poniedziałek, 4 maja 2020

Pudełkowa premiera

Już wspomniałam nie raz, że ten cały cardmaking wciąga... 😉
Mam już maszynkę, a na koniec kwietnia powstały moje pierwsze karteczki w pudełkach.
I've mentioned a few time that this whole cardmaking is really addictive ;)
I've got my own die cutting machine, and at the end of April I made my first cards in boxes.


Jedna powstała na zamówienie - jak widać zamazałam nazwisko, nie chciałam publikować takich danych.
One of them was commissioned - as you can see I've blurred the surname, I didn't want to publish such things.
Drugie powstało po prostu dlatego, że spodobały mi się papiery 😊 jest to kolekcja Craft O'Clock >>Creative Reverie.
I made the other just because... I liked the papers :) It's Craft O'Clock collection >>Creative Reverie.





Kilka szczegółów technicznych dla zainteresowanych:
- korzystałam z dwóch kwadratowych pudełek ( >>wyższe i >>niższe ).
- Wykrojniki, których użyłam to m. in : prześliczny zestaw rameczek (>>tutaj), koronkowa ramka (>>tutaj), bardzo fajne uniwersalne >>banerki, i >>gałązka, która niby jest z kolekcji 'świątecznej', ale uważam, że pasuje do każdej kompozycji kwiatowej 😉 bardzo polubiłam także listki od DpCraft >>większe i >>mniejsze gałązki.
- jako dodatki bardzo lubię elementy do wycinania od Craft O'Clock, w szczególności >>listki. Wykorzystałam także >>arkusz dedykowany dla Creative Reverie.
- i, jak już nie raz wspomniałam, kocham >>te kwiatuszki. Są mega uniwersalne i pięknie dopełniają kwiatowe kompozycje.
- polubiłam także perełki, tutaj użyłam w kolorze >>kości słoniowej.
- i jeszcze niezastąpione motylki-dziurkacze (>>2,5 cm i >>1,6cm), które nie raz 'ratują' kompozycję i uzupełniają różne 'puste' miejsca 😉

If you're interested there is some 'techincal' information:
- I used two square boxes ( >>higher i >>lower ).
- Shape dies that I used : a lovely set of frames (>>here), a lace frame (>>here), universal >>banners, and >>a branch, which is from a 'Christmas' collection but I believe it suits all floral compositions ;) I love leaves from DpCraft >>bigger ones i >>smaller branches.
- I love extras to cut from Craft O'Clock, especially their >>leaves. I used >>extras for Creative Reverie as well.
- I love >>these flowers. They're so universal.
- I've loved pearls recently, here they're in >>ivory.
- and irreplaceable butterflies-craft punches (>>2,5 cm and >>1,6cm) which 'save' my projects and fill in some 'empty' spaces in composition ;)
















Polubiłam takie pudełkowe 'ubranka' na kartki 😉
I took to such 'paper' clothes for cards ;)

Ogólnie to odżyłam trochę... kwiecień był jakiś... no dziwny po prostu.
Teraz zaczęłam malować na torbach, wyklejam kolejne karteczki, w międzyczasie suszę nowe decu projekty...
I've revived a bit recently. April was... strange a bit.
I've painted some bags, I'm making new cards, in the meantime my decu projects rest and dry...

Naprawdę, gdyby nie to moje kreatywne dłubanie już dawno zwariowałabym od tej dziwacznej korona-sytuacji 😉
Believe me, if it weren't for my creative hobbies, I'd have gone out of my mind long a long time ago because of this crazy corona-situation ;)

18 komentarzy:

  1. No i pięknie podziałałaś! Oba kompleciki są prześliczne, delikatne i romantyczne. Jak widać, trzeba nam kolorów, kwiatów i słońca, żeby odżyć. Pozdrawiam i życzę owocnego twórczego działania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko jest pięknie . Kartki w pudełeczkach idealne, jak to u Ciebie dopracowane w najdrobniejszym szczególe. I zgadzam się z Tobą w 100% to nasze rękodzieło ratuje nas od zwariowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Wyszło Ci tak uroczo i delikatnie! Bardzo podoba mi się ta kolekcja Craft O'clock (mam ją, ale na razie brak mi pomysłu) - świetnie ją wykorzystałaś.
    Cardmaking wciąga niesamowicie i chyba nawet szybciej niż decoupage :P Bo krócej trzeba czekać na "efekt końcowy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko cudownie Ci wychodzi kartkowanie, kompleciki wyszły pięknie :) U Ciebie mnie nic nie zdziwi, bo jak się ma wyczucie piękna i duszę artystki to wszystko jest możliwe a Ty masz i to widać w Twoich pracach :) Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki, pudełeczka są PRZE- CU - DNE !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kompozycje Justynko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace, przekolorowe, i radosne :) sama radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och ,jak cudownie:)
    Fantastyczne pełne kwiatów prace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne Justynko! Czego się nie dotkniesz to cuda wychodzą :). Dobrze, że masz już lepsze samopoczucie. Rzeczywiście nasze robótkowanie chroni przed zwariowaniem :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające prace, trudno nawet nazwać je kartkami. Bardzo podoba mi się Twoje wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawy stworzyłaś.Kartki i pudełka ślicznie dopracowane. Sprawiasz wiele radości Swoimi pracami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycasz po raz kolejny- wszystkie Twoje prace są dopracowane w każdym szczególe i to perfekcyjnie! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj wciąga ten carmaking, wciąga...piękne kompleciki Justynko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Są cudowne, nie mogę się na nie napatrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kartki, pudełka, no zachwycam się wszystkimi elementami, ale przede wszystkim idealną kompozycją :-) Podziwiam, podziwiam i podziwiać nie przestaję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja, kartki jeszcze zyskały dzięki dopasowanym do nich pudełkom i całość prezentuje się po prostu wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są idealne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki i super pudełeczka zrobiłaś do kompletu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...