wtorek, 28 kwietnia 2020

Postarzane pudełko

Dziś chciałabym pokazać pudełko...
Tylko pokazać... bo chyba nie mam 'głowy' do pisania 😉
Today I'd like to show a box.
Just show... I don't feel like writing ;)





Pudełko ozdobiłam, bo... po prostu spodobał mi się wzór 😊 Jest to papier ryżowy od ITD (>>>R642).
Dodałam także szablon (>>>ten).
I decoupaged the box, because... I loved the design :) it's rice paper from ITD Collection (>>>R642).
I used a stencil as well (>>this one).

Pudełko malowałam kilkoma warstwami farby kredowej, później przetarłam je papierem ściernym.
Na koniec dodałam trochę patyny i złotej pasty (kolor >>>antyczne złoto od Cadence).
I painted the box with some chalk paints, later I sanded them. At the end I added some patina and some antique wax (>>>from Cadence).












Przed nami długi weekend majowy...
W zeszłym roku byliśmy na Mazurach, a w tym roku...
Wiadomo, siedzimy w domu 😉
Powiem szczerze, że z ogromną przyjemnością wyjechałabym gdzieś.
Cóż...
Muszę jeszcze poczekać 😉
Miłego weekendu!
The long weekend is coming... Last  year we went to the Masurian Lake District...
This year we're staying at home of course ;)
To be honest I'd love to go away... Well.. I have to wait ;)
Have a nice weekend!

20 komentarzy:

  1. Mam słabość do takich tkniętych zębem czasu i sentymentalizmem lekkim przedmiotów,albumów zdjęć...I chociaż to niby nie mój styl, to zawsze się zachwycam jak ktoś z nowego "stare " potrafi wyczarować. Brawo Ty:-) Daje nam w kość ta wirusowa rzeczywistość, oj daje :-( ale pozostaje wierzyć, ze jeszcze będzie normalnie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko nie przestajesz zachwycać, pudełko jest piękne, takie sentymentalne :) Ja również już bardzo tęsknię za wyjazdami, za zwiedzaniem, ale również za rodziną szczególnie za rodzicami z którymi nie widziałam się od początku marca. Pozdrawiam ciepło i życzę dużo nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko wspaniałe pudełko! Niesamowicie oddałaś klimat staroci. Jestem pod wrażeniem. Uwielbiam Twoje prace, ale to już wiesz :))). My w tym roku mieliśmy wyjechać na majówkę, ale cóż siedzimy w domu. Zapowiadają deszcze więc przynajmniej nie będzie przykro, że wyjazdu nie ma :). Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! Jak wyciągnięte ze starej komody i zawierające cenne rodzinne pamiątki :)uwielbiam taki klimat

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko też byłabym już w drodze nad morze do Mielna.. ech szkoda, ale cóż zrobić zdrowie ważniejsze.
    Pudełeczko jak zawsze cudne , ten papier ryżowy jest niesamowity. Jest pięknie i tak w sam raz jakiegoś romantycznego chłopaka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała szkatułka, jak z babcinego kuferka :) ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siempre admiro todo lo que crea.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, piękne i z klimacikiem pudełko!dla Was również udanego, domowego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak retro styl. Pięknie i perfekcyjnie wykonana. Sentymentalnie i romantycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pudełka to można podziwiać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pudełko. Tak fachowo postarzone i te rozetki z szablonu cudownie dobrane do całości. Nie martw się jeszcze pojedziesz w wymarzone miejsca, jeszcze będzie normalnie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimatyczna praca! :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twoje prace w takim stylu! Piękne i z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne u jak zawsze u Ciebie perfekcyjnie wykonane :-) Postarzane pudełko jest bardzo klimatyczne. A z wyjazdami rzeczywiście musimy jeszcze poczekać, a też bym już baaardzo chciała :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełko, bardzo klimatyczne. Jakby było wyjęte prosto z kredensu babci.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne klimatyczne pudełeczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pudełko, bardzo klimatyczne. Też bym chciała gdzieś pojechać, ale nie w maseczce:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękne i klimatyczne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne pudełko, przepięknie wkomponowałaś papierowy motyw, całość prezentuje się bardzo klimatycznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...