niedziela, 13 marca 2022

Niezapominajki

 Wszystko idzie mi jakoś z opóźnieniem... 

Ale... lepiej późno niż wcale 😉

Dziś prezentuję nowe karteczki; zapraszam do pobrania moich >>nowych napisów.

Recently I've been late with the things I want to do... but it's better late than never ;)


Założyłam, że postaram się raz w miesiącu wystawiać coś na aukcje wspierające naszych sąsiadów w tych trudnych czasach. Oto pierwszy zestaw.

Jest do jutra do wieczora na grupie na FB  z licytacjami >>Make Art Not War

I think I can put something up for an auction to support our neighbours once a month. It's the first set. The group is on FB >>Make Art Not War


Karteczki wykonałam z kolekcji ITD >>Flower Post Forget-me-nots 

Korzystałam także z pięknego arkusza z obrazkami >>zakochanych par.

I used new ITD scrapbooking set  >>Flower Post Forget-me-nots  and a sheet with vintage pictures of >>lovers.










Przygotowałam zestaw >>najróżniejszych napisów (piąte w kolejności na tej stronie), myślę, że będą pasowały na różne okazje. 


Jak przyjrzycie się dwóm karteczkom to zobaczycie, że mają przeszycia...

Tak, specjalnie do tego celu kupiłam mini maszynę do szycia 😁😁 To było grudniu zeszłego roku. Jestem świrem 😆

When you look at two of the cards closely, you'll see a thread... Yes, I bought a tiny sewing machine to make these ornamental elements on my cards :D It was in December last year. I'm crazy :D


I na koniec miejsce, gdzie spędziłam weekend...


Ostatnie chwile zimy 😉

Pozdrawiam serdecznie 💖

8 komentarzy:

  1. Śliczne. Przeszycia na kartkach też lubię i czasami stosuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki !!! kocham niezapominajki , wiadomo to są kwiatki z bajki :-)
    Fajna zima tam gdzie byłaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, wszystkie. Ale najbardziej podoba mi się ta z trzema kwadratami :)
    Taki śnieg powinien być całą zimę w całym kraju :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wszystkie, powodzenia w aukcji:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i piękne jest Twoje serducho:) podziwiam niezmiennie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajki uwielbiam, zachwycam się nimi od dzieciństwa, rosły wszędzie :) cudowne prace :) u nas już odrobinę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace, cudnie ukwiecone i wiosenne. I takie dopracowane w każdym calu, wszystko ze sobą tak pięknie współgra... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko kocham ten Twoje karteczki, są cudne, pełne delikatności i uroku :)
    Kiedyś robiłam przeszycia na kartkach, ale ja muszę duża maszynę wyciągać -:)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...