sobota, 10 listopada 2018

Wróżki

Witajcie :)
Dziś chciałabym pokazać pudełeczko z wróżkami. Grafika to ilustracja autorstwa Arthura Rackhama (papier od ITD Collection).
Oraz... zaprosić na moje gościnne wyzwanie na blogu Szuflady, gdzie to pudełko jest jedną z inspiracji :) Na swój gościnny występ zaproponowałam Wyzwanie Skrzydlate.

Hi everyone :)
Today I'd like to show a box with faeries. The picture is an illustration by Arthur Rackham (the paper comes from ITD Collection).
And... I'd like to invite you to my art Challenge in Szudlada, where this box is one of the inspirations. I'm a guest designer there and I decided to present Challenge with wings :)

Grafikę delikatnie domalowałam.
Po bokach są wzory z szablonów.
Całość delikatnie poprzecierałam.
I added a few elements in the illustration.
On the sides there are patterns made with stencils.
I sanded the whole box.





Ze względu na kolorystykę pudełko zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy - temat: Sepia.


https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/10/kolory-sepii.html
A ze względu na temat pracę posyłam na wyzwanie "Czary Mary" - banerek prowadzi do strony wyzwania.

https://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-38.html



I - tak jak wspomniałam - zapraszam Was do wzięcia udziału w moim wyzwaniu w Szufladzie. Dla zwycięzcy będzie nagroda-niespodzianka :)
Temat to Wyzwanie Skrzydlate - czyli motywem przewodnim pracy mają być skrzydła... mogą to być anioły, motyle, ptaki, wróżki... :) Moje inspiracje znajdziecie w poście Szuflady - banerek zabierze Was do strony wyzwania.
Wyzwanie trwa od 10 listopada do 26 listopada.

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html


PS.
Na Podaj Dalej u mnie chętnych nadal brak... Ostatni raz zapraszam do "pociągnięcia" zabawy dalej, do dwóch osób wyślę paczuszkę prezentową.

Pozdrawiam serdecznie :)

AKTUALIZACJA
Praca otrzymała pierwsze miejsce w wyzwaniu "Sepia"
Wyniki >>>tutaj :)

36 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo klimatyczna praca! I z pewnością wezmę udział w Twoim gościnnym wyzwaniu - właśnie skończyłam skrzydlaty chustecznik! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niesamowite wyczucie tematu. Pięknie, nostalgicznie, cudownie. Podziwiam od pewnego czasu Twoje prace i zachwycam sie każda z nich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, przede wszystkim gratuluję Gościnnych Występów w Szufladzie i jak tylko czas pozwoli, bardzo chętnie wezmę udział w Twoim wyzwaniu. Skrzyneczka przepiękna w tej kolorystyce. Bardzo mi się podoba motyw z wróżkami i ładnie naniesiony wzór za pomocą maski - wyszło klimatycznie i magicznie :-))) Przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy i życzę Ci powodzenia :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szkatułka Justynko.:) Na wyzwanie się nie piszę, bo dopiero zaczynam, ale życzę innym powodzenia. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko szkatułka piękna!!! Cudowna grafika!!! Uwielbiam elfy więc tym bardziej zachwycam się :)) Ostatnio robię dużo skrzydlatych prac więc na pewno wezmę udział w Twoim wyzwaniu :) Na zabawę "Podaj dalej" zapisałam się już u Gosi z Mamelkowa więc nie mogę już u Ciebie :(, ale mam nadzieję że ktoś zgłosi się :))). Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania dziś życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skrzynka:) klimat jak zaczarowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełko, cudne, wyjątkowej urody. Wróżki takie jakby zaraz miały się oderwać od pudełka. Perfekcyjne wykonanie. Wyzwanie już widziałam, mam nadzieję, że uda się coś przygotować. A co do zabawy "podaj dalej" to ostatnio właśnie się wywiązałam z poprzedniego zobowiązania, więc zaryzykuję i zapiszę się u Ciebie, bo nieustannie zachwycam się Twoimi pracami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Cieszę się, że chcesz dołączyć do Podaj Dalej :) Napiszę do Ciebie email :)

      Usuń
  8. Justynko, za kazdym razem znajduję u cebie cacuszko. Piękne pudełko na drobiazki urzeknie chyba kązdą kobietę, bo kolory są bardzo unwersalne, a wzór zachwycający.
    Masz wyczucie

    OdpowiedzUsuń
  9. Es una labor elegante.
    El papel es precioso en diseño y tonalidades.
    Los colores utilizados para pintar la caja es todo un acierto con el papel.
    Todo muy harmonioso.
    Felicidades por ello.
    Besos y feliz semana!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pudełko!!
    macie fajne wyzwania, aż żałuję że u mnie tak mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i delikatnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, gratulacje składam z występów w Szufladzie. Wspaniałą pracę stworzyłaś i ciekawe wyzwanie wymyśliłaś. Będę wszystkim uczestniczkom kibicować, bo do takiej poprzeczki to ja nie doskoczę. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko gratuluję podjęcia się trudnej roli projektantki i chociaż wróżki są takie cudne i ulotne, to ja się ciągle obrazkiem z banerka zachwycam, ciekawe dlaczego?:-D Poza tym, to sobie myślę, że taki banerek zobowiązuje do próby zmierzenia się z tematem więc jeśli czas mnie nie pokona to postaram się w skrzydlatym temacie coś wymyślić. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne pudełeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje gościnnych występów. Piękną inspiracje przygotowałaś. Pudełeczko jak zawsze idealnie dopracowane z cudowną grafiką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezmiennie pięknie :) Uwielbiam wszelkie motywy wróżek, elfów, skrzatów itp. Sama teraz w nowym projekcie zamieściłam wróżkę ;) O, może jak zdążę, zgłoszę swoją pracę do Twojego wyzwania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że pudełko Ci się podoba :) I będzie mi także miło jeśli dołączysz do wyzwania :)

      Usuń
  17. Шкатулка - изумительная!!! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała skrzydlata inspiracja :) pięknie wykończona- majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne wróżki i fantastyczne pudełeczko:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet. Pozdrawiam - Hulka z papieru (DT)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wróciłam dzisiaj jeszcze raz :) Poogladałam Twoje prace, pięknie u Ciebie :) jestem pod wrażeniem zwłaszcza tych skrzyneczek -czekoladowników , które robiłąś dla wielkiej orkiestry. Z przyjemnością zostanę na dłużej :)Jeśli nie masz drugiej osoby chętnej do podaj dalej to ja się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za Twój komentarz! :) Nie mam drugiej osoby do Podaj Dalej, także z przyjemnością zapraszam Ciebie :) Skontaktujemy się emailowo.

      Usuń
  21. Pudełko jest przepiękne, takie nastrojowe i perfekcyjnie wykonane, napatrzeć się nie mogę:-)
    Na łańcuszkowe zabawy się nie zapisuję, bo zwyczajnie nie mam czasu, a nie chcę brać na siebie zobowiązania i potem się denerwować, że nie dam rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem jak to jest z tymi zobowiązaniami... Generalnie chciałam wziąć udział w "podaj dalej" jeszcze na innych blogach, ale właśnie ze względu na problem z organizacją czasu zapisałam się tylko do jednej takiej zabawy :)

      Usuń
  22. Me encanta.
    Un trabajo muy elegante.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełeczko. Motyw bardzo wdzięczny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Klimatyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Grafika jest rewelacyjna i całe pudełeczko wygląda bardzo gustownie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne i bardzo klimatyczne pudełko! gratuluję Justynko gościnnych występów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pudełko! Bardzo ładna grafika :) Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, elegancka i dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...