sobota, 26 listopada 2022

Trochę koloru

 Cześć wszystkim! Dziękuję za tyle pozytywnych słów pod poprzednim pudełeczkowym postem 😀

Mam cztery starsze akwarele do publikacji... 

Mieliśmy taki piękny śnieg (jak z bajki!)... wytrzymał niecałe dwa dni. Znów dość szaro za oknem, dlatego wrzucam trochę koloru... 😉

Hi everyone! Thanks for all positive comments about the box... I have four old watercolours to post...

We had such beautiful snow (like in a fairytale!)... It lasted less than two days. It's grey again, so let's have some colours...



Korzystałam z farb akwarelowych i gwaszy.

Takie małe obrazki... malowane dla przyjemności...

Takie malowanie dla malowania, dla samej radości nakładania farb... to jedna z najwspanialszych form relaksu...

I painted them with watercolours and gouaches. Some little pictures... I painted them just for pleasure... It's painting for the sake of painting, for the joy of mixing paints... It's one of the greatest forms of rest for me...


Ta z dziewczynką to wynik mojego zachwytu >>tym zdjęciem.

I loved >>this photo and here's the result of my delight...





Sowę namalowałam, bo zainspirował mnie >>ten obrazek.

I painted the owl, because I was inspired by >>this picture.







Spodobał mi się >>ten pejzaż i chciałam stworzyć coś podobnego.

I liked this >>landscape and I wanted to paint something similar.






A ten ostatni stworzyłam, bo spodobało mi się >>to zdjęcie.

And I painted the last one, because I liked >>this photo.





A tu jeszcze takie obrazki "w trakcie pracy..."


A tutaj moja wygrana candy od Agnieszki z bloga >>Mój świat, jest tu ręcznie wykonany obrazek, serwetki, przydasie i słodkości. Dziękuję pięknie!!!




Dziękuję za wszystkie odwiedziny, trzymajcie się!!


12 komentarzy:

  1. Świetne obrazki:) Jestem zrelaksowana od samego oglądania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo Twoje akwarelki, Fajnie że jest coś co Cię relaksuje !!To jest ważne w życiu . Syndrom pustego domu Ci nie grozi, zawsze znajdziesz sobie zajęcie !! Dziś wybieram pejzaże bo je bardzo lubię a Tobie jak zawszy wyszły świetnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, zwłaszcza te lawendowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, podziwiam każdy obrazek. Dziewczynka ze zdjęcia i z obrazka - przepiękna na obu.
    Pejzaże cudne. Pięknie mieszasz barwy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie przepiękne!!! akwarela mnie chyba zawsze będzie zachwycać, za te stonowane/rozmazane kolory. Cudne! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. W Twoich akwarelkach to nie można się nie zakochać, są piękne, delikatne i zachwycające. Uczta dla oczu i duszy! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynka cudowne wszystkie, ale lawendowa dziewczynka skradła moje serce. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka robi cudne te obrazy. :) <3 
    Powiem Ci, że poprosiłam bliskich o akwarele, co tak chcę spróbować, bardzo mnie inspirujesz. Ja uwielbiam Twoje obrazki, są takie magiczne, śliczne, Twoje, jedyne takie. :) Teraz najbardziej ukochałam sowę, jej tajemniczość i magię. Miło zobaczyć, co Cię inspiruje. Takie osoby, jak Ty bardzo inspirują. Cieszę się, że pokazujesz swoje dzieła, one pokazują Ciebie, tak widzę sztukę. :) Pozdrawiam i życzę Ci, co najlepsze. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszka robi cudne te obrazy. :) <3 
    Powiem Ci, że poprosiłam bliskich o akwarele, co tak chcę spróbować, bardzo mnie inspirujesz. Ja uwielbiam Twoje obrazki, są takie magiczne, śliczne, Twoje, jedyne takie. :) Teraz najbardziej ukochałam sowę, jej tajemniczość i magię. Miło zobaczyć, co Cię inspiruje. Takie osoby, jak Ty bardzo inspirują. Cieszę się, że pokazujesz swoje dzieła, one pokazują Ciebie, tak widzę sztukę. :) Pozdrawiam i życzę Ci, co najlepsze. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie obrazki są cudne!!! Cieszę się, że przesyłka dotarła szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Twoje akwarelki. Są takie delikatne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) bardzo miło mi, że zaglądacie do mojego Trzeciego Pokoju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...