wtorek, 9 listopada 2021

Bawełniana jesień

Dlaczego jesień... bawełniana...?

Bo są dwie torby z motywami w kolorach jesieni.


Obie były prezentami-podziękowaniami, każda trafiła do nowej właścicielki jeszcze w październiku...

Autumn... cotton autumn... it's the title. Why cotton? Because I'm presenting two cotton bags with motifs in autumn colours. Both were thank-you gifts.

Ta z aniołem... 

Malowałam ten motyw >>tutaj.

Ten projekt sprawił mi wiele radości i dlatego "powtórzyłam" anioła na torbie bawełnianej.

Torba poleciała do >>Izy 

The one with the angel. I painted something different >>here. The project gave me lots of joy so I decided to "re-use" it on a cotton bag. I sent it to >>Iza.







I druga, z kwiatami.

Projekt także mój własny.

Poleciała do >>Sylwii 

The other with flowers. The project is my own as well. I sent it to >>Sylwia.




Torby oczywiście można prać w pralce.

The bags can be washed in a washing machine.


To już raczej ostatnie projekty w klimacie jesieni...

Mam jeszcze kilka zaległych prac do publikacji... I sporo zimowych zakładek, które wkrótce zaczną tu wskakiwać... 😉

These bags are the last projects with autumn-like colours this year... I have some old artworks waiting to be published. And there are plenty of winter bookmarks - they'll appear on my blog soon :)

11 komentarzy:

  1. Obie są cudne, ale anielska to mistrzostwo swiata :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Pisałam to już ile, ze sto razy, ale napiszę raz jeszcze - przepięknie się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, torbą anielską jestem zachwycona. Jest piękna. Bardzo o nią dbam, ale używam. Jest doskonałym elementem dekoracyjnym, ozdobą, dopełnieniem stroju:))) Dziękuję z całego serca za piękny podarunek.
    Torba dla Sylwii jest również cudna. Jesienne klimaty oddałaś na torbach doskonale.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko śliczne jak zawsze. Pięknie malujesz , wiem bo i u mnie jest jedna Twoja torba z motylem !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje torby. Cieszę się bo mam jedną od Ciebie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są piękne!! Śliczne jesienne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne torby! Te wzory robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciły mnie anioły! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne i zachwycające są te torby, takie małe dzieła sztuki na co dzień:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...