piątek, 8 maja 2020

Wśród niezapominajek

...Jak dobrze, że moi rodzice mają ogródek 😉
My mieszkamy w bloku, z okien widzimy ruchliwą ulicę...
Cieszę się, że mogę iść do ogródka rodziców i tam cieszyć się zielenią 😊
Przy okazji mogę też mieć świetną scenerię do zdjęć...
...It's so nice that my parents have a garden :) We live in a block of flats, we can see a busy street through our window...
I'm happy I can go to my parents' garden and enjoy some green surroundings... and take some photos ;)

Dziś zapraszam na trzy wiosenne torby; ręcznie malowane oczywiście 😉
Today I'd like to present some spring bags; all of them are hand painted of course ;)


Dwie kwiatowe powstały, ponieważ chciałam wrócić do wzoru, który zaprojektowałam w zeszłym roku. (pokazałam go >>> w tym poście)
I painted the two floral bags because I wanted to come back to flowers that I designed last year (I showed it >>> in this post)

Jedna to pastelowe odcienie uzyskane dzięki farbom do tkanin Cadence. Zdecydowałam się na róż, błękit, zielone liście.
Korzystałam z farb : >>białej, >>czarnej, >>waniliowej, >>truskawkowej, >>niebieskiej oraz >>trawiastej, które mieszałam w różnych proporcjach:
One bag has some pastel colours that I got thanks to textile paints from Cadence. I wanted pink, light blue and some green.
I used : >>white, >>black, >>vanilla, >>strawberry, >>blue oraz >>grass; I mixed them in different proportions.







... Szukając pomysłu na drugą torbę trafiłam na wyzwanie Art-Piaskownicy, w którym projektantki zaproponowały połączenie turkus plus fiolet.
Taka kombinacja bardzo mi się spodobała i zdecydowałam, że do drugiej torby użyję tylko czterech kolorów: biel, czerń, turkus, fiolet. Tym razem malowałam farbami do tkanin od polskiej firmy Profil.

...When I was looking for ideas for the other bag I came across an art competition in Art-Piaskownica in which DT suggested combining turquoise and purple.
I liked the two colours very much so I decided I would use only four colours (black, white, turquoise and purple). This time I used paints from Profil company.





Właśnie tę torbę zgłaszam oczywiście do Art-Piaskownicy na wyzwanie turkus plus fiolet.
Szczegóły >>>Tutaj<<<
Of course I send my bag to Art-Piaskownica and its competition. Details are >>>here<<<
https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/04/koloroton-23-edycja-sponsorowana.html






Ostatnia torba z ptaszkiem powstała, bo zainspirowała mnie... papierowa serwetka... 😉
Tutaj pokazuję  jak wygląda torba i oczywiście jak wygląda serwetka.

I painted the last bag because I liked ... a paper napkin ;) Below you can see the original design.






To tyle na dziś...

Zastanawiam się... maj jest taki piękny, czy w maju w ogóle pogoda mogłaby być okropna? 😉 nawet deszcz jest cudowny i pachnie fantastycznie. 
Chyba tylko śnieg byłby straszny 😉

Życzę wszystkim pięknego weekendu, cieszmy się, że mamy maj, cieszmy się, że jest tak pięknie i zielono 😊

That's all for today... I'm wondering... May is so beautiful, is it possible to have terrible weather in May? ;) Even rain is wonderful and smells great. Probably only snow would be awful ;)
Have a nice weekend! Let's enjoy May and its beauty :)

25 komentarzy:

