wtorek, 15 listopada 2022

Jesienne trio

 Cześć 😊 Poprzednio było kwiatowe trio... a dziś jesienne trio...  Zapraszam post z zakładkami i jesiennymi fotografiami.

Hi :) in my last post there was a floral trio, today an autumn trio... Today I'd like to post some bookmarks and autumn photographs.



Najpierw trzy zakładki. Malowałam akwarelami, cienkopisem, gwaszem.

First, three  bookmarks. I painted them with watercolours, gouaches and a fineliner.

Pierwsza, z zamyśloną smutną dziewczyną to moja interpretacja tematu "Wichrowe Wzgórza". Był to kolejny temat w zabawie zakładkowej na grupie Świry Rękodzieła Inspirują. 

Pamiętam, że czytałam powieść i oglądałam film (z J. Binoche) i zastanawiałam się, czemu ta fabuła musi być tak skomplikowana, a nawet dezorientująca 😉

The first, with the thoughtful sad girl was inspired by 'Wuthering Heights' - it was another part of a bookmark challenge that I take part it.

I remember I read the book and watched the film (with J. Binoche)  and I wondered why the story had to be so complicated, even confusing ;)




W drugiej zakładce chciałam uchwycić najbardziej uroczą, słoneczną, najbardziej przytulną odsłonę jesieni. Znalazłam kilka ślicznych obrazków na Pinterest (>>tu i >>tu) i poczułam, że też chcę mieć taki malutki domek...

In the second bookmark I wanted to catch the most lovely, the sunniest, the coziest autmn... ;) I found some beautiful pictures on Pinterest (>> here and >>here) and I wanted to make my own little house...





I ostatnia, z czarownicą. Znalazłam >>ten obrazek i spodobał mi się tak bardzo, że chciałam stworzyć coś podobnego.

And the last one, with the witch. I found this >>picture and I loved it so much that I wanted to paint something similar.




A tutaj... jak wyglądały niektóre z etapów mojej pracy...

Here you can see some 'in-progress' photos...



I na koniec kilka zdjęć, które zrobiłam w październiku i listopadzie.

And... finally some photos I took in October and November.







Poniżej ta sama droga w dwóch odsłonach...










I zamki, które widzieliśmy na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej...







To tyle na dziś... pozdrawiam, dziękuję, że tu zaglądacie 💖

11 komentarzy:

  1. Cudowne zakładki, uwielbiam jesienne klimaty ❤️ Zdjęcia też są bardzo klimatyczne. Jeśli zaś chodzi o porównanie drugi, to zdecydowanie jesień i ta mgła wygrywają 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki są przepiękne! Podziwiam z zapartym tchem i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zakładki , malowanie Twoje jest super, z akwarelami jesteś bardzo zaprzyjaźniona, ale te co dostałam są jeszcze fajniejsze !! Fajnie że jest coś co lubisz robić i co Cię odstresowuje !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki śliczne przepojone melancholią. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są te Twoje zakładki, a ta z domkiem i czarownicą zachwyciły mnie ogromnie. Widoczki wspaniałe i te zamki aż się proszą o zwiedzanie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nostalgia wkradła się w jesień na Twoich zakładkach :) ale to przecież także odsłona jesieni :) podziwiam Twój malowniczy talent i smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zakładki, bardzo nostalgiczne, tak jak uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że pokochałabym jesień w Twoim wykonaniu- ta za oknem mnie wykańcza alergią;) Cudne zakładki:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, zacznę od końca. Łza w oku zakręciła mi się, ponieważ pochodzę z Jury Krakowsko - Częstochowskiej, spod Ogrodzieńca :))). Moje ukochane zamki, znam od dzieciństwa i ubolewam, że tak niektóre zmieniły się. Kiedyś to były prawdziwe, magiczne ruiny, miejsca naszych spotkań. Teraz wszystko pod turystów zrobiono. Ale cóż miłość pozostaje ta sama :).
    A zakładki piękne! Kocham ich klimat, delikatność i jesienną lekkość.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Malujesz przepięknie Justynko i wybierasz tematy bliskie sercu. Jesień w fotografii też mnie zachwyca, a Jura równie bliska memu sercu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...