czwartek, 24 stycznia 2019

Papierowo z motylkami

Witajcie :)
Dziś chciałabym pokazać kilka papierowych prac- czekoladowniki wykonane na zamówienie oraz kartki z podziękowaniami.
Hello :)
I'd like to show some of my paper works - chocolate boxes made to order and thank-you cards.


Chciałabym także przedstawić wyniki aukcji moich prac dla WOŚP - wszystkie przedmioty (post TUTAJ) zostały sprzedane, wysłane (powinny być już u nowych właścicieli :)) - a łącznie zebrana kwota wyniosła... 255 zł! :) Cieszę się ogromnie, że wspólnie możemy pomagać w ten sposób! Uwielbiam decoupage, i jest mi szalenie miło, że każdy przedmiot znalazł nowy dom... a przy tym mogliśmy razem wspomóc wspaniałą akcję jaką jest Orkierstra :)
Dziękuję!
I'd like to present the results of my charity auctions for WOŚP - all the things (you can see the post HERE) were sold, sent (they should be with their new owners by now :)) - and the collected money is... 255 zl! :) I'm so happy that we can help together in this way! I love decoupage and I'm delighted that each thing has found a new house... and at the same time we could help the great action such as the Orchestra :)
Thank you!

A! I jeszcze jedno! Chwalę się paczką od Uli K. >>>jej blog tutaj :) Dziękuję! Przydasie są rewelacyjne! Była jeszcze paczuszka z cukierkami, ale moja córeczka ją zarekwirowała... (dobrze, że jeszcze nie wie, że to się je ;) zabrała ją bo fascynowało ją szeleszczenie i sreberka :D)
Miałam chwalić się w wcześniej, ale po prostu mój ostatni tydzień był... dość zwariowany ;) ;)



Czekoladowniki wykonałam na zamówienie - miały być prezentami z okazji Dnia Babci :) Papiery pochodzą z kolekcji Dom Róż od Lemoncraft. Dodałam sizal, papierowe kwiaty, motylki... napisy zaprojektowałam sama :)
I made the chocolate boxed to order - they were meant as gifts for the Grandmother's Day :) The papers come from "the house of roses" by Lemoncraft. I added some decorations, paper butterflies and roses... I designed the texts myself :)








I tutaj w środku...
Dodałam karteczkę - jako miejsce na życzenia.
And inside...
I added a small card - a place for wishes.




Kartki z podziękowaniami stworzyłam z myślą o aukcjach WOŚP - dodałam po jednej do każdej paczki. Zależało mi na tym, żeby kartki były płaskie - tak, żebym mogła je łatwo umieścić w paczce.
 Oczywiście w środku napisałam kilka słów :)
I made the thank-you cards for WOŚP auctions... I added one card to each package. I wanted them to be flat so that I could easily place them in the packages.
Of course inside I wrote a few words myself :)







Każdy taki papierowy projekt czegoś mnie uczy...
O tym, jak dobierać dodatki... kolory...
Czego unikać...
:)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)
pozdrawiam serdecznie! 

28 komentarzy:

  1. Czekoladowniki sa przesliczne , uwielbiam te papiery :) to bardzo miłe , ze zrobiłas karteczki z podziękowaniem :) Gratuluje takiego wspaniałego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, piękne czekoladowniki dla babć:) Kartki - miło takie dostać wraz z zakupionym przedmiotem, są śliczne.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo ładne i eleganckie, to bardzo miły gest z Twojej strony!
    Czekoladowniki są prześliczne, te pastelowe kwiatki i motylki przywołują wiosnę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne czekoladowniki :)
    Cieszę się, że mogłam CI takie małe co nieco posłać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie czekoladowniki - połączenie różu, zieleni i brązów wygląda jednocześnie świeżo i elegancko :) Podobają mi się też kartki z podziękowaniami, wszystkie bardzo podobne, ale każda inna. Co do aukcji, to od razu wiedziałam, że wszystko się sprzeda, świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie zauroczyły te czekoladowniki! Cudnie wyszły! Karteczki również zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze czekoladowniki, od razu robi się przyjemnie na duszy:) Wspaniały osiągnęłaś wynik w aukcji WOŚP, w sumie nie dziwię się bo wszystkie prace piękne, dopracowane i przydatne w każdym domu.
    Ja babcia zamiast czekolady dostałam specjalne kości dla psów:))) Przywiezione prosto z UK, są olbrzymie (prawdziwe wołowe)i pakowane próżniowo. Wyobrażam sobie minę celników:) Mimo, że nie była to czekolada to bardzo się ucieszyłam. Ucieszyły się też moje pieski.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze uwielbiam Twój Trzeci Pokój.
    Za każdym razem znajduję coś pięknego, wartościowego i niepowtarzalnego. Justynko, podziwiam Twoją wytrwałość, kreatywność i konsekwencję, bo wiadomo ile czasu trzeba poświęcić małej Ewci...

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje papierowe dokonania robią nie mniejsze wrażenie, jak decoupage:-) Każda rzecz z osobna doskonale dopracowana, pięknie kolory, idealnie dobrane dodatki, razem dają wyjątkową kolekcję w Twoim stylu:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko gratuluje doskonałego wyniku na WOŚP, ja tam nie miałam wątpliwości, że Twoje prace pójdą jak ciepłe bułeczki, są piękne i nie jedna chciałaby mieć je u siebie.
    Papier w Twoich rękach przychodzi metamorfozę i powstają świetne prace. Zarówno czekoladowniki jak i te piękne kartki mnie zachwyciły. Podoba mi się u Ciebie przede wszystkim jubilerska precyzja. Wszystko jest idealnie dopracowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne czekoladowniki!!
    Karteczki wspaniałe, z pewnością ucieszą obdarowanych :)
    Super, że wszystko się sprzedało - kwota też super!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne czekoladowniki i podziękowania! gratuluję zebranej kwoty i niespodzianki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace - czekoladowniki mnie zauroczyły. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać masz wiele talentów :)) Czekoladowniki wspaniałe, śliczne!!! Rozwijasz swój warsztat scrapkowy, cudownie!! :)) Zawsze miło się do Ciebie zagląda :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace to i chętnych na nie nie brakuje! Lubię tu zaglądać, zawsze jest u ciebie tak miło i można patrzeć i patrzeć i podziwiać. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace- delikatne, zwiewne, słoneczne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko piękne rzeczy stworzyłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, delikatne i subtelne. Estetyka wali po oczach, co mi się mega podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne czekoladowniki! Też bardzo lubię tą kolekcję papierów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarujące czekoladowniki! Delikatne i dopracowane w każdym szczególe. Karteczki z podziękowaniami też śliczne:) Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekoladowniki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej ale tego dobra:-) Pięknie, delikatnie i kolorowo, przyjemnie się ogląda takie prace w tej szarej rzeczywistości. Gratuluje sumki zebranej na WOŚP, ale wcale a wcale się nie dziwię. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekoladowniki cudowne, takie wiosenne, leciutkie! Nastrajają bardzo optymistycznie :) Karteczki wspaniałe, gratuluję udziału w tej niesamowitej akcji, niezłą kwotę udało Ci się uzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są te czekoladowniki. Karteczki z podziękowaniem bardzo pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne prace; i czekoladowniki i karteczki! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekoladowniki są wspaniałe! Zapewne z przydasi od Uli też powstaną piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...