wtorek, 26 lipca 2022

Abstrakcyjnie

 Hej... I znów akwarelki-zakładki... 😀 Wszystkie mają w sobie mały element "abstrakcyjności" 😉

Hello... Again some watercolour bookmarks... :) All of them have - bigger or smaller - abstract elements ;) ;)


Malowanie wciąga! 

Maluję i słucham audiobooków...

Painting is sooo engaging... I paint and listen to audiobooks at the same time.

Taka godzinka....

.....malowania i słuchania....

...czasem wykradziona wieczorową porą, czasem wepchnięta w czas drzemki synka... 

....Działa terapeutycznie: oczyszczająco i kojąco. 

Mam wtedy wrażenie jakbym (dosłownie!) wybrała się gdzieś daleko... i wróciła... 😊

...Such a little hour... filled with painting, listening... sometimes stolen at night, sometimes bundled into my son's nap time... this hour is therapeutic... I feel like I can travel somewhere far...




Dziewczyna z tęczowymi włosami - wymyśliłam ją sama... Inspiracją był temat "Akademia Pana Kleksa" (zakładkowa zabawa w grupie Świry Rękodzieła Inspirują). Gdy zobaczyłam ten tytuł pomyślałam "Tam są tylko męskie postacie! Nie chcę rysować męskich postaci!" 😜

...I do głowy mi wpadło: A gdyby w Akademii była klasa dla dziewczyn? Jak wyglądałaby taka uczennica? I zobaczyłam Dziewczynę z Tęczowymi Włosami... 😀

The girl with the rainbow hair was inspired by a monthly bookmark challenge in one of my favourite FB groups. I imagined a female character in one of our famous Polish books for children (most characters are male)... and this is the result...







Pozostałe dwie zakładki to kwiaty abstrakcyjne...

Zainspirowały mnie te piny: >>ten oraz >>ten.

Wszystkie zakładki malowałam akwarelami, cienkopisami oraz farbą akrylową białą.

The other two bookmarks depict some abstract flowers. I was inspired by these pins ( >>here and >>here). I painted all the bookmarks with watercolours, fineliners and I used a little white acrylic paint.


Wszystkiego dobrego... Dziękuję za wszystkie odwiedziny... 💚💜💛

11 komentarzy:

  1. Piękne zakładki- kwiaty super, ale TA dziewczynka!!! rewelacyjna zakładka- oczu nie mogę od jej oczu i od niej całej oderwać!Przepięknie Ci wyszła:) podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, pięknie malujesz. Te zakładki są śliczne. Widać, że dopracowałaś je do ostatniego szczegółu. Nic w nich bym nie zmieniła. Dziewczyna z tęczowymi włosami jest cudna. Jak dobrze, że używasz śmiało tęczowych barw. Niektórzy zaczęli ze względu na swoje przekonania tęczę dyskryminować:))) Ja zawsze wzywam - odczarujmy tęczę!!! Kiedyś babcia jednego ucznia kazała ją zdjąć z gazetki szkolnej przedstawiającej wiosnę:))) Panie odmówiły a babcia poszła ze skargą do dyrektora:))) Kwiaty na zakładkach śliczne. Bardzo lubię Twoje malarstwo. Uściski mocne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) co do tęczy - mam podobne odczucia: nie dyskryminujmy tęczy, cieszmy się jej wszystkimi kolorami i odcieniami, bo każdy z nich jest wspaniały, a razem są jeszcze piękniejsze ;) anegdotka z gazetki szkolnej bardzo ciekawa i bardzo cieszy mnie to, że jednak prośba babci nie została spełniona :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Justynko Ty wiesz że jestem fanką zakładek. Mnie najbardziej się spodobał ta ostatnia z niebiskimi kwiatami. Fajnie że łączysz czytanie i malowaniem. Ja niestety nie mogę bo przy audiobookach normalnie zasypiam, preferuję ebooki bo tam muszę strony przewracać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jakie one są piękne!!!! Oczu nie mogłam oderwać oglądając zwłaszcza od tęczowej dziewczynki! No przepadłam, jakie ona ma boskie włosy!!!! Aż zachciało mi się skarpeciaka z takimi tęczowymi włosami uszyć :))).
    Idę jeszcze raz popatrzeć :).
    Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluj, ślicznie Ci to wychodzi, druga kwiatowa to moja faworytka , pieknie ją wycieniowałas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zakładki. Tęczowa dziewczynka przyciąga moje spojrzenie i nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznych zakładek do książek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie malujesz!!! Cudne zakładki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę talentu malowania. Zakładki są rewelacyjne, cudowne, przepiękne. Dziewczyna z tęczowymi włosami to mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...