sobota, 30 kwietnia 2022

Wiosnne wyklejanie

 Witajcie... powoli robi się prawdziwie wiosennie (nareszcie! 😉)

Na koniec kwietnia przychodzę z kilkoma karteczkami.

Hello everyone... the last few days have been very 'spring-like' (eventually! :) ) At the end of April I'd like to post a few cards.

Wszystkie napisy, które tu widzicie zaprojektowałam sama, a pobrać je można >>tutaj ("mix napisów na różne okazje").




Niezapominajkowe są podobne do >>tych. I zrobiłam je z tych samych papierów (>>Flower Post: forget-me-nots)

The first three are similar to  >>these ones. I used the same papers (>>Flower Post: forget-me-nots)











Drugie trio to papiery >>Shabby Chic: Four colours plus trochę kwiatów z różnych kolekcji od ITD.

I used >>Shabby Chic: Four colours (with some flowers from other ITD papers) to make the next three cards.













Majówkę spędzamy w domu... Trzeba zrobić trochę porządków, a na wyjazdy będzie czas później, może w czerwcu 😉 

A jak u Was majówka? Mam nadzieję, że wszyscy znajdziemy chwilę od odpoczynek 😀

We're spending the long May weekend at home... I need to do some housework. We're going to travel later, maybe in June. What about your plans for the long weekend? I hope we all will have an opportunity to have a rest :)

15 komentarzy:

  1. Justynko jak zawsze jestem zauroczona twoim kartkami. Uwielbiam niezapominajki i lubię najbardziej format kwadratowy i DL na kartkach, więc utrafiłaś nimi 100% w moje gusta. Weekend majowy też spędzam w domu ale ... to czas na odpoczynek a nie na sprzątanie. Ale mnie się dobrze mówi bom emerytka, wiem jak to jest jak się ma małe dzieci, ciągle tego czasu brakuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Justynko. Ja też majówkę spędzam w domu. Nareszcie trochę wytchnienia od szarej codzienności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki. Majówkę spędzę pracowicie. Dni wolne w ogrodzie a 2 maja w pracy :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pojawił się mój komentarz (?). Urocze kartki. Majówkę spędzę pracowicie. Dni wolne w ogrodzie a 2 maja w pracy :-(. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zupełnie nic nie wyklejałam, czas najwyższy wrócić do tego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze perfekcyjne. Uwielbiam Twoją dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki!! Moja majówka będzie pracowita, jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły te kartki 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko śliczne , bardzo podoba mi się trio a weekend właśnie wróciłam z wycieczki dwudniowej z Warszawy i okolic

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko kartki są przepiękne! Zresztą ty wiesz że bardzo lubię Twój styl :)). Majówka u rodziców więc jest cudownie :). Odpoczywamy, grilujemy, zwiedzamy :)). Jutro jednak powrót.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna są, prawdziwa naa nich wiosna, pachnąca, kolorowa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki stworzyłaś. Uroczy królik, śliczne niezapominajki, koroneczki, motylki... wszystko takie delikatne, eleganckie. U mnie majowy weekend w górach. Tym razem krokusy na Rysiance I opalanie buzi na Babiej Górze, choć szczyty zdobywane w raczkach, bo śniegu nadal sporo na szlakach. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie wiem Co u Ciebie napisać bo oglądając to co tworzysz trwam w zachwycie!❤️❤️❤️❤️😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...