czwartek, 6 lutego 2020

Zapraszam

Zapraszam na moje warsztaty w ITD Collection...
Może akurat ktoś będzie w Łodzi? 😄😄😉
I'd like to invite you to my scrapbooking workshop at ITD Collection. Maybe you'll be in Lodz at this time? ;) ;)


Z ITD 'mieszkamy' na jednym osiedlu.
Stworzyłam 5 karteczek z nowej kolekcji >>>"Zakochany Pierrot" i tak się złożyło...
Że w najbliższy poniedziałek będę prowadzić warsztaty i pokażę jak zrobić je samodzielnie 😉
Me and ITD 'live' in the same neighbourhood. I made 5 cards with their new papers (>>>"Pierrot in Love") and... next Monday I'll run a craft workshop on how to make them.





Ten post chciałam przygotować już kilka dni temu...
ale mam po prostu szalony tydzień 😉 nie wiem kiedy czas mija.
I wanted to prepare this post a few days ago...
But this week's been crazy ;) time flies...

Tutaj jest oficjalne ogłoszenie:
Here's an official advert:



A tu >>>link do wydarzenia na facebooku.









To będą moje pierwsze warsztaty 😀
Z niecierpliwością czekam na poniedziałek 😉
This is going to be the first time I've run a workshop.
I'm looking forward to this :) :)

17 komentarzy:

  1. piękna kolekcja papierów, jestem nią zachwycona. Trzymam kciuki żebyś miała wielu uczestników warsztatów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! Super Justynko, gratuluję :)))). Dasz radę, bo kto jak nie Ty :))). Takie warsztaty to super sprawa, najgorszy jest pierwszy raz, później jest z górki :)). To super doświadczenie i przygoda :)). Życzę, aby wszystko się udało! Justynko Twoje kartki to cudo, pięknie zagospodarowane papierki. Chociaż przyznam się Tobie, że nie lubię pierrotów i innych klaunów; dla mnie są mroczne i psychodeliczne.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Justynko.:) Niestety mam za daleko do Łodzi, ale trzymam kciuki za udane warsztaty. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki, cudowny papier, aż żałuje,że do Łodzi to ja mam dość daleko:)
    Wierzę,że będzie 100% chętnych na warsztatach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szkoda że tak daleko mieszkam bo bym z przyjemnością przyszła. Zrobiłaś świetne kartki a warsztaty będą na pewno bardzo ciekawe i udane. Trzymam kciuki i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, rewelacyjne kartki! szkoda Justynko, że tyyyle kilometrów nas dzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki Justynko! Kartki piękne. Gdybym była blisko, zapisałabym się na Twoje warsztaty:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Daleko do Łodzi... gdyby bliżej z przyjemnością bym przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super papiery i piękne karteczki z nich przygotowałaś:-) Powodzenia z kursem, baw się dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to sie nazywa mieszkac we własciwym miejscu. :) Będę tam z Toba duchowo :) Już mi żal, nie ciałem . Baw sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo bym chciała wziąć udział w takich warsztatach, za daleko niestety:((((

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ romantycznie u Ciebie:-) Życzę powodzenia w nauczaniu, chociaż to pewnie bardziej przyjemność niż dydaktyka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, gratuluję warsztatów :) Trzymam kciuki, ale myślę, że na pewno będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam karteczki, niby wydają się proste, ale jakże klimatyczne!!!
    Trzymam kciuki za prowadzenie warsztatów i dobrej zabawy życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości same u Ciebie, podoba mi się bardzo! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne, klimatyczne karteczki. Uwielbiam taki styl ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...