poniedziałek, 28 czerwca 2021

Papierowy czerwiec

 I w tym miesiącu - podobnie jak w maju - postanowiłam zebrać wszystkie papierowe prace razem 😊

This month - like in May - I've decided to collect all my paper works in one post :)



Ułożyłam je w kolejności chronologicznej.

I've put them in chronological order:


1. Kartka w pudełku - podziękowanie. / in a box - a thank-you card.

Kartkę wykonałam dla Justynki w ramach naszej >>wymianki.

I made it for Justyna; more >>here.

 Papiery od Paper Heaven >>Zapach raju.









2. Kartki na zabawę u Ani. / some cards for this month's sketch challenge at Ania's blog

Ta - z mapki z poprzedniego miesiąca, z jakiegoś względu zapomniałam ją dodać 😉 Papiery ITD >>Len i koronki. Kwiaty to >>papier ryżowy ITD klejony na papier scrapbookingowy.

For some reason I forgot to post this card last month. ITD Papers >>Linen and lace. Flowers come from this >>ITD rice paper -I glued them to scrapbooking paper.



A te dwie - na ten miesiąc, poniżej banerek, a czerwcowa odsłona >>tutaj. / Below there are cards for this month's sketches.







3. Czekoladownik na komunię. / a chocolate box for the first holy communion

W środku miejsce na czekoladę i prezent pieniążkowy.

Papiery ScrapAndMe >>Simple Story Beige (moje papiery to pierwsza edycja).

Inside there is (of course) a pocket for a bar of chocolate and a pocket for a 'money gift'. Papers ScrapAndMe >>Simple Story Beige (my papers come from its first edition).







4. W stylu 'vintage'. Podobały mi się papiery i dlatego ją przygotowałam.

Kolekcja ITD >>Rosy summertime. Zdjęcie to papier ryżowy ITD (>>stąd), który kleiłam na biały papier do scrapbookingu.

In a 'vintage' style. I liked the papers. ITD >>Rosy Summertime collection and one rice paper from this >>set (I glued it to scrapbooking paper).



5. Czekoladownik - podziękowanie. / A chocolate box - a thank-you gift.

Przygotowałam dla kogoś, komu chciałam powiedzieć "dziękuję" 😊

I made it for someone to whom I wanted to say 'thank you' :)

papiery ITD >>Len i koronki. Oraz arkusz z >>kwiatami ITD do wycinania.

ITD papers >>Linen and lace. And >>ITD flowers.






Dziękuję, że tu zaglądacie! Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w lipcu 😉😉

Thank for your visits! All the best and see you in July ;)

12 komentarzy:

  1. Piękne rękodzieła, widać był to owocny miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że tez masz papierowe prace w jednym miejscu. Wszystkie są super a kartki na mają zabawę wypatrzyłam z daleka. Justynko oczywiście tą z poprzedniego miesiąca też zabieram. Uwielbiam Twoje papierowe prace. Są rewelacyjne!! wykonane perfekcyjnie!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace zrobiłaś w tym miesiącu. Wszystkie dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne prace, bardzo pracowity miałaś miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zestawienie, śliczne prace, chyba musisz pomyśleć o pieczatce z nazwą swojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są cudne, ale dzisiaj najbardziej przemówiła do mnie guzikowa prostota czekoladownika na komunię. Pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko kochana wszystkie prace są piękne, ale nasza kartka jest tą naj :))). Bernardek wręczył ją już, a w środku sam wypisał, tak od serca podziękowania :)). Jeszcze raz Tobie z całego serca dziękuję!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle zachwycam sie twoimi pracami:) piękne kartki i czekoladowniki też;)
    spokojnej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, wszystkie Twoje prace zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudnych papierków przerobionych w śliczne prace :) Zarówno kartki jak i czekoladowniki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace są cudowne. Mile prezenty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są zachwycające:) Piękna gromadka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...