wtorek, 8 sierpnia 2017

Niebiesko, z różami

Na początku dziękuję za wszystkie gratulacje, komentarze, odwiedziny, ciepłe słowa, które tu zostawiacie... :) Dają chęci do działania, motywują, żeby działać i uczyć się dalej.
I przy okazji witam serdecznie nowych Gości :)

Dziś chciałabym pokazać całkiem spore pudełko (formatu prawie A4), które ostatnio ukończyłam. Jest dla mnie ważne przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy pracowałam z innym papierem niż dotychczas... Szczegóły i fotki w dalszej części wpisu :)




Może trochę to i wstyd :P ale prawda jest taka, że... pomimo tego, że decoupage zajmuję się od ok. 9 lat, to jeszcze nigdy nie pracowałam z tzw. klasycznym / cienkim papierem do decoupage :)


To jest pierwsza praca, którą wykonałam z takim cienkim zwykłym papierem.
Pamiętam, że przy pierwszych swoich tworach korzystałam z papieru ryżowego (wyczytałam, że dla początkujących jest lepszy ze względu na mocną strukturę - trudno go podrzeć), po jakimś czasie zaczęłam eksperymentować z serwetkami.


Pracując nad tym projektem miałam podejście "zobaczymy co wyjdzie, a jak coś spaprzę, to się nic nie stanie"... Taka luzacka postawa wyszła mi chyba na dobre, bo pudełeczko wzbudza duże zainteresowanie (jeszcze nie było dobrze ukończone, a już znalazło nową właścicielkę :)).


Jak widać na zdjęciach - zrobiłam przecierki. Pudełko malowałam farbami kredowymi Pentartu (sprawdzają się fantastycznie przy takim efekcie shabby chic).


Nie umiem nie wykończyć wnętrza pudełeczek :) Kiedyś próbowałam zostawić środek surowy, ale po prostu... nie potrafię. Potrzeba pomalowania wnętrza jest tak silna, że się nie kontroluję.


Uff, słyszałam, że od jutra z powrotem idą upały... już szykuję się do ucieczki z tego mojego czwartego piętra do moich rodziców, glina już tam na mnie czeka :) Teraz - póki nie jest jeszcze zabójczo gorąco - pracuję sobie z decoupage... Dziś byłam przypadkiem w Empiku, jest fajna promocja na papiery (2 szt. w cenie 1 szt.). Zajrzałam tam z ciekawości, nie planowałam zakupów (mam całe sterty, pudła i segregatory serwetek i papierów), ale oczywiście skończyło się na tym, że - nawet nie wiem kiedy i jak - wylądowałam przy kasie z czterema nowymi wzorami... zastanawiam się, czy to już jest uzależnienie??? :)

Swoje pudełko - ze względu na dominujący kolor - posyłam na wyzwanie w Eko Deco: "Graj w kolory: niebieski". Szczegóły po kliknięciu w banerek:
https://eko--deco.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-graj-w-kolory-niebieski.html


Tym pudełeczkiem dołączam także do zabawy "wakacyjne decoupage" - tak jak pisałam, tutaj nauką dla mnie była praca z klasycznym papierem... :) poza tym, zgodnie z wytycznymi, jest kwiatowo-ogrodowo ;) Szczegóły po kliknięciu w banerek:

http://paperafterhours.blogspot.com/2017/08/wakacje-z-decu-cd.html

45 komentarzy:

  1. Mistrzowskie wykonanie a efekt niesamowity. Jestem zakochana w tych Twoich pudełkach.
    Justynka, co praca to coś bardziej fantastycznego.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że każda praca wydaje się być lepsza. To oznacza, że moja nauka nie idzie w las, i do tego stawia poprzeczkę wyżej, i zachęca do dalszego doskonalenia się :)

      Usuń
  2. Justyno, robisz przepiękne prace - znów się powtarzam, ale to prawda. Papier piękny, a podcieniowanie sprawia wrażenie jakby róże unosił się delikatnie! I ten miętowy kolor do ich barwy jest bajeczny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że się podoba. Sądzę, że gdyby nie ten papier to praca nie wyglądałaby tak fajnie ;)

      Usuń
  3. Po prostu cudne!!! Te rózyczki naprawdę się unoszą! Mówiąc szczerze, też niewiele prac zrobiłam z papierem do decu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czyli nie tylko ja tak podchodzę do tych klasycznych papierów ;)

