go jeszcze zimą; zdjęcia poczekały... i dopiero teraz wskakują na bloga 😉

Butterflies... Again :) They often appear in my artwork. Here's an album with butterflies. Commissioned. I made it in winter; the photos have been waiting... and I'm posting them today.


Papiery to - głównie - >>Vintage Treasure od Craft O'Clock. Dodałam kilka skrawków z innych kolekcji.

Zdjęcia można wkładać w kieszonki lub w specjalne maty (na matach nacięcia zrobiłam >>tym dziurkaczem).

Te papiery są ładnie uzupełnione przez >>wstążki vintage.

Baza to >>album w pudełku, kraftowa.

Album mieści zdjęcia w formacie 9x13, łącznie około 20 sztuk (nie pamiętam już dokładnie ile 😉😉)

Zdjęcia, które tu włożyłam są PRZYKŁADOWE - tylko na potrzeby sesji. Pozujemy ja i mała Ewa, fotki sprzed dwóch i trzech lat 😊

I used papers from this collection  >>Vintage Treasure (Craft O'Clock). I added some paper scraps as well. You can put photos into special 'pockets' or mats (in their corners I made cuts with >>this craft punch). I used >>ribbons in vintage style.

 9x13cm photos fit in the album. The photos that you can see were in the album only for the purpose of the session, they are examples. It's me and Eve in the photos; they were taken two and three years ago.
















Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, cieszę się, że tu jesteście 💙💚💛💜



12 komentarzy:

  1. Piękne wykonanie i wspaniała pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu? znowu piękna kartka, czy album? Justynko rób i wykorzystuj to co kochasz, bo wychodzą Ci cudowne rzeczy, które ja bardzo lubię oglądać:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający album! Papiery są przecudne.
    Justynko, jesteś niesamowita. Pięknie tworzysz.
    Serdeczności. Jeszcze raz spojrzę na to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekko, zwiewnie i przyjemnie :) Ewunia jaka mała kruszynka :) piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten Twój albumik, a jakie piękne uśmiechy na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko album jest piękny! Cudne ma kolorki. Nie dziwię się, że motyle często wskakują na Twoje prace, bo to wdzięczny motyw :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko album jest wspaniały. A twoja córcia m niesamowite oczy 🙂 U mnie motyle tylko w ogrodzie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny albumik. Kwiatki i inne dodatki ślicznie pasują do tej pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko piękny ten albumik. Super kolorystyka i taki delikatny. Zdjęcia z córeczka są śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie go zrobiłaś, marzy mi się taki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...