środa, 3 listopada 2021

Akwarelowa jesień

 Dzień dobry! 😊 Dziś akwarelowo: zestaw na >>jesienną wymiankę u Justynki (Wielkie Małe Pasje) i seria akwarelowych jesiennych zakładek.

Hello everyone... today a watercolour post... a set for >>autumn exchange organized by Justyna; and a set of bookmarks...


W jesiennej wymiance miałyśmy przygotować jesienną kartkę i zakładkę.

Ja dostałam przesyłkę od >>Czarnej Damy... Oto ona 😊


A mój zestaw poleciał do >>Karoliny. Postawiłam na prostotę i minimalizm.




I zestaw zakładek...






Oprócz jesiennych tematów te wszystkie prace łączy to, że postawiłam na spontaniczność.

Zwykle przygotowuję 2 albo 3 szkice, poprawiam, dopracowuję...

Przy każdym z tych projektów bardziej... "popłynęłam" 😉 Nie tworzyłam trzech szkiców, nie przerabiałam każdej wersji.

Po prostu usiadłam i malowałam.

Dobrze mi to zrobiło.

Apart from autumn... all these works are connected by the fact that they were created spontaneously. I usually prepare 2 or 3 sketches, I work on their details...

And with each of these watercolours... it was more like going... with the flow ;) I didn't do sketches, I didn't change them... I just sat and painted. I feel this was a good idea.

To tyle na dziś! pozdrawiam :)

That's all for today, all the best!

15 komentarzy:

  1. Świetna ta wymianka. Fajne zakładki wysłałaś i takie też dostałaś. Podobają mi się szczególnie te zestawy które stanowią komplet z kartką a więc Twój zestaw super. Też jestem zwolenniczką minimalizmu. U Ciebie talent malarski więc jestem zachwycona Twoimi zakladkai.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne, wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, zakładki stworzyłaś cudne. Ta zaczytana jesienna dziewczyna jest wspaniała. Uwielbiam Twoje akwarelki. Maluj jak najwięcej, ja będę podziwiać! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać, że cuda otrzymałaś od Lidzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne motywy są bez wątpienia moimi ulubionymi. Piękne pracę ❤ Minimalizm jest cudowny i cieszy moje oko 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE jesienne prace!!! Pięknie malujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te jesienne Twoje prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zakładki- każda jedna, choć muszę przyznać że dziewczynka z parasolem mnie zachwyciła najbardziej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sa, pięknie to namalowałaś :) wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko kochana jeszcze raz dziękuję bardzo za udział w zabawie :). Cieszę się ogromnie, że wymianka udała się i same cuda pojechały w oby dwie strony :). Piękne są Twoje akwarelowe prace! Ja dziś utożsamiam się z kotem z filiżanki :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne! Pięknie rozwijasz się ilustracyjnie! :)
    Twoje prezenty też cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne z klimacikiem zakładki Justynki i piękna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne te Wasze zakładki, podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te Twoje zakładki, widziałam je już u Justynki i podziwiałam Twój talent i kunszt :) Piękne jesienne motywy, bardzo klimatyczne zakładki... teraz tylko pozostaje się wtulić w kocyk, z książką i kubkiem owsianego latte i z fotela przenieść się gdzieś w książkowy świat:) Dziękuję, że dzielisz się z nami takimi cudami! Inspirujesz i zachęcasz do działania. Uściski Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne te zakładki. Super zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...