      Usuń
  4. Przepiękne jest to pudełeczko a papier z kwiatami daje cudny efekt 3D. wcale się nie dziwię że znalazło szybko nabywcę.
    Z papierem lubię pracować , nawet zwykłym wydrukiem z drukarki laserowej . Ma jedna podstawowa zaletę jak dla mnie. Nie wymaga wcześniejszego malowania podłoża, tak jak w przypadku serwetek. A namoczony w wodzie świetnie sie klei , bez zmarszczek . Co do wnętrza pudełeczka , przyznaje nie lubię malować . Po nałożeniu dwóch warstw farby i kilku lakieru pudełeczka mi się nie domykaja co mnie strasznie denerwuje. Ostatnio albu tylko lakieruję i to max 3 warstwami , albo wykańczam woskiem . A na dno wklejam kolorowy filc w tonacji zbliżonej do pudełka.
    Pozdrawiam i zyczę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że gdyby nie ten wzór pudełko nie byłoby tak dobre :)
      Tę zaletę - czyli brak konieczności malowania podłoża - właśnie odkrywam. Co do wnętrz - przed malowaniem porządnie ścieram je papierem ściernym, dzięki temu po nałożeniu 2 warstw farby i 2-3 warstw lakieru nie ma problemu z domykaniem :) podoba mi się pomysł z filcem, muszę spróbować.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Urocze i bardzo romantyczne a także kobiece pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że tak je odbierasz :)

      Usuń
  6. Justynko, kolejna piękność powstała! powodzenia w wyzwaniach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieprawdopodonie piękne pudełeczko!
    Papier zachwycający-cudowna grafika,ma się wrażenie,że na wieczku leżą żywe kwiaty:)Pięknie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to właśnie papier gra tu główną rolę, gdyby nie on pudełeczko nie byłoby tak fajne ;)

      Usuń
  8. Pudełko jest cudowne :) A papier prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Jaki piękny motyw!!!!!!!!!! Wspaniale wygląda z tym dołem i przecierkami!!
    Nie dziwię się, ze szybko znalazło nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że udało mi się trafić z tymi przecierkami ;)

      Usuń
  10. Pięknie dobrałaś kolory do wzoru, a przecierki jeszcze to podkreśliły. :) Z tym kupowaniem na zapas to chyba norma dla większości dekupażystek. Można powiedzieć, że to taki maleńki bzik całkiem uzasadniony. ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podoba mi się sformułowanie "uzasadniony bzik" :D

      Usuń
  11. Justynko, po prostu poezja. Prześliczny, bardzo wyrazisty wzór daje cudowny efekt przestrzenności. Połączenie miętowego błękitu z kwiatową kompozycją jest bajecznie urzekające i bardzo kobiece zarazem. Wszystko mi się podoba w Twojej dzisiejszej pracy - absolutnie wszystko. Życzę powodzenia w wyzwaniu i przyjdę pogratulować wygranej :-))) Trzymaj się dobrze w ten upalny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że tak odbierasz to pudełeczko, bardzo mi miło! :)

      Usuń
  12. Śliczne pudełko. dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i wyszło... cudnie!! Piękna praca! Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam. Lucyna z EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne pudełko stworzyłaś, te róże z "efektem głębi" i przestrzennością są cudowne. Przyglądam się i przyglądam i nie mogę oczu nacieszyć. Rewelacyjna praca i nie dziwi mnie, że "na pniu" znalazła właściciela. Cieszę się, że dołączyłaś do naszej skromnej "wspólnej nauki" - witamy serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że tak odbierasz to pudełeczko :) a zabawa bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  15. Piękna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne pudełko, proste ale eleganckie. Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pudełko! Dopracowane, a papier - śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełeczko wyszło przepięknie, wieczko wygląda jak w 3d ;D
    podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) efekt 3d to zasługa świetnego motywu na papierze ;)

      Usuń
  21. Zakochałam się w tym pudełku :-) jak zobaczyłam w miniaturce ten post to już wiedziałam...wiedziałam że to pudełko skradnie moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękne, motyw to jedno ale jeszcze trzeba umieć go właściwie użyć, dobrać do przedmiotu, dopasować kolory i to dopiero daje taki efekt! Przyciągnęła mnie już też miniaturka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój komentarz, naprawdę miło czytać takie słowa uznania :)

      Usuń
  23. Piękny motyw na papierze, pudełko z nim przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne a motyw kwiatowy fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...