poniedziałek, 18 lipca 2022

Poczta kwiatowa

 ...Dziś coś karteczkowego...

Lubię czasem sięgnąć po coś stylizowanego na vintage lub retro...

...Today some card-making... Sometimes... I like to work with some vintage/retro-like motifs and patterns...




Pracowałam na papierach  >>Flower Post - White (Poczta kwiatowa) od ITD. A także z >>dodatkowych arkuszy z wieńcami i >>kwiatami.

Motywy z ze zdjęciami vintage pochodzą z papieru ryżowego (>>tu i >>tu). Nakleiłam je na gruby biały papier do scrapbookingu, następnie wycięłam w maszynce do wykrojników. 


I worked with the set >>Flower Post - White from ITD. Also I added some >>floral wreaths and >>flowers.

I used vintage photos (rice paper >>here and >>here). I used decoupage glue to stick them to thick white scrapbooking paper. Then I cut the motifs in my die cutting machine.














Te kolory z Flower Post White... ogromnie mi się spodobały... dobrze mi się pracowało z tym zestawem.

Podczas pracy nad karteczkami znów słuchałam audiobooków... 
Muszę przyznać, że to moje nowe uzależnienie 😄

These colours from Flower Post-White... I love them... I liked working with this set. While I was making these cards I was listening to audiobooks again... I must say it's my new addiction... :D 

Dziękuję za wszystkie odwiedziny! Pozdrawiam 😊

13 komentarzy:

  1. cudowne karteczki, podoba mi się ten styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Każda oryginalna i ciekawie skomponowana. Papiery piękne i na pewno miłe w pracy.
    Audibooki wygodne podczas pracy bo można rość dwie rzeczy na raz co jest bardzo wygodne 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, cudne sa :) Pięknie wszystko gra ze sobą, wspaniale dopracowane, uczta dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Justynko. Wspaniale je wykonałaś. Też lubię ten styl:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię połączenie crafftu z bielą z jak jeszcze są takie cudne grafiki to mi już nic nie potrzeba. Brawo Justynko, jak dla mnie świetne kartki z chęcią bym je przygarnęła, szkoda że przy ich tworzeniu nie skorzystałaś z jakiejś mojej mapki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki prześliczne i przyciągają wzrok, lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa razy oglądałam tak mi się podobają te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki. Uwielbiam taki styl. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kolekcja kartek na różne uroczystości. To niesamowite, jak pięknie dobierasz motywy i kolory, tworzysz nowe rzeczy! W Twoich rękach papier nabiera ogromnej energii i niesie emocje... piękne emocje. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki w moim ulubionym stylu:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE karteczki!! Wspaniale je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki, ja również lubię styl vintage, bardzo podobają mi się takie ciepłe kolory w podobnej tonacji i stare zdjęcia, cudo ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...