środa, 15 września 2021

Lato i zima

 Dlaczego lato i zima?

Bo będą motyle i będzie dużo śnieżynek 😉


W dzisiejszym poście: moje motyle i prezenty jakie otrzymałam od Maryli i Ani w ramach naszych wymianek.

Today there's going to be some summer and some winter: my butterflies and lots of handmade snowflakes I got from two talented bloggers.


Najpierw naszkicowałam motyla w moim notesie...

A później powiększyłam i przeniosłam na torby w 3 różnych wersjach.

Torby oczywiście można prać w pralce 😀

First I did a sketch - a butterfly - in my notebook. Then I made it bigger (on my computer) and finally I painted three different versions on cotton bags. The bags, of course, can be washed in a washing machine.


Różowy motyl był nagrodą w moim rozdaniu na Instagramie.

The first bag - with the pink butterfly - was a prize in my giveaway on Instagram.




Drugi motyl - w delikatnej tonacji różowo-zielonej - był częścią mojej wymianki z Marylą z bloga >>Weekendowe Robótki.

W mojej paczce była, między innymi, torba oraz pudełko (pudełko pokażę osobno).

The second butterfly - in delicate pink and green - was a part of my exchange with Maryla. I sent her - among others - the bag and the box (I'll present the box later).




Od Maryli otrzymałam ręcznie wykonane śnieżynki na choinkę. W paczce była także pięknie zapakowana czekolada, serweta (na pewno będzie brała udział w moich sesjach zdjęciowych) i śliczna zakładka.
Śnieżynek jest oczywiście więcej 😀 Ale nie udało mi się ich złapać w jednym kadrze.
Aktualizacja: A >>tu post u Maryli , która pokazała zawartość paczki ode mnie.




Trzeci motyl - żółty plus turkus - poleciał do Ani z bloga >>Ręczne Robótki Anny

Częścią mojej paczki była torba i pudełko.

The thrid butterfly - yellow and turquoise - flew to Anna. In my gift for her there was - among others - the bag and a box.





Od Ani otrzymałam całe mnóstwo śnieżynek w najróżniejszych rozmiarach 😀 Dla Karola i Ewuni były kubki plus żelki, ale żelki nie dotrwały do sesji zdjęciowej 😉

Śnieżynek jest cała piękna gromada, ale nie udało mi się ich złapać razem 😉

A tu - >>post u Ani. Możecie zobaczyć jakie piękne zdjęcie zrobiła!




Jestem ogromnie zadowolona z obu wymianek 💕 Jeszcze raz: Dziękuję Wam! 

Już nie mogę się doczekać aż będę mogła przystroić choinkę w te cudne ozdoby! 😀

I can't wait to decorate my winter tree with these snowflakes :D

18 komentarzy:

  1. Piękne motyle namalowałaś, mają cudowne kolory:) Prezent, które dostałaś też są piękne, same utalentowane dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz widzę jaka będzie piękna choinka Motyle piękne, może jak trochę się obrobię to poproszę cię o jakis kursik na te torby , - piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będziemy miały podobne choinki w tym roku, bo większość ozdób na mojej to Marylkowe śmieżynki :) A Twoje motylowe torby sa prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje motyle są cudowne, ale prezenty które otrzymałaś również bardzo fajne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się niezmiernie Justynko z naszej wymianki . Torba jest super z tym motylem nie rozstaję się sie z nią. A pudełeczko rewelacja !! Jeszcze nie ma zastosowania bo na wszystko jest mi szkoda. To chyba pierwsza moją wymianka z której jestem bardzo, bardzo zadowolona. Mam nadzieję że Śnieżynki będą Ci dobrze służyć.
    Pozostałe torby z motylami też cudne , widziałam śnieżynki wczoraj u Maryli i cieszę się, że do niej poleciała torba z pudełkiem. Raz jeszcze serdecznie dziękuję za te cuda!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja także się cieszę:):) ogromnie mi miło czytać Twój komentarz - moja radość jest tym większa, że mogłam sprawić Ci tyle przyjemności :)
      Podlinkowałam Twój post u siebie, wczoraj mi umknęło, dziś nadrabiam :)
      Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Cudne torby az dech zapiera. Sniezynki sliczne beda pieknie zdobic choinke :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wymianki i cieszę się, że udały się :)). Ale jak spotykają się same utalentowane osoby to nie ma innej opcji :). Cudowności poleciały w każdą stronę :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne motyle namalowałaś!!! Wspaniałe wymianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torby. widać że wymianki udane bo jesteście bardzo utalentowane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne motyle, sama chciałabym mieć taką torbę. Fantastyczne upominki otrzymałaś w ramach wymianek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motyle, sama chciałabym mieć taką torbę. Fantastyczne upominki otrzymałaś w ramach wymianek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne torby Justynko, jest mi niezmiernie miło że jedna jest moja i cieszę się ogromnie że moje śnieżynki będą zdobiły twoją choinkę, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za te wszystkie wspaniałości które do mnie dotarły :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, malowane torby w motyle są piękne. Jesteś niezwykle uzdolniona!
    Wymianki niezwykłe - same cudowne prace.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze cudne !! Motyle zachwycają!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby rewelacyjne i niepowtarzalne🙂🙂🙂😉
    Dziewczyny zrobiły dla Ciebie same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...