piątek, 13 lipca 2018

Syrenka

Wpadam szybciutko... Pokazuję mój nowy twór - syrenkę z kotwicą.
I'm dropping by quickly... I'm showing my new work - a mermaid with an anchor.
Inspiracja pochodzi z Pinterest (tutaj), z tematu zabawy w Szufladzie (motyw kotwicy) oraz z tematu w Zielonych Kotach (Ahoj Przygodo!), linki podaję w dalszej części posta.
The inspiration comes from Pinterest (here), from Szuflada and its art competition and Zielone Koty and their art competition (links are given further in the post).


Tutaj można zobaczyć moją pracę nad szkicem:
Here you can see how I was working on the sketch:


Torba jest malowana markerami i pastelami do tkanin.
The bag is painted with markers and pastels for textiles.





Torbę posyłam na wyzwanie do Szuflady (temat: Kotwica) oraz do Zielonych Kotów (Ahoj Przygodo!). Banerki prowadzą do stron z wyzwaniami.
https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-czerwcowe-otworz-szuflade.html
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-ahoj-przygodo.html

 Torba ma tematykę przygodowo-morską, zaprojektowałam ją z myślą o wakacjach, i zabieram ją na wyjazd dlatego posyłam ją także na wyzwanie na blogu studio75.pl - banerek prowadzi do strony wyzwania.
The bag's subject is adventure-sea-like, I designed it with summer in mind; I'm taking it on my holidays so I send it to an art competition on studio75.pl ("summertime"). The banner ad is a link to their page:
http://studio75pl.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-6-summertime-challenge-6.html


...I to tyle :) noja córeczka śpi, prace decu się suszą, czas, żebym i ja spróbowała się przespać :)
...and that's it :) my little daughter is sleepind, my decoupage works are drying, it's time I tried to go to sleep :)

Miłego weekendu!
Have a nice weekend!

AKTUALIZACJA
Miło mi poinformować, że praca zdobyła wyróżnienie w Szufladzie :) Wyniki TUTAJ.

21 komentarzy:

  1. Przepięknie ci wyszło :)
    Ja też odkurzyłam farby do tkanin... na blogu nie publikowałam jeszcze, ale na instagramie owszem... Lubię to jednak... to znaczy malowanie na tkaninach :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta syrena Tobie wyszła 😊 No i torba ładniejsza 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska praca. Syrena jest wspaniała, wielki masz talent. Bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ozdobiłas torbę Justynko! powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie rysujesz, torba z tą syrenką wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jaki piękny klimacik wyczarowałaś - uwielbiam syreny i ogólnie wszystkie morskie żyjątka. Torba fantastyczna, rysunek bajeczny - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko podziwiam Twój talent malarski , masz niesamowita rękę do takich prac. Ta torba jest świetna i myślę , że zasługuje na podium w obu zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna praca i bardzo pomysłowa, powodzenie w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunek świetny, torba wyszła ekstra, tylko na zakupy to jej raczej szkoda, no chyba że coś szlachetnego kupujemy:-) Powodzenia w wyzwaniach;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca! Zachwycam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny rysunek i torba powstała niezwykła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciła mnie twarz syrenki :-) jest taka słodka. I te włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudownie piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny rysunek! Torba jedyna w swoim rodzaju, piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...