wtorek, 15 października 2019

Uroczyście

Już wspomniałam, że mam trochę zaległości... ;)
Tutaj na przykład pokazuję kilka prac z sierpnia i września.
Na dysku czekają jeszcze starsze... ;)
 I've already mentioned in one my entries that I have some artwork waiting to be published...
Here, for example, I'm presenting some boxes made in August and September.
On my drive even older boxes are waiting... ;)

Od początku października mam mniej czasu na blogowanie.
Zdecydowałam, że będę pracować, ale tylko dwa razy w tygodniu. Ewa już na tyle dużo umie komunikować się z otoczeniem, że bez problemu na dłuższy czas zostawiam ją z dziadkami czy z prababcią albo ciocią :)
I've had less time for blogging since the beginning of October.
I decided to work but only twice a week. Eve is able to communicate well enough to be looked after by grandparents or  her greatgrandma or her aunt :)

Dziś zbiorczo prezentuję pudełka na ślub.

Pierwsze z nich - zrobiłam w decoupage.
Napis malowany ręcznie.
W środku miejsce na tabliczkę czekolady i banknoty :)

Today I'm presenting gifts for weddings.

The first one - decoupaged.
The letters are hand-painted.
Inside a bar of chocolate and banknotes perfectly fit in :)






I dwa zrobione z papieru.
Użyłam kolekcji Mintay: Marry Me, korzystałam zarówno z małego bloczku jak i z całej dużej kolekcji. Papiery możecie zobaczyć w Sklep-Ewa.pl >>>duże są tutaj, a małe >>>tutaj.
Bazy czekoladowników są od Goat Box.
W środku dodałam wyjmowane karteczki  - z miejscem na wpisanie własnych życzeń.

And two boxed made of paper. 
I used 'Marry Me' - collection from Mintay.
You can see the papers in Sklep.Ewa.pl  >>>the bigger papers are here, and smaller versions >>>here.
The boxes are from Goat Box.
Inside there are pieces of paper that you can take out  - there's space for your own wishes. 










W następnym wpisie pokażę coś malowanego... 
i zaproszę Was na małą rozdawajkę... ;)
Do napisania :)

21 komentarzy:

  1. Precioso y elegante.
    Eres una artista.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Justynko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace ślubne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyno piękne te twoje zaległości :) U mnie również ostatnio brak czasu,a to przez ogród w którym robię jesienne porządki, zaprawy na zimę i grzybobrania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne ślubne pamiątki Justynko! pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe upominki!!!
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola Justyna! Qué bellísima y romántica es la caja, me encanta la caligrafía que tienes, las letras te quedaron fenomenal y el estampado es muy fino. Las tarjetas tienen un diseño precioso, son unos trabajos maravillosos!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko śliczności. jak zawsze perfekcyjne wykonanie i cudowne motywy . Świetne te ubranka na wieszaku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te czekoladowniki . I ten drewniany i te papierowe mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. czekoladownik piękny! super pomysł z tą karteczką na wpisanie własnych życzeń. Jeszcze piękniejsza skrzynka, napis idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe pudełka, aż ciężko wybrać które podoba mi się najbardziej - bo zarówno to drewniane, jak i te papierowe mają w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pudełka - "czekoladowniki" - to jedne z moich ulubionych, bo tak, można mieć swoje ulubione pudełka do ozdabiania:-)
    Piękne prace!
    I powodzenia w pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe i pudełko, i czekoladowniki. Śliczne kolory i piękne kompozycje. Czekam na olejne wpisy, bo na pewno masz jeszcze dużo ślicznych rzeczy do pokazania, skoro to są zaległe jeszcze z sierpnia i początku września. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka zrobiłaś!! Będę wyjątkowymi pamiątkami!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace i pudełko decoupagowe i czekoladowniki, są cudne, delikatne, piękne, no wprost idealne :-) Mam nadzieję, że praca zawodowa przyniesie Ci trochę odmiany i oczywiście radości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, przede wszystkim fajnie, że zdecydowałaś się na małą odmianę - takie jak ja to nazywam „wyjście do ludzi” dobrze nam robi, przynajmniej zawsze coś się dzieje :)) Prace są śliczne!!! Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko takie piękne, przejrzyste, eleganckie i subtelne :) Zdjęcia dodatkowo ślicznie to prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...