wtorek, 19 października 2021

Szukam

A dziś... torby...

Jedna to moja "strefa komfortu" - czyli motyl. Z nimi czuję się dobrze i wiem, że dobrze mi wyjdą w malowaniu 😀

Ten niebieski był częścią wymianki mojej i >>Agnieszki.

Today... some bags. One of them is my 'comfort zone' - it's the butterfly. I've painted them many times - I feel comfortable with this motif, I know they'll come out OK ;) The blue one was for >>Agnieszka.


Jak już nie raz pisałam - szukam swojego stylu zarówno w pracy z papierem jak i w malowaniu... W decu jest mi już łatwiej 😉 (w końcu - łącznie - mam już 15 lat praktyki 😀)

I w ramach moich poszukiwań... spróbowałam czegoś prostego (kolorowy ptaszek - według mojego projektu) oraz... na pozostałych dwóch malowałam tło z szablonami (kwiaty są moje własne)

As I mentioned before in my posts - I'm looking for my own style in cardmaking/scrapbooking and in painting... In decoupage it's easier - after all I've been doing it for about 15 years ;) And... as a matter of my search... I tried painting something different (a simple colourful bird - it's my own idea) and... for the  first time I'd painted the background with stencils (the flowers are my own).

Zapraszam do obejrzenia zdjęć...

So... have a look... here's a gallery...













I lecę dalej... Mam kilka akwarelowych projektów na biurku, a do tego nowe papiery ITD do pocięcia - czeka na mnie kolekcja Victorian Christmas w decu i scrapie 😀

Now I'm going to paint some watercolours, there is some artwork to finish on my desk... and there are new ITD papers waiting... Victorian Christmas, both in decu and scrap :D

Pozdrawiam!   All the best!


13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystkie są genialne, ale te z tłem (takie trochę jak tło deco;)są zachwycające:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko podziwiam Twoje torby i malunki na nich bardzo. Są cudne . Tym razem moje serce skradł motyl i ten ptaszek. Widać, że kochasz to co robisz bo wychodzą Ci te torby rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , chcę się tak nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie torby są przepiękne :) Myślę, że każdy rękodzielnik to taki człowiek szukający swej drogi- wszystkiego chce spróbować, by nie przegapić techniki, która zostanie z nim na dłużej. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie. Te z szablonami świetnie wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Todos preciosos y espectaculares.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, wszystkie piękne, wszystkie zachwycają detalami 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko i mnie wszystkie torby zachwycają, ale dziś to chyba ptaszek króluje :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeeeny jakie piękności! z dumą nosiłabym taką torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te Twoje malowanki na torbach. Zachwyciły mnie torby z kwiatami, bo wydają się być w 3D. Tło nadało pracy przestrzeni. Motyl jest idealny, widać, że jest Ci z nim bardzo po drodze. Ptaszyna przeurocza, w bajkowym klimacie. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są bajeczne i już widzę poszłaś krok dalej, piekny obrazek i śliczne tło :) jednak ptaszek wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu prześliczne torby!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje malowane torby są przepiękne!!! Ptaszek jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...