piątek, 1 października 2021

Jesiennie

 Uff, muszę się wziąć do roboty! 😄

Mam mnóstwo materiałów do pokazania... a jakoś nie publikuję.

Dziś: jesienna akwarela, zakładki na specjalne wymiankowe zamówienie oraz chusta, którą dostałam od >>Agnieszki w ramach naszej wymianki 💕

I must get it together with my artwork... I mean I have lots of photos, but I don't post them. So today a few things: autumn watercolour, some very special bookmarks and a beautiful shawl I got from >>Agnieszka

Na początek chusta.

Agnieszka zaproponowała wymiankę, wszystko pięknie opisała w swoim poście >>tutaj.

Ode mnie otrzymała zakładki i torbę (pokażę później); zawartość całej paczki możecie zobaczyć oczywiście w poście Agnieszki.

A tu zdjęcia chusty - spójrzcie jak zmienia kolor w zależności od oświetlenia! Coś niesamowitego!

First the shawl. Agnieszka suggested the exchange, she wrote about everything >>here. She got a bag and bookmarks from me (I'll post the bag later). You can see everything in her post. And below... the shawl... look at its colour! It's different depending on the light.









Chusta jest pięknie wykonana, z dbałością o każdy szczegół 💗

Jest cieplutka i milutka... Jestem zachwycona! To była bardzo udana wymianka 😍

I paczka od Agnieszki:

The shawl is beautiful, carefully made, you can see Agnieszka took care of each detail. The shawl is soft and warm... I love it! Our exchange was great :)


A tu zakładki...

Agnieszka zapytała o "zakładki pasujące do kryminałów"... zaczęłam poszukiwania inspiracji (sama dość rzadko czytam kryminały). I oto efekty mojej pracy...

And now bookmarks. Agnieszka asked for 'bookmarks suitable for crime fiction'... so I looked for inspiration (I don't read crime fiction very often). And here you can see what I prepared...












I akwarela, która powstała dziś. Ta druga, kwiatowa, czeka od wielu tygodni na jakąś okazję do pokazania się 😉

Moja jesienna dziewczyna nie jest idealna. Oko za duże, dłoń trochę koślawa. 

Dzisiejsza akwarela była bardzo spontaniczna. Malowałam, bo chciałam, bo czułam potrzebę. Bo chcę ćwiczyć.

And a watercolour illustration I did today. The other, with flowers, has been waiting for many weeks.

My autumn girl isn't perfect. The eye is too big. The hand... wonky...  Today's painting was very spontaneous. I painted because I wanted. Because I felt the need. Because I want to practise.










Na zakończenie jeszcze kilka ujęć z dzisiejszego spaceru:





Cieszy mnie łapanie takich chwil 😊

I enjoy catching such moments :)


I tu kończę... pozdrawiam, dziękuję, że zaglądacie 💕

15 komentarzy:

  1. Całość wymianki oglądałam już na blogu Agnieszki i chusta faktycznie jest super. W tym sztucznym oświetleniu też mi się podoba. Sam wzór jest rewelacyjny. Fajnie się Agnieszka sprawiła ale chusty to jej domena. Twoje zakładki do kryminałów też rewelacja, zresztą lubię wszystkie Twoje akwarelki, masz niewątpliwy talent do ich malowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, cudne pokazałas dzisiaj prace. Jestem pod wrażeniem zakładek. Jak napisałaś, że miały być do kryminałów, od razu miałam w głowie jakąś broń, noże itp, a tu tak subtelnie, ale jak najbardziej w temacie. Brawo.
    Dziewczyna cudna! Ta w chuście i na akwareli:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że Justynka wybrnęła z tych kryminałów fenomenalnie- z jednej strony są krwiste (te delikatne chlapania), z drugiej mega subtelne. Takie rozwiązanie cieszy mnie bardziej, niż narzędzia zbrodni- te byłyby oklepane ;)

      Usuń
  3. ależ te zakładki są piękne, a chusta, no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta chusta jest cudowna! Twoje zakładki są śliczne, bardzo ładnie wychodzi ci malowanie akwarelami. Dziewczyna też wyszła ładnie, przez to oko tak mangowo, lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) na mandze uczyłam się rysować jako nastolatka, rysowałam wtedy mnóstwo postaci z "Czarodziejki z księżyca". Zauważyłam, że do dziś została mi taka tendencja- do mangowych oczu. Ten komiksowy styl podoba mi się do tej pory :)

      Usuń
  5. Piękne akwarelki :) fantastyczna wymianka a Ty jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne rzeczy nam tu dzisiaj pokazałaś :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wymianka:) Twoje prace zawsze zachwycają i tak jest i tym razem- wszystko jest śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace!! Udana wymianka !!
    Śliczne zdjęcia!!
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Wasze prace!!! Podziwiam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna wymianka i piękne prace:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy tworzycie obie. Widać że wymianka udana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko- otulona tą chustą wyglądasz niczym Polna Rusałka! Jak wcześniej pisałam- dla tego uśmiechu i radości w oczach warto było poświęcić każdą minutę przy szydełku. Każdy rękodzielnik to powie- najprzyjemniejsza jest praca wówczas, gdy wiesz, że zostanie doceniona <3 Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są Twoje prace, dopieszczone i takie subtelne... Zachwycam się nimi w każdym Twoim poście! Prezenty są cudne i bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...