piątek, 31 lipca 2020

Znowu różności

Dziś kolejny post z różnościami...
Today another post with various things...
Jest trochę malowania i trochę papieru.
There's some painting and some paper.

Post jest taki... różnościowy... bo dużo się dzieje...
Jest szansa, że następny post będę pisać już w nowym domku 😊
The post is... about a variety of things... because there's a lot going on...
Chances are I'll write the next post in our new house :)




Najpierw dwie torby.
Ogólnie do malowania na tkaninach polecam pędzle Renesansu (np. >>tutaj grubość 11)
Malowane >>farbami do tkanin od Cadence.
Mój zestaw kolorów to: >>biel, >>czerń, >>trawiasty, >>truskawkowy, >>waniliowy, >>pomarańcz, >>niebieska.

First two bags.
Generally if you want to paint on fabrics I recommend brushes from Renesans (e.g. >>size 11 )
I used >>fabric paints from Cadence.
I have a small set of colours:  >>white, >>black, >>green, >>strawberry, >>vanilla , >>orange ,>>blue.








Nie mam np. brązu, ale wystarczyło zmieszać trochę czerwieni, zieleni i dużo pomarańczu 😀 później rozjaśniałam brąz kolorem waniliowym...
I don't have brown, but I mixed some red, green and lots of orange :) later I used some vanilla to make it lighter.

Anioł wymaga jeszcze pracy 😉
Jest kilka szczegółów, nad którymi chcę popracować.
I believe the angel needs to be improved ;)
There are some details I want to work on.

A kwiaty z założenia miały być takie właśnie proste...
Tym bardziej, że malowałam na grubej bawełnie - trudno było nałożyć na nią farby.
I wanted the flowers to be that simple...
Mainly because I painted on very thick cotton - it was difficult to spread the paints.





I dwie prace papierowe.
Czekoladownik - wykonany na zamówienie, jako "koperta" na ślub 😉
Kolekcja to "Zapach Raju" z Galerii Papieru.
Różne dodatki, które pojawiły się w kompozycji:
- Podwójna >>rameczka boho i dedykowane do tej kolekcji >>gałązki.
- Perełki w kolorze >>kości słoniowej.
- Moje ukochane malutkie  >> kwiatuszki.
>>listki od Craft O'Clock.
- Brzegowy >>dziurkacz z kwiatkami.

And two papers works.
A box for a bar of chocolate - commissioned, it was an 'envelope' for a gift for a wedding ;)
The collection is 'The scent of paradise' from Galeria Papieru.
In my composition I used:
- Double  >boho frame and  >>branches from the same collection.
- Pearls ( >>ivory)
- My favourite little  >> flowers.
>>leaves from Craft O'Clock.
- Edge >>craft punch with flowers.



I mój pierwszy mini-album... z harmonijką w środku.
Wykonany na >>tej bazie. Odcięłam sznurki i zrobiłam własne wiązanie.
Mieści minimum 12 zdjęć w formacie 9x13.
Kolekcja to >>"Angielska Róża" od ITD Collection.
Dodałam:
- >>Rameczkę (wykrojnik)
- Koronkę z dziurkacza (>>dziurkacz wielofunkcyjny)
- Motylki (dziurkacze >>2,5 cm i >>1,6cm )
- Luzem dodałam wycięte z wykrojnika >>banerki, które można dowolnie zagospodarować po wklejeniu zdjęć 😉

And my first mini-album... folded inside.
I used this >>album. I removed the original tapes and added my ribbon.
You can put minimum 12 photos (9x13 cm)
The collection is >>English Rose from ITD Collection.
I added:
- >>frame (die cut)
- Paper lace (made with >>this craft punch)
- Butterflies (craft punches >>2,5 cm and  >>1,6cm )
- I added  >>banners  (not glued) which one can use to caption photos😉 


 Tutaj poniżej pokazałam "na sucho" jak można układać zdjęcia - wykorzystałam nasze stare fotki; Ewa miała wtedy jeden miesiąc...

Below there are examples how you can arrange photos - I used our old pictures; Eve was one month old then...



Postanowiłam wystawić albumik na aukcji charytatywnej dla Lili.
Cena jest bardzo symboliczna 😉
Link do aukcji >>TUTAJ.

...Uciekam...
Przed nami intensywny weekend 😀

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystkie prace są zachwycające! Anioł ma takie "żywe" oczy, które od razu przykuwają uwagę. Najbardziej urzekł mnie tym razem czekoladownik, oglądam wszystkie szczególiki i nie mogę się napatrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, ale najbardziej podoba mi się anioł, jak mieszalas kolory...trzeba mieć talent. Szukam wlasnie farb do tkanin takich pastelowych bardziej, zajrzę na tą stronę co podalas może coś uda się wybrać. Zazdroszczę nowego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace,szczególnie torba z Aniołem, choć Ty sama masz anielskie serduszko- dziękuje serdecznie :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace, twoje torby robia wrażenie. Oczy anioła- mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnorodnie i przecudnie!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie Justynko jak zawsze same cudowności! anioł wymaga dopracowania? a w życiu! Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są super!! Z takim torbami chodzić to sama przyjemność!
    Czekoladownik i album są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko jak ja lubię Twoje wpisy :) Te cudowne prace zawsze miło się ogląda! Piękności :)). Ja też bardzo lubię pędzle Renesans :). Buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami a na albumik mam chrapkę nie ukrywam . Licytuje na aukcji ale czym się skończy nie wiem. Mam nadzieję że w nowym domku będzie miała swoją własna pracownię z prawdziwego zdarzenia czego życzę ogromnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda pokazałaś.Torby wspaniałe i dziękuję za polecenie dobrych pędzli. Czekoladownik wprost zachwycający, a album? Nie powiedziałabym, że to debiut. Jest fantastyczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo różnorodność, nie tylko rękodzielnicza;-) jest zawsze ciekawa a Twoja dodatkowo piękna. Miłej przeprowadzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycają mnie wszystkie Twoje prace. Podziwiam torby - jedną mam :-), kartki super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne piękne prace, fajnie że pokazujesz kilka różnych technik, mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie:) Nigdy nie malowałam na tkaninach, ani nie robiłam kartek czy czekoladowników, mam wrażenie, że jest to dosyć trudna praca, szczególnie komponowanie. Tobie to wychodzi świetnie! Album na zdjęcia to już mistrzostwo, przepiękny jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...