poniedziałek, 30 maja 2022

Decoupage XXS

 Kiedyś pokazywałam decoupage XXL (czyli kuferki z wiekami w formacie A3, np. >>tutaj oraz >>tutaj). Dziś czas na rozmiar XXS 😉 Jak widać na zdjęciu - są to trzy breloczki do kluczy. Żaden z nich nie przekracza 5 cm szerokości; to najmniejszy decoupage jaki kiedykolwiek zrobiłam 😀



Once I posted decoupage XXL (for example >>here and >>here - their lids are about A3 size). Today something in XXS ;) These are handmade key fobs. None of them is more than 5 cm wide; they're the smallest things I've ever decoupaged :)

Jeden lub dwa z nich trafią na aukcje charytatywne (podobnie jak akwarelowe zakładki) - zajmę się tym jak wrócę z wakacji 😀

Wszystkie breloki powstały z papierów ITD - niedawno pojawiły się miniaturowe papiery ryżowe do zadań specjalnych 😉 ja użyłam tych arkuszy >>1   >>2   >>3 

Miniatur jest znacznie więcej, także w scrapie.

I decoupaged all the key fobs with ITD rice papers - recently they have released new papers with mini designs 😉 I used these A4 sheets:  >>1   >>2   >>3 

There are more mini rice papers, and the designs are available in scrap paper as well.










Jak widać zrobiłam trzy breloczki, każdy ozdobiony dwustronnie. Uwielbiam małe formaty, ich ozdabianie przyniosło mi mnóstwo radości.

Motylki, które widać na tym breloku z fiołkami to stempelki - A jak dodać stempelki do decoupage? To pokazałam w >>tym tutorialu 😉

As you can see I decoupaged three key fobs, each has pictures on both sides. I love small projects, I enjoyed decoupaging the fobs very much :)

The butterflies you can see on the fob with violets are made with stamps - I showed how to add stamps to decoupage in >>this tutorial :)


Pozdrawiam serdecznie... do napisania, dziękuję za wszystkie wizyty 💗

16 komentarzy:

  1. Małe jest pięknie :) małe ale urocze :) prawdziwe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te breloczki Justynko, choć moje serce skradł szczególnie ten okrągły z dziewczynką, uwielbiam takie klimaty !!
    Pozdrawiam i udanego wypoczynku !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne breloczki Justynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne te maleństwa, można się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy w swoim stylu, motylki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!! wszystkie są prześliczne i chyba sama spróbuję wrócić do decoupage i coś przygotować;) udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! To może być też świetny pomysł na upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Preciosos trabajos e inspiradores. Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne breloczki Justynko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te breloczki. Zawsze się przydadzą :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne breloczki!! Śliczne motywy wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne breloczki. Takie bardzo klimatyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona tymi bryloczkami są cudowne. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...