  1. Masz ogromny talent, który potrafisz wykorzystać, takie torby to skarb,raczej służyły by mi do dekoracji niż codziennego użytku...Ale rozumiem Ciebie jak coś jest dla nas na codzień to mamy inne podejście do sprawy. Kiedyś moze spróbuję malować, marzę o tym od dziecka...ale brak miejsca, farb itd, dlatego na chwilę obecną musi mi wystarczyć malowanie igłą.
    To prawda działka w tym czasie to skarb, ja też ją mam i tam mogę odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, Twoje malowane torby są niezwykłe i piękne. Bardzo mi się podobają. Wykonałaś je świetnie i piękne wzory na nich umieściłaś. Kolorystyka świetna. Zaskakująco (pozytywnie) wyszło połączenie turkusu i fioletu. Nawet nie przypuszczałam, że te kolory tak pięknie ze sobą współgrają.
    Serdeczności ślę. Odezwę się wkrótce do Ciebie mailowo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te nowe wzory na torbach.Niby zwykła siatka a dzięki Tobie staje się dziełem sztuki.Mam takie dzieło od Ciebie :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko jak zobaczylam Twoje zdjęcia i przeczytalam Twoj wstęp to szeroko uśmiechnęłam się :)). Dokładnie wczoraj robiłam sesję zdjęciową moim pracom w niezapominajkach w ogródku mojej mamy :)). I też rosną otoczone kamieniami :)). Kochana, Twoje torby to cudo!!!! Nieustannie podziwiam Twój talent i zmysł artystyczny ❤. Powodzenia w zabawie. Buziaki dla Ciebie i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne torby Justynko, a ta wzorowana na serwetce jest piękniejsza niż pierwowzór. Tak pięknie malujesz, że widziałabym Twoją twórczość na płótnie jako obraz na ścianie. Życzę powodzenia w wyzwaniu i ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebywały masz talent Justynko! cóś za kolory, pewna kreska, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne torby, uwielbiam turkusowe kolory, ale pastelowy ptaszek też jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie pomalowałaś te torby! Trudno wybrać najładniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne sa te Twoje malowane torby a na żywao jeszcze ładniejsze :) mam i ja motyla od Ciebie : a ten ptaszek- no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko jestem zauroczona tymi torbami. Przepiękne wzory i przepiękne kolory . Jak dla mnie wygraną w piaskownicy masz w kieszeni. Twój talent do malowania jest wielki !!
    A ja mam jeszcze pytanie . Czy Ty prałaś te torby ?? A jak tak w jakiej temperaturze. Pytam bo robiłam ostatnio w technice decoupage, i niestety nie jestem w stanie jej wyprasować po praniu. A Twoje są idealne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za Twój komentarz:)
      Jeśli chodzi o pranie - prałam każdą z toreb tzn w każdej technice którą ozdabiałam torby. W przypadku serwetek i decoupage - torby dobrze zniosły pranie, dało się także je wyprasować. Niestety zarówno decoupage jak i pastele do tkanin (którymi malowałam na początku) nie zachowują się dobrze przy dłuższym użytkowaniu (przez które uważam okres dłuższy niż pół roku). Po tym czasie i po kilku praniach pastele blakną , decu ściera się -pomimo zaleceń producentów, do których się stosowałam (bardzo delikatne pranie maks 30 stopni). Najlepszą żywotność mają farby do tkanin, do tego najlepiej zachowują się w praniu (bez problemu znoszą zwykły program w pralce, 40 stopni) i doskonale znoszą prasowanie (na programie bawełna) - torby malowane farbami rok temu nadal wyglądają tak samo:)

      Usuń
  11. Zachwycające, cudne, każda piękna, chociaż każda inna :-) jednak moją faworytką jest ta turkusowo-fioletowa. Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się ją przygotować. Powodzenia w wyzwaniu życzę. Pozdrawiam serdecznie i podziwiam nieustannie Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne niesamowite torby spod Twojej ręki, zawsze je podziwiam i tym razem nie jest inaczej :) Również najbardziej spodobała mi się ta turkusowo-fioletowa, ma w sobie coś niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezapominajki są to kwiatki z bajki, jak Twoje torby i właściwie nie wiem, którą bym wybrała ale przecież wybierać nie muszę, mam swoją, najładniejszą :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne torby! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  15. lindo trabalho !!
    obrigada.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne torby z przeuroczymi wzorami :) Coraz piękniejsze dzieła wychodzą spod Twoich rąk! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby śliczne, najbardziej mnie urzekła ta z ptaszkiem :). Fajna technika ozdabiania tkanin, ja wolę malować niż na przykład haftować, bo efekty są znacznie szybciej, więc muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko jak zawsze zachwycasz swoim talentem do malowania. Torby prezentują się wspaniale :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze się zachwycam:) jest pięknie,kolorowo i do podziwiania.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogródek, to zdecydowanie dobra rzecz, ja też często do zdjęć korzystam z maminego, bo moje podwórko, to plac budowy... Ale może kiedyś...
    Torby prześliczne, kwiatowe motywy są zawsze urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko coś wspaniałego, pięknie to wszystko zmalowałaś :) Piękne kolory, śliczne wzory, no coś niesamowitego :) Cudowne są Twoje prace a torba z ptaszkiem do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...