sobota, 29 maja 2021

Trzy zające i dziesięć książek

 Witajcie...

Dziś chciałabym pokazać trzy zakładki z motywami, z których już korzystałam. (>>Tutaj starszy post)

Zające od ITD cieszą się dużą popularnością 😉 i zostałam poproszona o wykonanie jeszcze trzech zakładek w podobnym klimacie.

Hello everyone. Today I'd like to present three bookmarks with rice papers that I've already used.

These motifs are very popular and I was asked to decoupage three more bookmarks in similar colours.


Każda zakładka ma z jednej strony motyw z >>tego zestawu mini papierów ryżowych. A z drugiej kwiaty z kolekcji >>Nostalgia.

Domalowałam trochę tła. Dodałam także kwiaty (stempelek) i kropki (farba kredowa).

Each bookmark has one of the hares from >>this set of mini rice papers. On the other side there are flowers from >>this A4 rice paper.














I, jak często robię przy zakładkach, pokazuję zestawienie książek.

10 pozycji, które przeczytałam w ostatnich dwóch miesiącach.

Polecam: Pokój Motyli, 

Zdarzyło się nad jeziorem Mystic (czytałam dwa razy (pierwszy raz kilka lat temu), bardzo dobra powieść), 

Dewajtis (to moje pierwsze spotkanie z Rodziewiczówną, i chyba nie ostatnie)

Ostatni List od Kochanka (J. Moyes to jedna z moich ulubionych powieściopisarek),

Ballada o ciotce Matyldzie (To kolejna książka od M. Witkiewicz, która bardzo mi się podobała).



Dobrze czytało mi się też Mojego Księcia...

Jest to romans historyczny, na podstawie którego Netflix zrobił fantastyczny serial Bridgertonowie (POLECAM!!!). W sumie przeczytałam książkę, ponieważ ogromnie podobała mi się ta produkcja.

I wiecie co? Po raz trzeci w życiu zdarzyło mi się, że FILM/SERIAL okazał się lepszy od KSIĄŻKI. (A ogólnie najczęściej właśnie powieści uważam za lepsze od filmowych adaptacji).

Oprócz Bridgertonów, podobne odczucia miałam przy Pod słońcem Toskanii oraz przy Pożegnaniu z Afryką.

Też tak czasem macie? 😀

Pozdrawiam serdecznie 💛

12 komentarzy:

  1. Jakoś się nie dziwię, ze zające mają powodzenie- zakładki mega!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, Zakładkami jestem zachwycona. Są piękne! Podziwiam każdy szczegół, tym bardziej, że ostatnio wykonałam dwie i zepsułam:( Nigdy nie pracowałam z papierem ryżowym. W jaki sposób taki przyklejasz? Te zające bardzo mi się podobają.
    Dużo książek przeczytałaś:))) Niektóre tytuły znam. Ja przeczytałam chyba wszystkie Rodziwiczównej. Miałam tez ogromna kolekcję jej powieści w swojej biblioteczce, ale oddałam do biblioteki. Moje ulubione - Straszny dziadunio, Między ustami a brzegiem pucharu, Czahary.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mnie też czasem zdarza się zepsuć jakąś zakładkę czy inną pracę ;)
      Co do papieru ryżowego- korzystam z klejolakieru Pentartu. Możesz zobaczyć krok po kroku jak kleję w moich tutorialach (jest i w formie zdjęć- pudełko z damą, i jest w formie video - ozdabiam małe pudełko na banknoty lub czekoladę). Czasem korzystam z żelazka, czasem nie, ale zawsze kładę klej pod wzór i na wzór:)
      Jak będę sięgać po kolejne pozycje od Rodziewiczówny, na pewno będę miała na uwadze Twoje propozycje:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Justynko, dziękuję za odpowiedź. Obejrzę filmik, podszkolę się:)
      Mam ten klejolakier:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Śliczne te zakładki zrobiłas, zające sa rzeczywiście wspaniałe :) Fil Pożegnanie z Afryka można oglądać dla samych widoków i dla tej magicznej muzyki. Dużo przeczytałas, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo przeczytałaś, niektóre tytuły znam, zakładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki cudowne, jesteś perfekcjonistką jeżeli idzie o detale. Czekam z upragnieniem na wakacje bo to mój czas na czytanie, nadrabiam wtedy cały rok:-) Bridgertonów obejrzałam ale bardziej z ciekawości niż fascynacji, ładna bajka i momentami wciągająca, ale nie moja;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!:)
      Bridgertonowie to zdecydowanie bajka (taka dla dorosłych :D) i czasem potrzeba takich bajek, żeby odpocząć od codzienności ;) w produkcji moje serce skradły stroje i muzyka :) choćby dla nich warto zerknąć na serial ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Prześliczne zakładki stworzyłaś!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładki są takie piękne, że nie można się napatrzeć:) CUDO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...