niedziela, 6 listopada 2022

Kwiatowe trio

 Hej! Dziś w jednym poście przedstawiam kwiatowe trio - trzy podstawki na telefon.  Każda baza jest taka sama (zrobiona ze sklejki), ale każda podstawka to zupełnie inny wzór 😀 Są ozdobione z każdej strony.

Są łatwo składane i rozkładane. Wykonałam je specjalnie z myślą o licytacjach na różne cele charytatywne.

Hi! Today in one post there are three floral stands for smartphones. Each stand has the same shape and it's made of plywood, but each is decorated with a different pattern. I decoupaged them on both sides. They're easily assembled and disassembled. I made them because I want to put them up for charity auctions.





Tutaj zdjęcia z telefonem...

Here you can see the stands with a smartphone...





Taką podstawkę można złożyć "na płasko" i schować. Albo przekładać z obu stron - wtedy zmieniamy obrazki.

Ozdabiałam je papierami ryżowymi, korzystałam z zestawów:

>>Shabby chic: four colours

>>Flower post: forget-me-not

>>Flower post: violet

Na niektórych częściach dodałam stemple-motylki.

You can easily disassemble such a stand and put it away. You can change the sides - then you have a different picture on the back. I used different sets of rice papers:

>>Shabby chic: four colours , >>Flower post: forget-me-not , >>Flower post: violet

In some parts I added stamps (butterflies)















Jeszcze kilka szczegółów...

Here are some details:





Wkrótce wystawię je na licytacjach...

Moje zakładki także wystawiam charytatywnie - mam wydrukowane moje akwarelki (po kilka sztuk) i tworzę z nich małe zestawy... jak na razie wsparłam w ten sposób kilka zbiórek i na tym się nie skończy 😊

Pozdrawiam serdecznie, cieszę się, że tu jesteście!

18 komentarzy:

  1. Świetne są te podstawki na telefon, koniecznie muszę się za nimi rozejrzeć( w sensie bazy) albo jak podeślesz mi linka chętnie wezmę udział w takiej licytacji, będę miała z głowy ozdabiania a i miło mi będzie mieć coś Twojego w dziedzinie decoupage . Generalnie podobają mi się wszystkie ale faworytem jest ta niebieska bo i taki mam pokrowiec na telefon :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję pięknie!! :) przed chwilą wystawiłam dwie podstawki na licytacje. Szczegóły wysłałam Ci mailowo :)

      Usuń
  2. Przepiękne są te podstawki Justynko, te kolory, te kwiatki i motylki, wyszły Ci cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczytny cel je wykonalas a do tego są przepiękne, nigdy nie widziałam takich podstawek pod telefon.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie trzy zachwycają, a jakie są praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i pomysłowe! Świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne podstawki! bardzo ciekawa forma:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :) genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne podstawki pod telefon Justynko. Wiesz, że ja podobną wykorzystuję jako podpórkę pod zdjęcie? :)))
    Wspaniale podpórki wykonałaś, wspaniale je prezentujesz. Prawdziwa uczta dla oka.
    Zawsze czekam na Twój post. Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakie to piękne. Nie wiedziałam że takie podpórki mogą być takie dekoracyjne. Brawo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne i pomysłowe :)
    Dzień dobry, mamy wspólną blogową znajomą z bloga Rękodzieło przy kawie i tą drogą trafiłam tutaj na ten temat. Widzę piękny talent i pasję. Wszystkiego dobrego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne te podstawki! 😍 Nie dość,że użyteczne, to jeszcze są piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne podpórki i takie kolorowe i takie praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...