sobota, 19 stycznia 2019

Pocałunek w złocie

Witajcie :)
Dziś pudełko ze sporą ilością złota...
Na wieczku - serwetka z fragmentem obrazu Gustava Klimta "Pocałunek".
Przemalowałam oryginalne tło - dodałam złote "bąbelki".
Hello :)
Today - a box with a lot of gold...
On the lid there's a napkin with a fragment of Gustav Klimt's painting The Kiss.
I added some gold "bubbles" to the orginal background.







Pudełko to farby akrylowe - mieszanka ciepłych brązów, ochry, trochę czarnego.
Dodałam szablon od ITD - fantastyczne kółeczka/bąbelki :)
I painted the box  with acrylic paints - it's a mix of warm browns, ochre, some black.
I added a stencil from ITD - fantastic circles/bubbles :)






Całe pudełko przetarłam złotą farbą metodą "suchego pędzla".
Dodałam także malutkie złote kropeczki.
I oczywiście - tak jak w oryginalnym obrazie - dodałam złoto na szatach obu postaci.
 I used "dry brush" to paint the whole box with gold paint.
I added little gold dots everywhere.
And of course - as in the original painting - I added gold on the couple's robes.







Tutaj poniżej - pudełko w różnym oświetleniu.
Here below - you can see the box in two different lights.


Pudełko możecie zobaczyć w Art-Piaskownicy, gdzie właśnie rozpoczęło się wyzwanie mix-mediowe "Złoto" - zapraszam! :)
Banerek zaprowadzi was do strony wyzwania.
Tym razem do wygrania bon do sklepu ITD Collection - o wartości aż 100 zł :)


http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/01/mixed-media-zoto-ale-i-zocenia-zote.html


Swoje pudełko zgłaszam do Zielonych Kotów, gdzie trwa wyzwanie "Maski i Złoto" - ja w swojej pracy użyłam złotej farby oraz szablonu z kółeczkami/bąbelkami.

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-zoto-i-maski.html


23 komentarze:

  1. Przepiękne pudełko! Sam motyw jest cudowny - uwielbiam go i nawet kiedyś wyhaftowałam sobie ten obraz. A dodane przez Ciebie złoto to absolutnie świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) miałam kiedys zakładke do książki z tym pocałunkiem :) Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, piękne! Jestem zachwycona!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo wyszło spod Twoich rąk. Piękna praca, perfekcyjnie wykonana :-) Podziwiam i pozdrawiam :-) A i powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko :). Bąbelki fajnie nawiązują do głównego motywu, całość jest spójna, jak jeden obraz. Trzymam kciuki za powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko, cudownie się prezentuje i naprawdę zyskało dzięki tym złotym dodatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko! Wspaniale się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko - cudownie wygląda ten motyw w Twoim wykonaniu - pięknie przemalowane tło bardziej mi się podoba niż oryginalne (oczywiście nie ujmując nic Mistrzowi Klimtowi).
    Ta sceneria plus złoto, (które nie lubi się z obiektywem aparatu - wiem coś o tym ;-) ) - dodało Twojej pracy wyjątkowo ciepłego i miłego dla oka klimatu. Całość jest ciepła, spójna i efektowna - SUPER!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!!! Wyobrażam sobie jak pięknie na żywo wygląda i mieni się!! Wspaniała praca, która zachwyca!! Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie jestem złotolubna ale praca jest piękna i intrygująca tak bardzo, że to złoto mi zupełnie nie przeszkadza�� Masz dar Justynko do tych "pudełkowych" kompozycji, zresztą nie tylko do tego. Pozdrawiam serdecznie��

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pudełko!!! Bardzo lubię ten moty i kiedyś już go wykorzystałam w decou i nawet hafcie krzyżykowym. Ale to już historia, dziś zachwycam się Twoim dziełem Justynko!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezawodny Klimt! Doskonale wkomponowana grafika.Piękne pudełko, a złote wykończenia wzbogacają pracę!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczne to pudełeczko bardzo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie żebym się jakoś szczególnie na malarstwie znała, ale są tacy artyści, których prace bardzo do mnie przemawiają na poziomie emocjonalnym i Klimt właśnie jest jednym z nich i cieszę się, że jego prace stały się tak popularne, że drukowane nawet na serwetkach, dzięki czemu mogą być naprawdę wszędzie i cieszyć oko takich laików, jak ja, bo przecież gdyby nie to, to jakim cudem poznałabym Jego piękne prace:-)
    Pudełeczko jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to pudełeczko, dopieszczone w każdym calu jak to u Ciebie . Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełko szczególnie że lubię ten motyw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, bardszo klimatyczne pudełko. Piękna grafika i mistrzowskie wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle złota i ten piękny całusek. Bardzo ładnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...