sobota, 16 lutego 2019

Z miłości do tworzenia

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze słowa, które zostawiliście pod ostatnim wpisem.
Chyba zapominam o radości tworzenia... ;)
Thanks for all your comments you've left under the previous post, it seems I sometimes forget about the joy of creativity ;)


Na szczęście - tylko czasem zapominam :) Pudełko, które tutaj widzicie, to przykład mojej miłości do decoupage...
Fortunately - it happens only sometimes :) the box, which you can see here, is an example of my love for decoupage...




Coraz częściej - co w sumie mnie cieszy i co widać po postach - ktoś prosi mnie o wykonanie konkretnego przedmiotu, często z konkretnym kolorem, motywem itp. Lubię to robić :)
Ale.. są takie chwile, kiedy mam ochotę tworzyć dla tworzenia - dlatego, że coś mi się podoba (na przykład serwetka), albo bo taki mam nastrój.
More often - which gives me satisfaction and which can be seen in the posts - someone asks to make a specific thing, often with a specific colour or motif etc. I like doing it :)
But... there are moments when I feel like creating for the sake of creating. Or because I like something (a napkin for example), or simply becuase I am in a mood to make something.







To pudełko powstało dokładnie dlatego - bo taką miałam ochotę.
Bo ta serwetka mi się spodobała.
Bo miałam chęć na coś delikatnego.
Bo uwielbiam klasykę w decoupage - papier plus farby.
Bo... taką mam pasję :)
I made this box exactly because of this reason - I felt like creating.
Because I loved the napkin.
I was in mood for something delicate and subtle.
Because I love classic designs in decoupage - paper plus paints.
Because... this is my passion :)








Dlatego pudełeczko posyłam na wyzwanie w Zielonych Kotach: Z miłości do...
Bo to pudełko tworzyłam z miłości do decoupage :)
For this reason I send the box to the challenge in Zielone Koty.
I made the box out of love for decoupage :)
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-z-miosci-do.html

A ponieważ jest to decu klasyka - pudełko + farby + serwetka (Zestaw Beaty :)) posyłam je także do Towarzystwa Dobrej Zabawy:
And because it's classic decoupage - box + paints + napkin (Beata's set) I send it to TDZ as well:

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/02/zuzyj-to-odc1-przydasie.html


PS.
Cieszę się bardzo, że podobały Wam się zdjęcia z Ewą :)
W następnym poście będzie więcej Ewuni... bo znów towarzyszyła mi przy robieniu zdjęć :)
Pokażę torbę z motylem (można już było ją zobaczyć w >>>poście inspiracyjnym w Art-Piaskownicy do wyzwania "róż+brąz") oraz jeszcze dwie inne motylowe :)

36 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo elegancka szkatułka.:) też bardzo lubię takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełeczko, ostatnio bardzo podobają mi się takie "retro-klimaty"

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam bezustannie perfekcję wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna szkatułka. Też kocham decoupage i bardzo lubię klasykę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!! lekko w vintage, a takie prace bardzo lubię:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, delikatna twarz Dziewczynki, lekko melancholijna została pięknie przez Ciebie pokazana. Całe pudełeczko prezentuje się po prostu ślicznie i elegancko. Piękna, perfekcyjna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna szkatułka, bardzo spodobała mi się ta kolorystyka, jest tak subtelnie i retro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna skrzyneczka!!! Ta dziewczynka jest urzekająca:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko jest ekstra! Zdjęcie pięknej młodej panny , na zewnętrznej części pudełka , nadaje niezwykłej finezji całości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!!!! Ty wiesz, że uwielbiam Twój styl! Pudełko ma śliczne barwy i cudna jest ta serwetka! Nic więcej nie potrzeba - piękno samo w sobie. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, romantyczne pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko piękne i z klasa jak zwykle, ale najważniejsze, że w tym wszystkim potrafisz dostrzec radość swojej pasji. Zamówienia fajna rzecz ale z mojego punktu widzenia to tylko bonus od przyjemności:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie jest chcieć i tworzyć nie pod przymusem tylko dla własnej przyjemności. Pudełko bardzo romantyczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna skrzyneczka, widać, że robiona z miłością, no ale to widać we wszystkich Twoich dziełach :). Najwyraźniej tworzenie jest Twoją pasją i miłością :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, delikatne, zrobione z pasji.
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe, romantyczne, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się napatrzeć. Bardzo ładne! Zawsze chciałam spróbować decoupage ale z moimi zdolnościami pewnie wyszłoby to nijak. Na Twoich pracach naprawdę można zawiesić oko, cudo

    OdpowiedzUsuń
  18. praca całkowicie w moich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancka skrzyneczka! Ważne, że zrobiona z pasji i miłości do niej. Tak tworzone prace wychodzą najlepiej. Powodzenia w wyzwaniach życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne retro klimaty, doskonale to wyeksponowałaś zdjęciami, jestem urzeczona:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna!!! Motyw piękny, jeszcze takiego nie widziałam!! Chyba najbardziej lubię robić coś dla własnej przyjemności. To co mi się podoba i jak mi się podoba, bez żadnej presji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Justynko, piękne i pełne uroku pudełeczko! podziwiam je nieustannie w Twoim wykonaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna ta serwetka i pięknie ja wykorzystałaś na klasycznym pudełeczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo stylowe i piękne to pudełeczko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Una preciosa servilleta que he utilizado tambien para decorar una caja. La Tuya se ve preciosa.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  26. Justyna każda twoja praca zachwyca :) Dla mnie to romantyczne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko, skrzyneczka prezentuje się bardzo dziewczęco i uroczo. Piękne połączenie kolorystyczne - róż idealnie współgra z szarością - a tę serwetkę mam od dawna a teraz poczułam się zmobilizowana by w końcu po niżą sięgnąć :-))) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne pudełko!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne pudełko. Lubię takie retro klimaty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny napisany wstęp i cudowne pudełeczko, serwetka nadała się do tego doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudełeczko piękne i perfekcyjnie wykonane! Cudowne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pudełeczko piękne i perfekcyjnie wykonane! Cudowne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie wykonane pudełko! Cudo! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny kawałek klasycznego rękodzieła - uwielbiam taką elegancką prostotę! W imieniu DT TDZ dziękuję za wspólną zabawę w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne pudełko, niezwykle eleganckie, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...