wtorek, 9 lipca 2019

Każdy motyl ma imię

 Nareszcie przyfrunęły tutaj, do mojego Trzeciego Pokoju... ;)
Finally they have flown here... to my Third Room ;) 


Czekały od dwóch miesięcy... i wreszcie  nadszedł czas na publikację.
They've been waiting for two months... and finally it's time to publish the photos :)










Namalowałam je na zamówienie.
Miałam wolną rękę co do kolorystyki i kształtu. Moim zadaniem było po prostu namalować motyle i dodać do każdego imię.
Torby oczywiście były prezentami.
All of them were commissioned.
I could choose colors and shapes. I was asked to paint butterflies and add names to them.
The bags were gifts of course.

I tu jeszcze kolaż:
And a collage:


Zimno się zrobiło, prawda?
U nas w Łodzi tylko 15 stopni...jak dla mnie to już naprawdę zimno ;) ;)
It's cold, isn't it?
In Lodz it's only 15 degrees centigrade... for me it's really cold :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)
Thanks for all your visits and comments :)

PS.
podaję źródła inspiracji do motyli - pomysłów szukam na pinterest albo na pixabay, freepik i innych tego rodzaju portalach. Linki do grafik TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ.
In the links above you can find sources - I meam my inspirations. I look for ideas on Pinterest and Pixabay etc.

31 komentarzy:

  1. Cudownaq łąka pełna motyli, buzia się sama usmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne motyle! Jak mogłaś tak długo je przed nami chować ;) cudna kolorystyka tych motyli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zimno.. zimno.. mi też przy 15 stopniach zimno :( ...ale tutaj aż się ciepło robi jak się patrzy na takie piękne motyle!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne torby! Motyle perfekcyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te motyle, takie kolorowe i radosne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, padłam!!! Ale są piękne Justynko! Zakochałam się we wszystkich! Eksplozja barw i cieniowania - cuuuuuudo!!!!! U nas dzisiaj 12 stopni, zimny wiatr i deszcz. Czuję się jakby Jesień już była :). Buziaczki zdolna kobitko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne to mało powiedziane. Mi akurat to ochłodzenie służy, szkoda, że nie chce padać, bo u mnie susza. Pozdrawiam Justynko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stadko! Najbardziej podoba mi się ten dla Leanne ;) W Zamościu też zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękności!
    Nie przyjmuję do wiadomości zimna, czekam na powrót prawdziwego lata;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne motyle, w dodatku każdy jest inny, ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie motylowo się zrobiło u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko cudne są te motylki, Twoje torby z nimi to prawdziwy rarytas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykonałaś to zamówienie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja motyli rośnie;) a co jeden to piękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Ale Diane i Carol ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne torby. Brawo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne motyle, jesteś bardzo utalentowana:) Co do pogody, to ja akurat taką lubię^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne torby Justynko, coraz piękniej malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycające prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe motyle, cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne!!! Nigdy nie mogę się napatrzeć na te Twoje piękne motyle 😍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne motyle. Każdy cudny i każdy jedyny w swoim rodzaju :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne! malunki są cudne, masz wielki talent! jestem przekonana, że każda z obdarowanych osób z radości miała motylki w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne torby . Może na dworze zimno ale na Twoich torbach bardzo letni klimat dzięki motylom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne motylkowe torby, podziwiam i się nimi zachwycam są cudne :) Potrzebny duży talent, żeby takie arcydzieła wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite są te motyle, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach i och! Masz talent Dziewczyno !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...