czwartek, 7 kwietnia 2022

Ślubny garbusik

 Dziś wrzucam zdjęcia projektu, który już od dłuższego czasu czeka na swoją kolej na publikację tutaj... 😀


...Czeka dokładnie od lipca zeszłego roku. Jak widać, pudełeczko było częścią prezentu na ślub.

Ubrałam je w papier ryżowy ITD (>>tutaj możecie zobaczyć cały arkusz).

Today I'm posting a project that is a part of my 'queue' of photos waiting to be presented here ;) ...The box has been waiting since last July. As you can see, it was a part of a wedding gift. I used ITD rice paper (>>here you can see the whole sheet).

Mam jeszcze trochę takich "czekających" zdjęć 😉

Wkrótce pokażę inne starsze projekty.

Pudełko, które tu widać pochodzi z Zielonych Kotów, kupiłam od razu cały zestaw (>>tutaj). Pozostałe dwa czekają na swoją kolej.

Soon I'll post more older projects. The box which you can see here is from Zielone Koty (>>here). I bought the whole set and the other two boxes are still waiting to be decorated.









Aktualnie na moim biurku jest wszystkiego po trochu... rozpoczęte akwarele, kilka projektów decu na różnych etapach, kilka projektów ręcznie malowanych (m. in. torby), scrapowe resztki, które stopniowo wykorzystuję na ozdabianie notesu...

Ma ktoś pożyczyć trochę czasu? 😉

A tak na serio, codziennie poświęcam chwilę na to, żeby usiąść i tak po prostu poczuć głęboką wdzięczność - że mam swoje pasje (są moim azylem!), że mam na nie odrobinę czasu, że mam swój spokojny kąt... to takie drobne rzeczy, a naprawdę cieszą 😀

Currently on my desk there are lots of different things: some watercolours, projects in decoupage (at different stages), some hand painted items (e.g. cotton bags), scraps of paper (I use them to make a notebook)... Can anyone borrow me a little time? ;)

And, to be honest... every day I 'stop' for a moment to feel gratitude - I am grateful that I have my passions (my retreat!), that I have a little time for them, that I have my peaceful corner-my desk... These are little things but I enjoy them :)

Do zobaczenia wkrótce 💟

11 komentarzy:

  1. Fakt naczekało się to pudełeczko na publikację, ale warto było bo jest cudne i Młodzi pewnie zadowoleni z prezentu. Kocham róże zwłaszcza w decu a na tym pudełku wyglądają świetnie. Swoją drogą to chyba każda rękodzielniczka mam takie zachomikowane prace :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się to pudełeczko :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! i to kolejne pudełeczko które podziwiam u Ciebie:)
    Z czasem i u mnie krucho, więc jak ktoś ma go za dużo to chętnie przygarnę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełeczko, a ten garbusik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Justynko! Garbusik - cudny motyw:) Ja także staram się celebrować każdą chwilę z rodziną, w swoim domu, cieple... w pokoju. Buziaki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, w decu nie masz sobie równych :) radość dla oczu Twoje prace ogladać :) nie powiem co ja mam na swoim stole scrapowym...chyba łatwiej czego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne to pudełeczko, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełko!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna szkatułka ze świetnym motywem. Czasu niestety nie potrafię Ci pożyczyć, ale wysyłam Ci dużo dobrej energii, może to pozwoli Ci robić inne rzeczy dwa razy szybciej :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko. Zarówno wierzch jak i środek zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...