środa, 18 maja 2022

Peonie w sercu

 ...To chyba moja najstarsza praca, która czeka na pokazanie się tutaj...


Pudełko-serce ozdobiłam w zeszłym roku mniej więcej w lipcu.

Było prezentem na ślub.

...I think this is my oldest work that has been waiting to be posted here... I decoupaged this box last year sometime in July. It was a gift for a wedding.


Wykorzystałam wzór z peoniami - >>papier ryżowy ITD w formacie A3.

Taki arkusz bez problemu wystarczył na oklejenie wieczka i środka pudełka.

I used >>this rice paper with peonies. It's A3 and it was enough to decoupage the lid and the inside of the box.











Pamiętam, że byłam bardzo zadowolona z efektu, ogólnie z całego projektu... Ogromnie podoba mi się ten wzór, i świetnie wpasował się w to pudełko 😀

...I to stąd tyle zdjęć! 😉 Robienie fotek sprawia mi ogromną radość... 

I remember I was satisfied with the effect, with the whole project... I love this paper and it was perfect for this box. And that's why there are so many pictures! I enjoy taking photos very much...


Do zobaczenia 😊

14 komentarzy:

  1. Zachwycające to peoniowe serce!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, Twoje zdjęcia sa piękne. Lubię je oglądać. Pudełko cudne. Bardzo ładne ma kolory.
    Piwonie - moje ulubione - piękne i pachnące. W ogrodzie mam tylko ciemne fioletowe kolory, bo jasne jakoś się nie utrzymały. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczna, czego nie dotkniesz zamieniasz w cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko. Kształt pudełeczka jest bardzo prezentowy że tak go określę i na pewno sprawiłby wiele radości obdarowanej osobie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszło Justynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Jakie to piękne! Cudowne rękodzieło, tylko pozazdrościć talentu! Cudowne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Prawdziwe cudo, aż oczu nie można oderwać...Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!!! przepiękne pudełeczko zrobiłaś:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNE serducho!! Śliczny ten wzór!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio mam kryzys fotograficzny. Kocham tworzyć, ale zdjęcia nie sprawiają mi frajdy. Może minie :). Pudełko jest przepiękne Justynko. Znam ten papier ryżowy, ale w takim cudnym, romantycznym wydaniu to jeszcze go nie widziałam. Niesamowite serce!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe serduszko! Sama słodycz i elegancja. Pięknie sobie poradziłaś z tym papierem. A zdjęcia to artystyczne obrazy. Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...