piątek, 8 listopada 2019

Krótko i mało

Krótko i mało...
Krótkie dni...
Mało czasu...
Mało czasu na blogowanie, mało czasu na moje hobby...
Little time... short days... little time for blogging... little time for hobbies...

Krótki post dziś...
Pudełko wykonane w decoupage (oczywiście :)). Zrobiłam je jeszcze latem. Papier od ITD Collection (możecie zobaczyć go >>>tutaj). Od siebie dodałam motylka (stempelek).
Pudełko pokazuję także na filmiku na Instagramie (>>>tutaj).
Today it's a short post.
I decoupaged the box last summer; I used >>>paper from ITD Collection. I added the butterfly (it's a stamp).
You can see the box presented in a video on my Instagram >>>here.












Mało czasu - czy to wina krótkich dni?
Nie tylko.
Praca zajmuje mi sporo czasu.
Mam 'zobowiązania rękodzielnicze'- projekty, które obiecałam różnym osobom...
Little time. Is this the short days' fault?
Not only.
My job takes quite a lot of time.
I have some 'craft commitment' - there are projects I promised to do...

Czuję, że będę musiała z czegoś zrezygnować :(
I know I will have to forgo something :(

26 komentarzy:

  1. Prześliczne są Twoje pudełka!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna skrzyneczka :) niestety czas nie z gumy, nie rozciąga się :( tez mi czasem brakuje dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca, obowiązki, a nawet samo życie potrafi czasami zawalić nasz czas. Piękna szkatułka, życzę, żeby udało Ci się ukończyć wszystkie prace 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję ogromny dyskomfort, gdy muszę z czegoś zrezygnować, komuś odmówić, więc rozumiem Twoje uczucia... Nie jest łatwo, ale z drugiej strony presja spełniania oczekiwań jest mordercza, więc życzę Ci asertywności i umiejętności odpuszczania, gdy sytuacja i Twoje zdrowie tego wymagają:-)
    Pudełko oczywiście prześliczne, takie stylowe i wykonane z największą dbałością:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, pudełko jest śliczne :)) Ten motyw kwiatowy jest świetny. Kochana głowa do góry i nie poddawaj się listopadowej aurze, będzie dobrze i wszystko z biegiem czasu pogodzisz. I pracę i pasję i obowiązki domowe. Bywa czasami to ciężkie do realizacji (wiem coś o tym), ale jest możliwe. A jeśli nie uda się to warto odpuścić, ustawić sobie priorytety. Ja nauczyłam się odmawiać i dobrze mi z tym, spokojniej :) Czuję, że mam kontrolę, nad tym, co robię i kiedy; jest spokojniej i mniej nerwowo. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, niezwykle piękne są Twoje prace. Uwielbiam je oglądać i podziwiam zawsze.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z poprzedniczką, czasami trzeba sobie odpuścić. Trudno jest pogodzić pracę zawodową, dom i hobby. A pasja ma być przyjemnością a nie udręką. Pudełko pięknie wyszło, bardzo podoba mi się kwiatowy motyw na wieczku. Pozdrawiam, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko, bardzo mi się podoba jak skomponowane są motywy na wieczku :)
    Z tym brakiem czasu mam obecnie dokładnie tak samo i już niestety zaczęłam rezygnować z różnych rzeczy, żeby móc zrobić inne. Życzę nam więc, żeby doba się jakoś wydłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko rozumiem ten brak czasu. Zamówienia najważniejsze,a jak się już wyrobisz to pokażesz swoje prace :) Pudełko jak każda z twoich prac zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko . Obrazek na wieczku bardzo nastrojowy. Super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne piękne pudełko i to bardzo w moim stylu:) podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne pudełko. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Precioso trabajo y delicado decapado.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety czas "pół roku w mroku" się rozkręca i jesień swoja najgorszą odsłonę pokazuje, na szczęście u Ciebie znów piękne i pachnące lato na pudełeczku. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne! Niestety tak jest, człowiek by chciał wiele, ale czasem jednak czas płynie przez palce i się po prostu nie da. Przesyłam moc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne pudełko! Jeśli chodzi o czas, to mam podobnie i też już z wielu rzeczy zrezygnowałam, obyś ty nie musiała;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełko jest prześliczna. :)
    Z czasem mam tak samo, coraz go niestety mniej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze mieć jakąś niepublikowaną pracę, żeby przypomnieć o sobie, kiedy czasu na bieżące projekty brak :) Zwłaszcza tak uroczą pracę :)
      Życzę Ci, żeby udało się znaleźć dobry pomysł na rozwiązanie wszystkich zobowiązań.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Justynko, cudnie i z klimacikiem pudełeczko:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace tworzysz i pięknie je przedstawiasz!!!
    Obowiązki domowe i zawodowe niestety często okradają nas z czasu na pasję tworzenia. Jednak tak jak napisały poprzedniczki, trzeba ustawić priorytety, a potem to pójdzie coraz łatwiej.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona tym pudelkiem jest cudowne. Właśnie brakuje czasu na swoje przyjemności skąd ja to znam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pudełko, cudnie je ozdobiłaś, zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...