sobota, 5 grudnia 2020

Karteczki, karteczki, karteczki

 Czasem dopada mnie karteczkoza... Bywa, że przez miesiąc czy dwa nie zaglądam do moich scrapbookingowych materiałów, ale kiedy przyjdzie mi ochota na karteczkowanie... to dość często działam hurtowo 😜

Sometimes I feel I could make cards... all the time... Sometimes my scrapbooking/cardmaking supplies lie for months, but when I start using them... quite often I do it in bulk ;)

Chciałam wykorzystać trochę zalegających, starszych papierów... Wykorzystałam kolekcję Yuletide od Lemoncraft i Birdsong od Mintay. Powycinałam je do końca, zostały tylko "wiórki" 😀

I wanted to use some old papers: Yuletide (Lemoncraft) and Birdsong (Mintay). I used up almost everything, there are hardly any scraps ;)

Jeśli chodzi o kartki świąteczne - do niedzieli są na AUKCJI CHARYTATYWNEJ (>>Licytacje dla Mai). W międzyczasie z aukcji dla >>Lili wszystkie torby i zegar powędrowały do nowych właścicieli, i wszystko wskazuje na to, że dla >>Zosi także mam jedną aukcję zakończoną 😊 

 









Karteczki mniejsze powstały na bazach >>białych i >>kraft - zawsze kupuję duże paczki, razem z kopertami; tak się bardziej opłaca.

Tutaj podaję listę wykrojników, z których korzystałam:

>>banerki Craft Passion (uwielbiam je! 😉)

>>zestaw gałązek oraz >>kwiatów polnych dpCraft, bukieciki same się z nich tworzą 😉

>>zestaw ramek/tagów, bardzo uniwersalny.

>>zestaw małych listków ,drugi >>zestaw listków/gałązek., i trzeci >>zestaw od Sizzix.

>>niezawodne, zawsze pasujące do wszystkiego 😉 zwykłe >>koła

Wykorzystałam także >>białą papierową serwetkę oraz dziurkacz >>falbankę.

Napisy na karteczkach w większości projektowałam sama... Poza "Dziękuję" oraz "Podziękowania" - niedawno odkryłam >>świetny zestaw stempli z polskimi napisami. Ogromnie mi się spodobał, na pewno będę z niego nie raz korzystać 😀

Here are supplies that I used... Cards  & Envelopes in packs (>>white and >>craft ), >>banners from Craft Passion, >>branches and >>flowers  (it's so easy to make bunches out of these sets :)) , >>set of frames/tags (extremely universal ;)), three sets of leaves/branches (>>one , >>two listków/gałązek., and  >>three ), simple >>circles  , white  >>doilies , and a simple >>craft punch.

W końcu sięgnęłam (na razie nieśmiało i po troszeczku) po wycinanki od >>Agnieszki 😀 Dostałam całą masę papierowych skarbów w ramach naszej >>wymianki. Te cuda musiały trochę poleżeć... też tak macie, że szkoda Wam czasem ciąć jakiś papier albo korzystać z jakichś przydasiów? 😉😉






W tym roku nie będę wysyłać kartek... To chyba poczeka do następnej wiosny albo zimy 😉

Pozdrawiam, dziękuję za wszystkie wizyty!💗

...I przypominam o >>kiermaszu 😊

25 komentarzy:

  1. Jakie śliczne:) Radosne , kolorowe i cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko kartki piękne! Bardzo mi się podobają bazy z kraftowego papieru. Cudna kolorystyka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , i ta oprawa bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, kolorowo i radośnie :0) wszystkie karteczki zrobione ze smakiem :) Cieszę się, że wycinanki nie leżą zakurzone w kacie tylko tak pieknie zdobią twoje prace :) usciski dla Ewuni i jej braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Każda piękna, ale zebrane razem robią niesamowite wrażenie. Prześliczna seria :).

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki są prześliczne, nie można oderwać od nich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wychodzą Ci te karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko piękny hurcik! czuć magię świąt 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pamiętam takie stwierdzenie z całkiem niedawna, że Ty kartkowa nie jesteś i patrz jak Cie wciągnęło:-) Śliczne karteczki Justynko mnóstwo optymizmu i radości z nich bije. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kartki a ta pierwsza trochę w japońskim stylu:) bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki Justynko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko prześliczne kartki! Cudowny charakter i styl im nadałaś! Piękne są!!!
    Buziaki kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne , delikatne karteczki. Ja też mam nowe papiery świąteczne i mam je zamiar pociąć i zobaczę co z tego wyjdzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko bardzo lubię te Twoja kartki. Niby proste, płaskie do koperty ale zawsze świetne bardzo mi sie podobają. Grafiki rewelacyjne a wykonanie perfekcja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedna piękniejsza od drugiej, trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, urodzaj piękna. I te okolicznościowe i te świąteczne kartki są cudne. I dodam, że taka karteczkoza to bardzo dobra "niechoroba" jest i niech czasem nawraca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kolekcja! Może też wystawiłabyś na aukcję? Szkoda, żeby leżały jeśli sama nie chcesz ich wysyłać, a sezon prezentowy w toku:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te kartki. Każda z osobna mimo hurtowej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miło poznać cię i zajrzeć w twe progi jeszcze raz dziękuję za zegar i cudne gratisy :)
    na pewno rozgoszczę się tu na stałe:)i zapraszam w swoje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich blogowych progach ;);) Cieszę się ogromnie, że zegar bezpiecznie dotarł :)
      W wolnej chwili z przyjemnością do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  20. Ileż dobra u Ciebie...co jedna kartka, to ładniejsza. Pięknie poukładane i takie delikatne, pastelowe, naturalne. Świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...