poniedziałek, 15 listopada 2021

Bałwanki

 Pora rozpocząć prezentację serii zakładek zimowych 😊

Łącznie zrobiłam ponad 30 sztuk. 

Dziś - pokazuję te z motywami bałwanków. 

Wszystkie pochodzą z serwetek.

It's time to start presenting winter bookmarks. There are more than 30 altogether. Today I'm posting those which I decoupaged with paper napkins with snowmen :)














Przyznam szczerze, że od zmiany czasu na zimowy, i od momentu gdy jesień przestała być słoneczna... najchętniej zawinęłabym się w koc i czytałabym książki (na zmianę z oglądaniem seriali 😆 )

To be honest... since the change from summer to winter time... and since autumn stopped being sunny... since these moments all I've wanted is... to wrap in a blanket and read (and watch series :D )

Pozdrawiam, i dziękuję, że zaglądacie 😘

16 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje bałwanki. Choć przyznam że lubię te zakładki papierowe. Czytam sporo i lubię
    jak zakładka nie odstaje za bardzo od książki, a te decou są jednak dość grube. Podziwiam bardzo bo co prawda można je robić z doskoku ale mimo wszystko wymagają dużo czasu. Chyba że pomagasz im schnąć za pomocą suszarki :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne w tym roku mało robię zakładek, ale może przyjdzie i na nie czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, zakładki z bałwankami poprawiły mi nastrój:) Są śliczne!
    Oj, sama też wybrałam teraz oglądanie filmów. Właśnie kończę Dawnton Abbey. Przepadłam. Interesująca fabuła, zdjęcia, scenografia... mój klimat:)))
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):)
      Downtown Abbey obejrzałam wszystkie sezony jak moja Ewa była małym bobo, a ja potrzebowałam chwil wytchnienia i zapomnienia;);) mnie także serial ogromnie się podobał, wciągnął od pierwszych odcinków:):)

      Usuń
  4. O jejku jakie cudowne zakładki ❤ Już nie umiem się zdecydować, czy wolę jesienne czy zimowe klimaty, cudowne 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam i te zimowe i te ze stylowymi zwierzątkami( kiedyś pokazywałaś) . Muszę i ja spróbować zrobić zakładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Są rozkoszne, niektóre znam :) a ja własnie oddaje się lenistwu i ...kocyk, herbatka ...i bańki na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wszystkie i każda z osobna! Bałwanki zachwycają tak samo jak wykończenie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ one prześliczne, urocze bałwanki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudne i przesłodkie zakładki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności!!! Bałwanki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne! Wspaniały pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i spora rodzinka Bałwanków. Zakładki są idealnym prezentem dla każdego, a w komplecie z dobrą książką... doskonałym podarkiem świątecznym. Uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...