środa, 22 kwietnia 2020

Kuferek

...A raczej kufer 😉
Po raz drugi wykonałam decoupage XXL, poprzednim razem dla chłopca, tym razem dla dziewczynki.
Wieko kufra to rozmiar prawie A3.
A memory box... or rather a memory chest ;) For the second time I'd decoupaged something in XXL ;) I'd prepared a chest for a boy, this time it's for a girl.
The lid is almost A3 size.
Projekt nie powstałby gdyby nie świetna usługa ITD Collection - możliwość zamówienia papieru z wybraną grafiką/zdjęciem.
I wouldn't have done the project if it hadn't been for a great service at ITD Collection - it's possible to have your photo printed on decoupage paper.



Kuferek trafił do Oliwki i jej Mamy; i wiem, że bardzo się spodobał 😊
The chest has been given to Olivia and her Mum and I know they liked it very much :)

Mama Oliwki zgodziła się publikować zdjęcia bez zasłaniania twarzy Maleństwa 😊
Olivia's Mum has given her consent to publish the photo without hiding the Baby's face :)

Kilka szczegółów technicznych:
- Zdjęcie zostało wydrukowane na papierze ryżowym. Tak wielką powierzchnię najlepiej klei się 'ryżówką'.
- Napis malowałam ręcznie.
- Malowałam farbami kredowymi, cały kuferek jest 'przecierany' - warstwy farb o różnych kolorach ścierałam papierem ściernym.
A few technical details:
- The photos was printed on rice paper. It's easier to glue rice paper to such a big surface.
- I painted the letters myself.
- I painted everything with chalk paints. The chest is a bit 'shabby' - I sanded different layers of paint.








I jeszcze dla pokazania skali...
Do kuferka dołożyłam buciki mojej Ewy - mam nadzieję, że udało mi się pokazać, że kuferek jest całkiem pojemny 😉
And to show you the scale... I put my Eve's shoes next to the box... I hope I managed to show that the chest is quite capacious ;)





Moja twórcza energia powoli wraca...
Aktualnie pracuję zarówno nad decu jak i różnymi pracami na tkaninach. Całe szczęście na 'międzyczas' mam kilka innych projektów do pokazania 😉
My creative energy is coming back slowly...
At present I'm working on some decu projects and something on textiles... Fortunately I have some older things to publish in the meantime ;)

21 komentarzy:

  1. Spory ten kuferek , to prawie skrzynia na posag :-. Cudowna jest i pomieści pewnie wszystkie skarby a z do 18 - tki.
    Barwo Justynko to było spore wyzwanie. Cieszę się że wraca Ci energia do pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kuferek Justynko i śliczne maleństwo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to juz kufer ;) ale i tak piękny, a zmieści się w nim ogrom pamiątek i wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i bardzo elegancki kuferek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, takie spersonalizowane projekty lubię najbardziej :) a w Twoim wydaniu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny kuferek wspomnień, pięknie wyszedł Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kuferek robi wrażenie, piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten kufer, takie personalizowane pamiątki są najlepsze :) Na pewno pomieści wiele skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kuferek!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity kufer, przepiękny upominek, robi duże wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to pudełko i zmieści wiele skarbów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko wykonałaś cudo, kuferek jest niesamowicie piękny :) Oliwka będzie miała tam dużo wspomnień i pamiątek, kiedy do niego zajrzy :) Muszę Ci napisać, że wróciłam do decoupagu, ze dwa lata chyba nie robiłam, więc czas sobie przypomnieć ;) Trochę, farb, lakierów się przeterminowało więc musiałam sporo dokupić. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kuferek. Wspaniały pomysł i piękne wykonanie. Dla dorosłej Oliwii będzie wspaniałą pamiątką.
    Mojemu synkowi, gdy się urodził, też założyłam taką skrzynię ,bez ozdób, bo wtedy nic nie było. Jest drewniana i długa. Nie wiem skąd ją wzięłam, ale bardzo się przydała i jest wspaniałą pamiątką już od 44 lat:) Tyle lat ma mój syn.
    Pozdrawiam ciepło i cieszy mnie, że znów wena wróciła do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponująca praca! Super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny kufer!! SUPER go ozdobiłaś!!!!
    Fajnie, że jest taka możliwość - zamówienia papieru ryżowego ze zdjęciem :)
    To daje nowe możliwości!
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł i wykonanie.Sam w sobie będzie piękną pamiątką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko wspaniały kolejny kufer!!! Pamiętam poprzedni :). Pięknie wykonany, pamiątka na całe życie, a ta możliwość zamówienie swojego papieru ryżowego jest naprawdę ekstra :). Ja obecnie testuję farby kredowe, pierwszy raz i wiem jedno - okropnie brudzą przy ścieraniu, ale dają fajny efekt :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała szkatułka, ze zdjęciem własnego dziecka będzie cudowną pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoje kufry, kuferki i inne skrzyneczki, wszystkie są pięknie wykonane. Ten w rozmiarze XXL, będzie świetną pamiątką i pomieści wiele skarbów. Świetna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To naprawdę świetna sprawa, że można zamawiać papier z własnym motywem - cudne to zdjęcie i cały kuferek prześliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny!A ile można w nim zmieścić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...